Gå til innhold

Vinterbrud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan

Jeg lurere på om noen av dere andre skal være vinterbrud. Hvis dere skal det hvordan har dere planlagt klærne ? Jeg ønsker meg en cape slik som tre nøtter til askepott men vet ikke hvor jeg skal få tak i den .

Også er jeg usikker på dette med bilder er det noen som har sett brudebilder ute på vintren , eller jeg kommer kjanske til å fryse med blå lepper etc lol

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Har sett nyyydelige vinterbilder med hvit snø, grå himmel og sorte løvtrær i bakgrunnen. Kjempefine!!

Cape kjenner jeg mange som har hatt, kommer sikkert i brudesalongene snart for sesongen.

Skrevet

Jeg skal være vinterbrud selv. Jeg har valgt en kjole med lange armer, for selv følte jeg ikke for å bruke cape, men om du titter i brudebutikker og på nettet er det masse flott å se. Ta en god runde på nettet og se hva de forskjellige merkene har å tilby. Mye er nok lagt opp til vår og sommerbruder, men den som leter den finner vet du. :)

Brudebildene på vinteren gleder jeg meg til, blir moro å ha noe som er litt ulikt de andre vi kjenner. Vi skal få fotografen til å komme til kirken, så når vielsen er over går vi inn igjen sammen med henne, og forhåpentligvis presten også, det er jo en viktig person den dagen så jeg vil ha noen bilder sammen med han. I tillegg er sjansen stor for at det er samme prest som døpte minsten og da blir det jo litt artig at vi "kjenner" ham litt. Så skal vi ha noen bilder ute på kirkegården. Det er et flott tre der, kjempegammelt og tjukt, det kommer til å bli stilig mot hvit snø og kjole og sjakett som min kjære skal ha. Men vi legger nok ikke opp til å stå ute og ta bilder i over en time altså, den tiden ute skal begrenses. Tror det kan bli hardt å smile om man blir skikkelig kald ;)

Skrevet

Vi har ikke bestemt noe bryllup enda, men jeg drømmer om å være vinterbrud. Har veldig lyst til å gifte meg i en kirke bare opplyst av stearinlys...

Tror det kan bli lekkert med bilder i snøen, jeg. Kan bli vel så stilig ramme som det grønne som alle sommerbrudepar bruker, vel? Sambo har lyst på snøballkrig som brudebilde, så det kan bli en kald fornøyelse for oss, tror jeg... ;)

Mitt "problem" er at jeg har lyst til å ha litt sein vielse, sånn at det er mørkt ute og bare stearinlys inne. Vil ha fakler utendørs, og stjerneskudd til alle gjestene. Da blir det litt vanskelig å ta utendørs bilder etter vielsen -blir ikke like fint i mørket, kan du si.. Må tenke litt mer på hvordan vi skal få til det der... ;)

Sånn cape vet jeg da flere her inne som har snakket om at de skal ha, så det får du nok tak i! Blant annet vet jeg at Christiane i Oslo har sånn cape, det så jeg da jeg var der i mars med en venninne.

Har du gjort deg noen flere tanker om hvordan du skal få det til å bli et skikkelig vinterbryllup? Jeg er mest på idestadiet, men har da noen ideer. Synes det er spennende å høre hva andre har tenkt!

Skrevet

Vi hadde vinterbryllup, like før jul i fjor, og jeg anbefaler det på det varmeste!

Vi hadde vielse i en fin gammel kirke, og festen på gården til foreldrene mine. Flott stemning med fyr i peisen og kald vinter utenfor.

Valgte å ikke ta bilder ute, fordi vi var usikre på om det ble snø ute (bor i Østfold). Kunne egentlig tatt bilder ute, fordi vi hadde -15 grader og litt snø, men men.

Tips til dere som skal gifte dere på vinteren:

Sørg for at noen hjelper dere å holde buketten varm nok, og vær forsiktig hvis den skal opp og ned av en eske flere ganger!

Skrevet

Kristins brudesalong på Lillestrøm har en alldeles nyyydelig vinterkjole med cape til som har sånn hvit pelskant.....

Skrevet

Jeg viste ikke at det fantes egene vinterkjoler , men det er sikkert fordi de fleste av de ikke er kommet i butikken enda. Men jeg gleder meg vanvittig til vinterbryllup og tusen takk for gode tips. Har Kristins brudesalong på Lillestrøm en internettside ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...