Nephilia Skrevet 22. april 2002 #21 Skrevet 22. april 2002 Mange gratulasjoner til det nybakte ekteparet!!! Det hørtes ut som en utrolig flott dag, og at alt gikk som det skulle. Ønsker dere mange gode år fremover!!12
scorpion73 Skrevet 22. april 2002 #22 Skrevet 22. april 2002 Gratulere så mye, høres ut til at dere hadde en kjempedag. Lykke til vidre i ekteskapet12
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #23 Skrevet 23. april 2002 GRALTA SÅ UTROLIGT MYE!! TENKTE PÅ DEG PÅ DEN STORE DAGEN. ME HAR FORANDRA LITT PÅ PLANEN!! REISE TIL SPANIA, ALICANTE LYKKE TIL KLEM FRA LENE
Smurfa Skrevet 23. april 2002 #24 Skrevet 23. april 2002 GRATULERER SÅ MASSE!!! Det hørtes ut som en drømmedag! Fatter ikke at du klarte å holde tale og lese dikt. Blir litt imponert, jeg! Personlig hadde jeg vel snufset og hikstet meg gjennom det... Har så håpløst lett for å ta til tårene når jeg blir rørt!!! Hilsen Smurfa! Venter bare på at det skal bli min tur. Gifter oss 22. juni og da skal vi samtidig døpe vår lille datter som nå er 11. uker. Tror det blir en flott og spesiell dag! Hilsen Smurfa!
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #25 Skrevet 25. april 2002 Tusen takk for alle hilsner. Har ikke dalt helt ned på jorda ennå og det er en fantastisk følelse å være gift. Etter så lang tid med planlegging. Jeg har allerede fått noen bilder på digital kamera og håper å legge dem ut så snart som mulig Nå venter vi på resten av bildene fra fotografene som vi har brukt - håper da det blir noen bra. 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå