Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 6. juli 2009 #1 Del Skrevet 6. juli 2009 Kjedelig at en fur på jobben kun arrangerer single-turer til fjells og restauranter, fester osv. : for da vet alle at alle er single og da blir det så krampaktig. Som leirskolen i 6. klasse. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er vel bare å takke nei, det? Forresten var ikke alle single på vår leirskole, mye klining i buskene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #3 Del Skrevet 6. juli 2009 Kjedelig at en fur på jobben kun arrangerer single-turer til fjells og restauranter, fester osv. : for da vet alle at alle er single og da blir det så krampaktig. Som leirskolen i 6. klasse. Hva syns dere? Syns det er bra jeg! Er så ekstremt mye sånn "par" opplegg, så at noen organsiserer litt for oss single er bare kult. Også veldig kjekt å vite at den smellvakre blondinen på andre siden av meg er singel - siden hun har på seg grønn singel caps og singel jakke og singel ID-bånd som alle får utdelt før singelturen starter. (Det siste var fleip, men det første mener jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå