Gå til innhold

Baller

Gjest Gjest_noname_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_noname_*
Skrevet

Lurte egenlti på hva dere jenter syntes om baller!

Legger dere merke til ballene på gutta?

Hviss du liksom ser bortifra selve penis\penis hode, spiller da ballene på gutten noe rolle?

Om di er store eller små, noen har jo bare en også, eller så er den ene stor og den andre liten. Har dette noe og si for dere jenter eller har det null betydning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet

Tenker egentlig ikke så mye på de :-)

Gode å kose med, men hvordan de ser ut spiller ingen rolle for meg

Gjest Gjest
Skrevet

Ahh, nå skjønner jeg hvorfor håndball er sett på som en "jentesport" (noe det ikke er) og at det er ferre jenter som liker fotball en gutter.

Skrevet
Legger dere merke til ballene på gutta?

Hvis du liksom ser bortifra selve penis\penis hode, spiller da ballene på gutten noe rolle?

Haha...nei! Bryr meg ikke om de, ser aldri på de, tar ikke på de...de er uinteressante slappfisker som bare blir styggere med årene.

Det som er interessant er det store, tykke, lange og steinharde elementet mellom ballene der....

Skrevet
Haha...nei! Bryr meg ikke om de, ser aldri på de, tar ikke på de...de er uinteressante slappfisker som bare blir styggere med årene.

Det som er interessant er det store, tykke, lange og steinharde elementet mellom ballene der....

Steinharde elementet mellom ballene?? :fnise:

Viste ikke at det fantes slikt...... he he he

Pungen er jo et veldig eroktisk sted for oss gutta. Synes det er deilig når ei jente masserer pungen. Og holder ballsteinene fast. :lur:

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

synes det er en veldig deilig og spennende plass, og bruker gjerne tiid på å leke i den lekeparken også. Størrelse,lengde, farge osv er uvesentlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Baller er jo en viktig del av pakka, men tenner mer på det som er foran og bak ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Baller er jo en viktig del av pakka, men tenner mer på det som er foran og bak ;)

Ehh....det bak er ikke så interessant. Det foran er jo mer spennende. Det bak er til gay's og til avføring.

Gjest Gjest
Skrevet
Ehh....det bak er ikke så interessant. Det foran er jo mer spennende. Det bak er til gay's og til avføring.

Så du liker ikke en sexy rumpe, altså?

Gjest Maxtor
Skrevet

Baller er jeg ikke akkurat interessert i. De bare er der på en måte.

Skrevet
synes det er en veldig deilig og spennende plass, og bruker gjerne tiid på å leke i den lekeparken også. Størrelse,lengde, farge osv er uvesentlig.

Enig med denne :)

Gjest Glør
Skrevet

Ikke så spesielt interessant. De er ett naturlig vedheng, som man godt kan gjøre ting med, men det er pikken som trekker fascinasjonen.

Skrevet (endret)

Jeg tenner ikke på ballene, men de er jo en erogen sone for de fleste menn, så er en del av "pakka" som en annen sa. Vier de nesten like mye oppmerksomhet som resten :)

Det finnes jo de menn som desverre ikke liker ballekos, og jeg må innrømme at jeg synes det er litt kjedelig.

Edit: De barberte er best ;)

Endret av CeeCee
Skrevet

nei baller er totalt uinteressante gitt

Skrevet

Siden jeg vet at det er en såpass erogen sone for mannen, så får de mye mer oppmerksomhet en de ville gjort hvis jeg bare skulle tenkt på meg selv. ;)

Utseendet, størrelse etc spiller ingen rolle for meg, men kan nok bli positivt overasket dersom de er barbert, da blir det enda lettere å leke med dem. :) men de får sin del av oppmerksomheten uansett størrelse, utseende og hår. Hovedsakelig fordi det pirrer ham, men også fordi de er gode å kose med.

Gjest Shelob
Skrevet

Baller er topp! Både å ta på og å se på + kose meg, og slikke på. Både på de og rundt de. Og særlig når han er så ved å komme at ballene sklir langt oppimellom oppi der og nesten blir borte, det er digg det. Da snakker vi kåt mann, he he.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Nei, tenner ikke på baller som sådan....

Synes baller egentlig bare er komiske og litt malplasserte på en måte, så velger å holde fokuset et annet sted.

På den annen side hadde jeg nok stusset dersom det dukket opp et mannevesen _uten_ baller plutselig... hadde sikkert sett himla snålt ut det og...!

Gjest storballe
Skrevet

:regn: Jeg har en kjempestor balle jeg da og får mye opmerksomhet for det.Du

har en deilig og stor balle.Får jeg leke litt med den?Spør damene og ler.Ikke meg imot.Jeg kom engang bare av det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenner på baller. Da jeg og eksen hadde sex brukte jeg å slikke og klemme på ballene. Det beste var da han tok meg bakfra og ballene slo mot rompa, sååååå deilig :sengekos:

Godt å klemme de mellom beina.... :gjeiper:

Skrevet
Jeg tenner på baller. Da jeg og eksen hadde sex brukte jeg å slikke og klemme på ballene. Det beste var da han tok meg bakfra og ballene slo mot rompa, sååååå deilig :sengekos:

Godt å klemme de mellom beina.... :gjeiper:

Tenner på baller???!!! FYTTIKATTA!!! STAKKARS MANN!! :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...