Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Hvis du ble sammen med en mann som heter Bruce. Da får vel det å drikke brus en ny mening?
Gjest Gjest_Titti_* Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Hvis du ble sammen med en mann som heter Bruce. Da får vel det å drikke brus en ny mening? Tror egentlig ikke jeg hadde tenkt så mye på det..
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Hvis du ble sammen med en mann som heter Bruce. Da får vel det å drikke brus en ny mening? Jeg tenker da først og fremst på Bruce Springsteen og Bruce Willis. De er skikkelig kule! Brus og Bruce uttalelses for øvrig forskjellig. Tror ikke noen ville mobbet deg for det!
Brand Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Hvis du ble sammen med en mann som heter Bruce. Da får vel det å drikke brus en ny mening? Bare ikke gjør et altfor stort nummer ut av det.. Da risikerer du at han tar seg en... Solo-trip... (fy, den var dårlig)
Gjest Miley Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Bare ikke gjør et altfor stort nummer ut av det.. Da risikerer du at han tar seg en... Solo-trip... (fy, den var dårlig) Ja, det var den, men jeg lo
Gjest TS Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Bare ikke gjør et altfor stort nummer ut av det.. Da risikerer du at han tar seg en... Solo-trip... (fy, den var dårlig) Synes faktisk den var bra, jeg. I hvertfall bedre enn trådstarter sin.
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Hvis du ble sammen med en mann som heter Bruce. Da får vel det å drikke brus en ny mening?
Brand Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 I bunn og grunn blir det vel det å drikke Bruce med sugerør som får en ny mening... Men nå har jeg lagt igjen nok tørr humor i denne tråden, og tasser stille & rolig ut
Gjest friskt pust Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Hvis du ble sammen med en mann som heter Bruce. Da får vel det å drikke brus en ny mening? har du sjangs på en ved navn Bruce? Eller er du tørst?
Brand Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 har du sjangs på en ved navn Bruce? Eller er du tørst? Antageligvis Bruce-nde forelsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå