*marte* Skrevet 31. juli 2003 #21 Skrevet 31. juli 2003 Alltid! Og sier ifra hvis jeg blir forsinket! Utrolig irriterende og respektløs sløsing med andres tid av folk som ikke holder avtaler :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #22 Skrevet 1. august 2003 Er ofte tidlig ute til avtaler. Kan jeg ikke komme gir jeg alltid beskjed i god tid i forveien. Mine venner har lært av meg at om de er mer enn 5 minutter for sene da er lille fuglen fløyet, for jeg gidder ikke kaste bort tiden min på å sitte å vente på folk som aldri kommer eller som alltid kommer for sent. EN venninne har fått erfare dette ett par ganger, der hun kom 10 - 15 min for sen ringte meg for å spørre hvor jeg var, og jeg sa jeg har gått hjem, for jeg sitter ikke å venter på at du kommer når du kommer. I dag kommer hun alltid tidnok om ikke for tidlig, for hun nekter å plutselig måtte gjøre de tingene som vi har bestemt oss for alene. Hadde aldri funnet meg i å sitte å vente i 1/2 time. I dagens samfunn der mobiltelefonen finnes bør en ikke forvente at folk sitter og venter på en. Har det hendt noe får en alltids vite det senere uansett, og en behøver ikke sitte å vente for å eventuelt finne det ut. Min tid anser jeg som svært dyrebar og nekter at folk skal okkupere den slik de ønsker
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 #23 Skrevet 1. august 2003 Holder alltid avtaler jeg også. Verste jeg vet er folk som ikke gjør det. Jeg er heller usikker litt lenger enn å si ja for så å forandre i siste liten. Om jeg blir forhindret eller forsinket så varsler jeg alltid så fort som overhode mulig. Lillian
Gjest lekebøll Skrevet 1. august 2003 #24 Skrevet 1. august 2003 Prøver så godt jeg kan. Dessverre er jeg så distrè at jeg en sjelden gang kan finne på å dobbelt-booke, eller tro jeg orker mer etter jobb enn jeg gjør - men ringer så klart og avlyser.
Suzy Skrevet 1. august 2003 #25 Skrevet 1. august 2003 JA jeg holder avtaler - og jeg kommer tidsnok attpå til! Det er det ikke mange som gjør. Suz
Gjest care Skrevet 1. august 2003 #26 Skrevet 1. august 2003 Nå venter jeg spent på hvilken forklaring venninna di hadde? :blunke:
Gjest Vanessa Skrevet 1. august 2003 #27 Skrevet 1. august 2003 Selvfølgelig holder jeg avtaler. Og det gjør vennene mine også, bortsett fra at jeg har en venninne som har en tendens til å være kronisk 10 minutter for sen når vi skal møtes. Hun beregner vel bare tiden dårlig tenker jeg, men det er irriterende. Men det jeg synes er mest sårende, er de som sier "jeg ringer deg i neste uke, så tar vi en kaffe", uten å mene noe med det, og selvsagt uten at de noengang ringer. Før i tiden trodde jeg nemlig at når man sier slikt,så mener man det, men jeg har dessverre lært at det ofte mest bare er en forslitt frase. Hvis noen av dere her inne mot formodning gjør sånt mot venner og bekjente - slutt med det. Det sårer. (Benytter anledningen til å snakke litt moral...)
Gjest Madley Skrevet 1. august 2003 #28 Skrevet 1. august 2003 Care: jeg har ikke hørt noe fra henne enda å får ikke tak i henne...så jeg aner virkelig ikke hva forklaringen var gitt. Men hun er nok i live ellers tror jeg nok jeg hadde fått vite det da. Har sendt mld, men ikke fått noe svar så... I've been stud up!! big time..
Gjest the imp Skrevet 1. august 2003 #29 Skrevet 1. august 2003 Ja jeg holder avtaler, og jeg gir alltid beskjed dersom jeg blir forsinket eller ting kommer i veien for avtaler. Venninnen min derimot er håpløs, hun er som regel forsinket. Dersom vi skal avtale noe og hun sier jeg kan sette klokkeslettet, vil hun alltid møtes en halvtime til 3 kvarter etter tidspunktet jeg foreslår. Da jeg ba henne til nyttårsfeiring lovet hun å si ifra i god tid, ettersom jeg kjøpte inn mat. Jeg hørte ingenting....ikke svar på meldinger eller noe, så jeg ringte til slutt hjem til henne på vanlig telefon. Blei bekymra og lurte på om hun kanskje var lagt inn på sykehuset igjen, ettersom hun har en nyresykdom. Men hvem var det som tok telefonen? Jo, venninna mi. Mobilen hennes hadde blitt stjålet den. Det hadde hun ikke klart å si ifra til meg om, heller ikke hadde hun giddet å si ifra om hun kom eller ikke. Jenta bor hjemme hos sine foreldre, og har hustelefon så hun kunne fint ha gitt beskjed. Sånne personer irriterer vettet av meg!
Gjest Madley Skrevet 4. august 2003 #30 Skrevet 4. august 2003 Hun hadde ikke nummret mitt...hallo... Å HUn kom seg ikke, å hun måtte passe lille søstera...jaja...det er jo bare 4 dager siden avtalen var...hmmm...blir litt
liv Skrevet 4. august 2003 #31 Skrevet 4. august 2003 Jeg holder alltid avtaler!! Hvis jeg ikke får det til, eller noe er kommet i veien gir jeg alltid beskjed. Verste jeg vet er å vente på folk, eller at andre ikke holder ting de lover. :evil: me too.. Hater når folk ikke gjir bekjed om de blir forsinket. Har en veninne som vi må gi en haltime ekstra. Skal vi møtes halv ti så sier vi til ho at vi skal møtes kl ni. Og ho er alltid sist samme hva..
Mossa Skrevet 4. august 2003 #32 Skrevet 4. august 2003 Holder alltid avtaler!! Er ikke alltid like flink å passe tiden...men blir jeg forsinka sier jeg ifra.
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #33 Skrevet 4. august 2003 Jeg holder alltid avtaler og er ute i god. Blir jeg forsinket eller vet at det ikke passer gir jeg bestandig beskjed. koldbruna
smil Skrevet 4. august 2003 #34 Skrevet 4. august 2003 Jeg holder avtaler. Er som regel ute i god tid, men det hender jeg kommer noen minutter for sent.
valmue Skrevet 5. august 2003 #35 Skrevet 5. august 2003 Ja så absolutt. Det verste jeg vet er folk som ikke holder avtaler eller som konstant er seint ute. Det vitner om liten respekt for andre mennesker og andre menneskers tid!
Gjest gjesta Skrevet 5. august 2003 #36 Skrevet 5. august 2003 Holder alltid avtaler, kommer noe i veien gir jeg alltid beskjed. Syntes stort sett vennene mine holder avtaler også.
elinia Skrevet 5. august 2003 #37 Skrevet 5. august 2003 Ja, jeg holder avtaler. Men synes ikke det er verdens undergang hvis en venninne kommer ti minutter forsent til en avtale. Ville aldri giddet å irritere meg over slikt; uansett hvor dårlig tid man har. Det er imidlertid noe helt annet å ikke møte opp til en avtale uten å si ifra; det er på grensen til uakseptabelt.
*Lavendel* Skrevet 5. august 2003 #38 Skrevet 5. august 2003 Holder alltid avtaler og det irriterer meg at ikke andre har respekt for tiden min!
Iset Skrevet 5. august 2003 #39 Skrevet 5. august 2003 Hun hadde ikke nummret mitt...hallo... Å HUn kom seg ikke, å hun måtte passe lille søstera...jaja...det er jo bare 4 dager siden avtalen var...hmmm...blir litt unnskyld meg, men for et uansvarlig menneske!!!!!! du hadde jo sendt meldinger til henne, da hadde hun jo fått nr ditt...... jeg hadde blitt så sinna at jeg tør ikke tenke på det engang.... jeg holder avtaler så sant ikke noe kommer i veien, men jeg gir ALLTID beskjed i god tid, dersom jeg feks sitter på bussen og den er forsinket, sender jeg melding eller ringer med en gang og sier fra. uansett om jeg blir bare 2 minutter forsinket ringer jeg eller melder. Iset
Jusy me Skrevet 5. august 2003 #40 Skrevet 5. august 2003 Jeg holder alltid avtaler. Møter opp til akkurat det tidspunktet som er blitt avtalt. Hvis jeg ikke kan komme gir jeg beskjed i god tid før slik at vedkomne slipper å vente. Men en venninne av meg derimot. Hun er ALLTID sen. Senest i går skulle hun komme på besøk. Hun skulle komme i ca 1030-1100 men kom ikke før i 1400.. Så da hadde jeg vært hjemme hele tiden og ventet på henne! Irriterende.. En annen gang skulle hun hente meg å kjøre meg til en fest. Da jeg ringte henne sa hun at hun skulle komme om 10min, hun var ute å kjørte så jeg antok at hun skulle komme ganske fort.. Jeg ventet i en time da jeg tilslutt ringte etter en drosje. Da drosjen kom, kom hun også. Og da var hun blitt sur p.g.a at jeg hadde bedt henne komme å hente meg når jeg heller tok drosjen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå