Yoshimi Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har en crush på en fyr jeg "kjenner" gjennom noen venner, men har bare møtt han på fylla hittil. Kan bli ganske skravlete på fylla så sier mye dumt som ikke akkurat er veldig gjennomtenkt. Så har sikkert ikke vist meg fra min beste side for denne fyren. Forrige gang jeg traff han ute ble jeg stående og prate med han hele kvelden og ble med han hjem etterpå. Vi gjorde ikke noe annet enn å prate til vi sovnet, men følte meg ganske klein etterpå så dro rimelig kjapt. Husker ikke helt hvordan jeg endte opp hjemme hos han, men regner med jeg ikke hadde fått vært med han hjem om han ikke likte meg i det hele tatt. Nå har jeg adda han på facebook og han aksepterte adden min, men har ikke sagt noe til meg. Har jeg ødelagt hele greia eller er det noen sjanse for at han kan være interessert, eller ihvertfall ikke syns jeg er helt på jordet? Er ikke nødvendig å svare om du bare skal komme med bemerkninger om at det er tåpelig å spørre om dette og sånn
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 hmmm. egentlig umulig å svare på. Han kan selvfølgelig være interessert, samtidig som han kan bare ha ønsket selskap den natten. Du kan nok ikke gjøre annet enn å avvente å se.
Mamoli Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Kom igjen å si noe til HAN da! Så tar du det derfra.
Jinx82 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har en crush på en fyr jeg "kjenner" gjennom noen venner, men har bare møtt han på fylla hittil. Kan bli ganske skravlete på fylla så sier mye dumt som ikke akkurat er veldig gjennomtenkt. Så har sikkert ikke vist meg fra min beste side for denne fyren. Forrige gang jeg traff han ute ble jeg stående og prate med han hele kvelden og ble med han hjem etterpå. Vi gjorde ikke noe annet enn å prate til vi sovnet, men følte meg ganske klein etterpå så dro rimelig kjapt. Husker ikke helt hvordan jeg endte opp hjemme hos han, men regner med jeg ikke hadde fått vært med han hjem om han ikke likte meg i det hele tatt. Nå har jeg adda han på facebook og han aksepterte adden min, men har ikke sagt noe til meg. Har jeg ødelagt hele greia eller er det noen sjanse for at han kan være interessert, eller ihvertfall ikke syns jeg er helt på jordet? Er ikke nødvendig å svare om du bare skal komme med bemerkninger om at det er tåpelig å spørre om dette og sånn Du har jo ikke gjort noe "galt" såvidt jeg har forstått, så jeg tror ikke du har grunn til å tro at du har rotet til alt? Du kan jo sende han en nøytral melding på facebook og spørre hvordan det står til ++ evt, og se hva slags svar du får?
Yoshimi Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Det kan vel ikke skade å sende en mld, jeg bare er så redd for å virke desperat. Hadde han ikke kjent venner av meg, hadde jeg ikke brydd meg så mye. Er typisk meg å tro at jeg gjør og sier så mye teit, når jeg egentlig ikke er så ille. Vet jeg kommer til å treffe på han igjen og det blir flaut da om han ikke har svart på mld. Jeg overreagerer og overanalyserer ting nå igjen som jeg ofte gjør tror jeg.
guttemann Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Det er absolutt ikke uvanlig å ikke sende melding til folk, selv om man godtar firend requesten deres. Du kan jo se på det på den måten at han "svarer" når han godtar deg på face, og at neste trekket er ditt. Fylleprating kan være bare sjarmerende, men det spørs jo selvfølgelig litt hva man sier. Om han ikke svarer på meld er jo det litt surt, men det er det nå vanlig høflighet å gjør uansett, i hvert fall i deres tilfelle hvor dere tdelvis tilhører samme vennegjeng, og kommer til å se hverandre igjen. "Godt å se at du er i live, jeg var redd jeg hadde pratet fysisk hull i hodet på deg her om kvelden..." er jo en fin og passe selvironisk start, hvis du er redd du snakket for mye.
Yoshimi Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2009 Likte forslaget ditt "guttemann" til hva jeg kan skrive Tenkte å skrive noe sånn. Er jo ganske uskyldig så burde jo ikke være noe stress med en sånn mld. Blir nok til å skrive noe sånn til han og belage meg på å være nervevrak en liten stund til jeg forhåpentligvis får svar
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Det ER teit å stille sånne spørsmål. Spørsmål fører til ingenting, handlign fører til svar. Kjør guttemann sitt opplegg ASAP!
Yoshimi Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2009 mld er sendt, fått svar og er nå om mulig enda mer usikker
guttemann Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Også inkluderer du ikke medlignen? Hvoirdan skal vi få synset da? ^^
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Også inkluderer du ikke medlignen? Hvoirdan skal vi få synset da? ^^ ^^,
Yoshimi Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2009 hehe Jeg skrev noe sånn som: Bra du fortsatt lever. Jeg var redd jeg hadde pratet hull i hodet på deg. Er ikke så god venn med tequila. Håper ikke jeg var for slitsom Så skrev han: Ja jeg er i live jeg. De har ikke fått has på meg ennå. Slapp av, ikke tenk på det, osv.
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #13 Skrevet 7. juli 2009 Så skrev han: Ja jeg er i live jeg. De har ikke fått has på meg ennå. Slapp av, ikke tenk på det, osv. Fint. Da er dere FERDIGE med den episoden. Da er det bare å følge opp med å være deg selv. Rett og slett snakk med fyren.
Yoshimi Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2009 ok... noen synspunkter om hva jeg skal skrive da?
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #15 Skrevet 7. juli 2009 ok... noen synspunkter om hva jeg skal skrive da? Nei, for jeg er ikke deg. Snakk med han. Om hva som helst. Slik som du snakker med alle andre mennesker. Himmel, han er bare atter en person. Om du ikke skulle kapre fyren, hva ar forandret seg? Du er singel nå, kan du bli mer singel?
Yoshimi Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #16 Skrevet 7. juli 2009 Jeg liker jo faktisk denne fyren veldig godt så vil ikke fucke det opp heller. Vil egentlig bare finne ut om jeg har noen sjangs uten for mye dilldall og uten å virke for needy. Er kanskje ikke mulig det?
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 #17 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Jeg har en crush på en fyr jeg "kjenner" gjennom noen venner, men har bare møtt han på fylla hittil. Kan bli ganske skravlete på fylla så sier mye dumt som ikke akkurat er veldig gjennomtenkt. Så har sikkert ikke vist meg fra min beste side for denne fyren. Forrige gang jeg traff han ute ble jeg stående og prate med han hele kvelden og ble med han hjem etterpå. Vi gjorde ikke noe annet enn å prate til vi sovnet, men følte meg ganske klein etterpå så dro rimelig kjapt. Husker ikke helt hvordan jeg endte opp hjemme hos han, men regner med jeg ikke hadde fått vært med han hjem om han ikke likte meg i det hele tatt. Nå har jeg adda han på facebook og han aksepterte adden min, men har ikke sagt noe til meg. Har jeg ødelagt hele greia eller er det noen sjanse for at han kan være interessert, eller ihvertfall ikke syns jeg er helt på jordet? Er ikke nødvendig å svare om du bare skal komme med bemerkninger om at det er tåpelig å spørre om dette og sånn Tja, er vel mer trolig at han er interessert - i et eller annet i alle fall - enn at han ikke er interessert på noen som helst måte. Kan ikke skjønne at du trenger å ha ødelagt noe som helst. Han var jo sikkert også full, og ingen tar vel fyllesnakk så alvorlig. I tillegg pulte du han jo ikke med engang, noe som vel gjør det litt mer trolig at det kanskje kan komme noe seriøst ut av det.. Endret 7. juli 2009 av kristian82
Gjest goddammit Skrevet 7. juli 2009 #18 Skrevet 7. juli 2009 Hva skal vi si ? Vi vet ikke hva han tenker! du far proeve, og feiler det sa feiler det. Lykke til.
Yoshimi Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #19 Skrevet 9. juli 2009 Spurte han om han skulle ut i helgen og han har enda ikke svart. Så da regner jeg med at han ikke er interessert. det er jo synd da, men men. er vel ikke noe jeg kan gjøre med det.
Yoshimi Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #20 Skrevet 17. juli 2009 En liten oppdatering: Møtte han igjen forrige helg og sov hos han da og. Han lå og holdt rundt meg omtrent hele natten og vi pratet litt før jeg dro. Jeg tror nok ikke han er interessert i noe seriøst, men det er egentlig helt greit for meg for akkurat nå kunne jeg kanskje mer tenke meg å bare ha han som en knullekompis. Men jeg er så dårlig på å ta initiativ til sånt og vet ikke helt hva jeg skal si og gjøre. Samtidig er jeg livredd for å begynne å få følelser for fyren eller dumme meg ut. Men jeg har aldri før vært så fysisk tiltrukket i noen før så tror det kunne vært kult å bare ha et fysisk "forhold" til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå