miss~Audrey Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg tror ikke det er mulig. Ikke jeg heller. Trenger da ingen ny bror.
leirbål Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Det finnes helt sikkert, om det ikke er så vanlig. F.eks. hvis mannen har lite testosteron, og kvinnen er seksuelt misbrukt. Da hender det at sexslysten er svært lav. Jeg har kjent et ungt par som bodde sammen i 13 år, og hadde sex en gang i året i gjennomsnitt. De var fornøyd med det, begge to.
Gjest gabriela Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Jeg tror nok det finnes, men tror ikke det er spesielt vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Det spørs jo hvor i verden man er. Her i Norge er det sikker mange flere kjærestepar som har sex enn i f.eks iran. Det er mange muslimer som venter med sex til etter at de har giftet seg. Jeg er født og oppvokst i Norge. Har vært sammen med kjæresten min i snart 1 år, og vi har ikke hatt sex enda. Jeg vil vente til jeg har giftet meg Vi er begge 19 år.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Det kunne jeg glatt ha klart. Jeg er en 26 år gammel kvinne som av uvisse grunner ikke har noen sexlyst, så jeg tror nesten det ville vært en befrielse å møte en mann med lignende innstilling.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Det spørs jo hvor i verden man er. Her i Norge er det sikker mange flere kjærestepar som har sex enn i f.eks iran. Det er mange muslimer som venter med sex til etter at de har giftet seg. Jeg er født og oppvokst i Norge. Har vært sammen med kjæresten min i snart 1 år, og vi har ikke hatt sex enda. Jeg vil vente til jeg har giftet meg Vi er begge 19 år. Men det blir jo ikke det samme. Dere kommer til å ha sex når dere har giftet dere, så dere er jo ikke "fornøyd med det". Hadde dere fortsatt å ikke ha sex etter å ha giftet dere så hadde det vært noe annet. Det er forøvrig mange religiøse i det hele tatt som venter med sex, fordi det er deres norm. Jeg tror det er få selv i de leirene som går hele live uten og er fornøyd med det.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Det kunne jeg glatt ha klart. Jeg er en 26 år gammel kvinne som av uvisse grunner ikke har noen sexlyst, så jeg tror nesten det ville vært en befrielse å møte en mann med lignende innstilling. Samme her! Kvinne på 28 år. Kunne godt tenke meg å leve i et platonisk forhold. Ellers blir det nok en fremtid alene, og barn kan man få ved hjelp av donor.
Gjest Gjest20 Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 Vi er 20 og 21 og her i huset har vi sex max 2 ganger i mnd. Vi er fornøyde med det begge to.
Noli Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 Selvsagt finnes det. Folk har ulik sexlyst, og at sex er avgjørende for om forholdet overlever eller ikke i alle forhold, er en mediaskapt myte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå