Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #1 Skrevet 21. april 2002 I går var endelig vår store dag kommet. Den vi har ventet på i så lang tid. Vi våknet begge to klokka 0900 og inntok en nydelig frokost sammen. Og da klokka ble 1200 begynte mine forberedelser for den store dagen. Hos frisøren ble jeg sminket og frisert....kjempeflott behandling hos Chess i Stavanger så tusen takk for det. Jeg hadde utrolig nok ingen synlige nerver da tiden begynte å nærme seg til vielsen. Vi koste oss hos frisøren med Fanta og Champagne Da klokka nærmet seg 1445 tok vi taxi opp til Kirken. Pappa møtte oss på Kirketrappen og jeg ble utrolig rørt da en staut oljearbeider som han sa at jeg så nydelig ut. Så spilte organisten opp Wagner og dørene gikk opp. Må innrømme at klumpen satt i halsen da vi gikk opp Kirkegangen sammen. Til og med presten hadde tårer i øyne ble jeg fortalt av gjestene. Vielsen ble godt mottatt og vi leste opp løftene selv samt vi leste opp lesningene som skulle være i Kirken. Min kjæreste ektemann sa at jeg så nydelig ut da han tok imot meg hos presten og det er så flott å høre. Jeg følte meg skikkelig god i går. Da vielsen var over hadde vi mottakelse på kirketrappen og så tok vi turen ned til fotografen der vi hadde halvannen time med bilder. Tiden gikk så fort og vi fotograferte så si uten pauser. Da klokka var ca. 1745 ankom vi Hummeren der vi skulle ha mottakelsen. Vi ble møtt med bjeller og hurrarop fra våre gjester. Middagen ble inntatt ca. 1830 og utrolig nok gikk alt etter planen. Vi hadde til forrett: Skalldyrtallerken og hovedrett hadde vi surstek med fløtegratinerte poteter, friske grønnsaker og nydelig waldorf salat. Desserten var hjemmelaget is med lune bjørnebær....namm namm. Vi fikk mange nydelige taler og den flotteste kom fra min mann til meg der han avsluttet " jeg elsker deg" det satt godt i hjertet. Jeg holdt også en tale til min mann og fremførte diktet "Du er alltid der for meg" det var en utrolig flott dag. Det var flott dans og da den eldre garden trakk seg bort i ett tiden fortsatte festen på Hotellet blant den yngre garden og vi holdt det gående frem til klokka 4 i dag morges. I dag har vi sett gjennom gavene og bare kost oss sammen. Vi hadde en nydelig frokost på Hummeren og en kjempeoppvartning da vi overnattet med nydelig frukt tallerken Så konklusjonen på denne dagen er at det har vært en nydelig og minneverdig dag. Så med disse ord sier jeg tusen takk til alle på KG for kjempegode tips og råd underveis. Gled dere det er den beste dagen så langt i vårt liv. Mange klemmer fra fruen _________________ Vi gifter oss 20 April 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: 20April2002 den 2002-04-21 20:19 ]
Tusseline Skrevet 21. april 2002 #2 Skrevet 21. april 2002 Hei! Høres virkelig ut som om dere har hatt en fantastisk bryllupsdag Gratulerer så mye 12
Mrs. B Skrevet 21. april 2002 #3 Skrevet 21. april 2002 Gratulerer 20april! Det høres ut som om dere hadde en veldig fin dag! Det diktet du leste opp, hvor fant du det?! Jeg er nemlig på jakt etter et dikt som jeg kanskje skal bruke, men har enda ikke bestemt meg for tale, dikt eller sang. Til lykke igjen! 12
jbkaarud Skrevet 21. april 2002 #4 Skrevet 21. april 2002 Gratulerer så mye!!! Det hørtes helt fantastisk ut - jeg ble rørt av å lese det. Gleder meg nå til vår dag som er 18. mai. Hilsen fra jbkaarud
Tussilago Skrevet 21. april 2002 #5 Skrevet 21. april 2002 Åååååå jeg gleder meg til det er vår tur. Lykke til i ekteskapet, håper det blir en forlengelse av bryllupsdagen
August Skrevet 21. april 2002 #6 Skrevet 21. april 2002 Hørtes ut som om dere hadde hatt en perfekt dag. Jeg beundrer deg som klarte å komme hit å skrive noe fornuftig allerede i dag. Lykke til videre.12
Niso Skrevet 21. april 2002 #7 Skrevet 21. april 2002 Gratulerer! Nå er det ikke lenge igjen til det er min tur, mindre enn 2 uker... Tiden flyr!!! Det diktet, er det noen mulighet for at du kunne sendt det til meg? (Som privat melding eller på mail). Jeg hadde satt kjempestor pris på det!
Gjest KristinK Skrevet 22. april 2002 #8 Skrevet 22. april 2002 Får tårer i øynene bare av å lese om bryllupet deres jeg, hvordan skal det da gå i vårt? Jeg er kjempeglad for at dere har hatt en så fantastisk dag iallfall, og jeg håper vårt bryllup blir like vellykket! Bare 3 1/2 måned igjen nå!12
Gjest *Perser* Skrevet 22. april 2002 #9 Skrevet 22. april 2002 G R A T U L E R E R S Å M Y E det hørtes ut at dere har hat en nydelig dag håper at dere lever lykkelig i alle deres dager under 5uker igjen for oss stor klem fra meg til deg _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-04-22 08:47 ]
Gjest Snorkfrøken Skrevet 22. april 2002 #10 Skrevet 22. april 2002 Gratulerer med den store dagen! Hørtes helt fantastisk ut - gleder meg mer og mer til min dag 12
Sally Skrevet 22. april 2002 #11 Skrevet 22. april 2002 Gratulere så mye, det hørtes ut som dere hadde en fantastisk dag! Fikk et aldri så lite sug i magen og antdning til tårer i øynene da jeg leste innlegget ditt, det var arti at du hadde tid til å dele den med oss så raskt. Kos dere videre på "hvetebrødsdagene" deres... 12
Gjest lilletroll Skrevet 22. april 2002 #13 Skrevet 22. april 2002 KJEMPE gratulerer!!! Fikk tårer i øynene over din glede, og gleder meg MASSE til det endelig blir min tur om to mnd.!!!12
Gjest Lottemor Skrevet 22. april 2002 #15 Skrevet 22. april 2002 Gratulerer så mye renner en tåre nedover kinne mitt ble så rørt av det du skriver hær Det er nokk en god stund til jeg skal gifte meg. Jeg håper at når min dag kommer så er den like vakker som din dag Ønsker deg hell og lykke videre i ekteskapet.... Klemmer fra 12
Elisabetha Skrevet 22. april 2002 #16 Skrevet 22. april 2002 Gratulerer så mye!!! Jeg sitter og gleder meg til det er min tur,men det er ikke før 31 august!Håper jeg klarer og være like rolig som det du var! Elisabetha
Fakse Skrevet 22. april 2002 #17 Skrevet 22. april 2002 Gratulerer massse til deg og din kjære! Håper at du ikke forsvinner helt herifra, sånn at vi som ikke gifter oss riktig enda kan få nyte godt av dine råd her inne.12
viwi Skrevet 22. april 2002 #18 Skrevet 22. april 2002 GRATULERER!!! Hørtes ut som du har hatt en fantastisk dag! Gleder meg også- håper bare vår dag blir like fin!12
Ruby Skrevet 22. april 2002 #19 Skrevet 22. april 2002 Så fantastisk fint at dagen ble så bra. Jeg er så glad på deres vegne. Kjente når jeg leste innlegget ditt at jeg jammen begynner å glede meg selv også. Det er to måneder igjen i dag. Ønsker dere all lykke og hell i framtiden, ha et fantastisk flott ekteskap og liv! Klem12
Denise Skrevet 22. april 2002 #20 Skrevet 22. april 2002 Gratulerer så mye begge to!! Håper dere får et lykkelig liv sammen!! Klem fra Denise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå