Gå til innhold

Nittedal komune

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er det å bo i Nittedal? Er det et bra sted å bo, er det et bra sted for barn? Har en mann som så gjerne vil flytte dit, men jeg har hørt så mye negativt om nittedal og er litt i tvil.

Har hørt mange si at det er mye tull der og en slags bygementalitet der (hva nå det er), men har aldri fåttt tak i noen klare detaljer på hva som er så galt med Nittedal. Er det så ille der som noen skal ha det til og hva er det som er ille i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nittedal er litt spesielt i starten, men veldig koselig i lengden.

Det virker som om de distanserer seg litt fra resten av Romerike, med å ha egen avis, og du møter få til ingen som lester f.eks RB. Og jeg som tidligere bodde bare litt lenger opp på Romerike ante faktisk ikke hvor det var før eg fikk jobbtilbud der.

Det virker som det er litt alle-kjenner-alle greie der, hvertfall det inntrykket jeg har fått etter å jobbet der i snart 2 år.

Gjest Gjest
Skrevet

Nittedal er en lang tarm de fleste bare kjører gjennom.

Det er ei bygd som ikke kranser om ett senter og det strekker seg fra Hagan som er nesten Gjelleråsen og Oslo og helt inn i skogen i Hakadal og Tøyenhaugen.

Alle kjenner ikke alle for langs i hele kommunen er det mange steder å bo, mange skoler etc. Hvor i Nittedal vil mannen din bo da? Jeg kunne sikkert bodd på Slattum eller Li men hadde ikke vært i nærheten av å vurdere Tøyenhaugen fx.

Mange trives på Åneby - men altså alle disse stedene er forskjellige - dvs små bygder på rekke og rad oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...