FantasDick Skrevet 13. juli 2009 #21 Skrevet 13. juli 2009 Vel, jeg tenner ikke akkurat på dem, men de er nå der, og de er jo OK. De får så mye oppmerksomhet som han ønsker når jeg koser, runker eller suger og jeg har ikke noe i mot å slikke dem, ta de i munnen eller bare "klore" forsiktig - selv om jeg ikke gjør det for min egen del, akkurat. Men skal de slikkes o.l burde de være godt stusset/barbert.
Tink Skrevet 13. juli 2009 #22 Skrevet 13. juli 2009 Mannen min elsker at jeg tar et godt, "hardt" tak på ballene hans når jeg suger ham. Tar godt tak rundt de, mye hardere enn det jeg trodde ville være godt... Liker godt å leke med de mens jeg likevel er i den regionen :gjeiper:
Gal_dame Skrevet 15. juli 2009 #23 Skrevet 15. juli 2009 (endret) Næææh, egentlig ikkje. Kan ikkje si eg blir tent av gubbens baller, men blir ikkje avtent heller. Slikker av og til på de når eg utfører oral sex på han, men han er strengt tatt ikkje så ekstremt begeistra for "balle-leik", så.... Baller er baller. Endret 20. august 2009 av Gal_dame
Gjest Gjest_GrO_* Skrevet 15. juli 2009 #24 Skrevet 15. juli 2009 hm.. jeg kan godt ta på de og masere de når jeg utfører oral, fordi de er jo en del av pakken som mange sier.. :gjeiper: Men! jeg har en venninne som pleier å putte de i munnen når hun utfører oral sex.. der går min grense as! har ikke særlig lyst til å putte to hårete baller i munnen
Tink Skrevet 15. juli 2009 #25 Skrevet 15. juli 2009 hm.. jeg kan godt ta på de og masere de når jeg utfører oral, fordi de er jo en del av pakken som mange sier.. :gjeiper: Men! jeg har en venninne som pleier å putte de i munnen når hun utfører oral sex.. der går min grense as! har ikke særlig lyst til å putte to hårete baller i munnen Du får få ham til å barbere ballene Det gjør min, så jeg har ingen problemer å ta de i munnen min
felgen Skrevet 15. juli 2009 #26 Skrevet 15. juli 2009 Men! jeg har en venninne som pleier å putte de i munnen når hun utfører oral sex.. der går min grense as! har ikke særlig lyst til å putte to hårete baller i munnen
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #27 Skrevet 15. juli 2009 Jeg liker veldig godt å kose med ballene til mannen min. Jeg tar på dem, slikker på dem og suger forsiktig på dem. Og han er veldig glad for det.
søtah Skrevet 23. juli 2009 #28 Skrevet 23. juli 2009 Jeg digger kjæresten min sine baller. de er morsomme og fasinerende. Det er utrolig mye man kan gjøre med dem egentlig, hverfall sånn å kose med dem. De er myke. Det har ikke slått meg at jeg liker baller før min nåværende kjæreste, så er enten fordi jeg har blitt tryggere til å håndtere guttas utstyr, eller så har han sexy baller. Jeg begynner nesten å lure på om jeg har en greie for baller:p Kjæresten min sine baller:P
Stocking lover Skrevet 23. juli 2009 #29 Skrevet 23. juli 2009 Jeg tenner på baller. Da jeg og eksen hadde sex brukte jeg å slikke og klemme på ballene. Det beste var da han tok meg bakfra og ballene slo mot rompa, sååååå deilig Godt å klemme de mellom beina.... :gjeiper: Det er tydeligvis delte meninger her og da er det deilig å lese et innlegg som ditt. Da får jo begge parter glede av disse!! Deilig å kjenne ballene daske mot både rompe og annet!!! 1
Nienna Skrevet 24. juli 2009 #30 Skrevet 24. juli 2009 Jeg tenner ikke direkte på baller, selv om jeg er veldig glad i dem. Jeg har fremdeles ikke sett baller jeg vil betegne som pene (tho, kjærestens er det nærmeste jeg tror jeg kan komme), men de er gøye, det må jo sies. Som noen nevnte, mye gøy å gjøre med dem. Ikke bare kos, men leking. Jeg syns det er fantastisk moro å få dem til å krympe/vokse ut fra temperaturforandringer ol. Veldig moro (og jeg har heldigvis en veldig tålmodig kjæreste). Og som min kjære sa når han leste over skulderen min nå "det der var veldig forstyrrende, jeg fikk bare assosiasjoner til katter og garnnøster".
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2009 #31 Skrevet 24. juli 2009 Tenner på baller???!!! FYTTIKATTA!!! STAKKARS MANN!! Baller i fyr og flamme, haha. Da må man til med avkjølende redningsaksjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå