Gå til innhold

Holder du avtaler????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Madley

ARGHHHHHHH :frustrert:

Skulle møte en venninne på kafe for en time siden...

Hun møtte ikke opp gitt!! Ikke et pip på mobilen heller!!Satt der i en halv time å venta før jeg gikk.

Er så sinna at vet ikke helt hvilken fot jeg skal stå på!!! :evil:

Å litt lei meg...å litt bekymra også da selvfølgelig..

Er alltid så nøye selv med å holde avtaler, så blir litt irritert når folk ikke sier ifra at de ikke kan.

Holder du avtaler?? å sier du ifra i god tid hvis du ikke kan??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faktisk så er jeg veldig god å holde avtaler. Jeg syntes det er respektløst å ikke gjøre det.

Forstår godt du er sint og lei deg jeg..

At hun ikke ga lyd fra seg i det hele tatt også, er jo ekstra ille da.

Har du snakka med henne nå da?

Jeg er hvertfall sånn at jeg kommer heller litt for tidlig om jeg har en avtale. Om jeg er sen, ringer eller sender jeg en melding om at jeg er sen og hvorfor.

Det er noe jeg alltid har gjort. Har ett par venninner som er HÅPLØS til å komme for sent, og det irriterer meg stort. Sier i fra jeg da, og håper det ikke skjer igjen, men det gjør det.. HVER gang... :-?

Håper bare alt er bra med venninna di da, og at ikke noe har skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder alltid avtaler, bortsett fra i dag. Har akkurat avlyst en avtale jeg skal ha neste lørdag p.g.a. en ny avtale, men sier i fra en uke før så da tror jeg det skal gå greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder alltid avtaler OG tiden. Skulle det dukke opp noe slik at jeg blir forhindret eller forsinket så gir jeg beskjed.

Får jo håpe for din venninnes del at det dukket opp noe veldig uforutsett at hun ikke fikk gitt beskjed - eller at hun rett og slett hadde glemt det. For hvis ikke haddee jeg blitt ganske sur ja :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Ja, jeg holder tiden. Hvis jeg skulle bli forhindret, så gir jeg alltid beskjed. Kan ikke fordra folk som har så lite respekt at de uten problem tillater seg å sløse med andres tid ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madley

Får ikke tak i henne nå heller gitt...

Men stakkars stakkars henne når jeg gjør det...hehe

Hun har sikkert en god forklaring. Men irriterende er det lell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

)

Alltid!      

-Kommer det noe i veien,gir jeg selvfølgelig beskjed.

Me 2!!

Og de som har avtaler med meg, har å være på rett plass til rett tid de også!!

(Har ett søskenbarn som ALDRI holder tiden.....arghh!! :evil: :evil:

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt holder jeg avtaler. Og forventer at andre skal gjøre det samme.

Å ikke holde avtaler (eller ikke gi beskjed dersom det ikke går) viser mangel på respekt for den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg holder alltid avtaler!!

Hvis jeg ikke får det til, eller noe er kommet i veien gir jeg alltid beskjed. Verste jeg vet er å vente på folk, eller at andre ikke holder ting de lover. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så snat det ikke skulle komme noe i veien da. men da prøver jeg da å få gitt beskjed. er så irriterende å vente så jeg er alltid tidlig ute jeg, sånn at andre skal slippe å vente på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder alltid avtaler - eller gir beskjed om det kommer noe i veien, eller om jeg blir forsinket.

Vet om par notoriske avtalebrytere - som ikke gir beskjed engang, er visst en slags personlighetsforstyrrelse som kan ligge i bunn...

Lurer litt på om enkelte kan bli slik, dersom foreldrene stadig har lovet ting, og ikke holdt det..?

Har tenkt mye på hva årsaken kan være ... men ikke kommet fram til noe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste jeg vet er folk som bryter avtaler.. Det er bare helt grusmot irriterende og sårende! :evil: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Ja jeg holder alltid avtaler. Dersom jeg må avlyse en avtale, så prøver jeg å gjøre det i god tid så sant det går. Jeg får alltid så dårlig samvittighet når jeg må avlyse en avtale. Jeg avlyser bare hvis det er en god grunn til å ikke kunne møte opp til avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg holder alltid avtaler. Kommer helst litt før. Men skulle det skjære seg, så ville jeg absolutt sagt fra så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...