Gjest Sterk_taper .. (dame) Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Noen menn her som har vært utro mot sin snille kjærsten/samboeren, og som fremdeles er utro uten at hun veit om det? Tør du å ta en åpen prat med en som har tatt sin samboer på fersken, og ønsker å ta en prat med deg som har vært utro uten grunn, ta kontakt!
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg hadde - i det forrige forholdet jeg hadde - et forhold på si i rundt ett år før det ble oppdaget. Og som resulterte i at samboerforholdet tok slutt.
Gjest Sterk_taper Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 du er er man / hankjønn? Kan jeg spørre hvorfor du var utro? hvordan ble du oppdaga? Alder?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er mann - i starten av 40-årene. Jeg - vi - ble oppdaget av hennes mann. Hun jeg holdt på med altså. Dermed ble begge forhold som vi var i slutt. Ikke mye festlig selvsagt - men vi var vel begge i de to forholdene av gammel vane. En viktig årsak til at jeg hadde et forhold på si var at jeg ikke hadde det spesielt godt i forholdet jeg var i. Jeg burde selvsagt brutt ut, men gjorde nå ikke det. Det var deilig med bekreftelse - å merke at andre ble tiltrukket av meg. Og sist - og kanskje det viktigste - sex'en var vidunerlig og noe helt annet enn jeg hadde i forholdet jeg var i. Jeg fikk leve ut en rekke sex-fantasier. Man kan vel egentlig si at forholdet jeg hadde på si var en markering av slutten på det jeg var i.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Takk for at du er ærlig! Tror du sexlivet er alt i et ekteskap? Hva med de alle tidene/ månedene/årene du og samboeren hadde bodd sammen? da dere delte seng pute og dyne sammen? delte livet på det gode og det vonde? dere var engang KIKKELIG glad i hverandre, hvorfor ble forholdet kjedelig da, hadde dere store problemer, misforståelse imellom? Var samboeren snill? viste hun deg kjærlighet ? var hun opptatt og avhengig av deg? Hvordan beskriver du henne egenskapsmessig?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Nei, selvsagt er ikke sexlivet alt i et fast forhold. Men i et forhold på si betyr det like selvsagt nærmest alt. Klaffer det seksuelle med en gang, er det lett å bli dratt inn i et forhold som varer, enten det er fast eller på si. Vi hadde - har - barn sammen. Det var limet. Hun var vel snill, men hun hadde en del negative sider jeg etter hvert fant veldig vanskelig å takle. Først og fremst at hun ville ha kontroll på alt jeg gjorde. I tillegg en egenskap i å starte krangel om alt mulig. Her jeg sitter i dag - mange år etter - er det ikke lett å huske så mye positivt rundt det forholdet. Disse egenskapene kverket langsom alt det positive vi hadde de første årene. Ja, hun var nok langt på vei avhengig meg, og nettopp derfor var det vanskelig å ta initativet til et brudd noe jeg selvsagt burde ha gjort.
Gjest Sterk_taper Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Klart har alle mennesker både sine positive og negative sider, vi er ikke engler, tror du ikke at du også har dine negative sider som du enten ser eller ikke ser??? Hvorfor kontrollerer damene sine menn? tenk logisk? enten har hun en følelse at mannen har øye på andre damer enne henne, ellers så elsker hun deg høyt og vil at du bare skal være hennes. INGEN vil ødlegge for seg selv, i hvert fall ikke en kvinne som elsker sin man, men når mannen mistolker alt hun diskuterer om, og ikke gidder å få henne til å slappe av av men heller kaller kona for å jakte etter problemer uten grunn, da er det lett å si at man ikke fungerte sammen LENGER. Det er nettopp vi som IKKE vil mer fordi vi har blitt lei, eller hva? TENK DEG, hvor vondt er det åvære utro? Tenk om hun hadde vært utro mot deg? Vet du at utroskap er et av de sterkeste påkjenningene i livet som ødlegger en del av personen? Hva tenker du rundt det?
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Tror TS er en kvinne i krise, som er såret over utroskap av sin mann. Og det er forståelig at det er knusende. Men når du etterlyser menn som har vært/ er utro til å fortelle sin historie, bør du kanskje la være å være så krass mot dem. De står fram for å fortelle, og stiller seg lagelig til for hugg. Du ba om svar, får det, og angriper de som svarer. Du burde heller rette sinnet ditt mot den du virkelig er sint på. Ikke på tilfeldige gjester på KG.
Gjest sterk_taper Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Tror TS er en kvinne i krise, som er såret over utroskap av sin mann. Og det er forståelig at det er knusende. Men når du etterlyser menn som har vært/ er utro til å fortelle sin historie, bør du kanskje la være å være så krass mot dem. De står fram for å fortelle, og stiller seg lagelig til for hugg. Du ba om svar, får det, og angriper de som svarer. Du burde heller rette sinnet ditt mot den du virkelig er sint på. Ikke på tilfeldige gjester på KG. takk for din kommentar, men det er en samtale mellom meg og han. Samtalen foregår med full annonymytet. jeg skrev at jeg ønsket en ÅPEN samtale, dermed er vedkommende fri til å la være å svare på spørsmål han ikke vil. Vær så snill å ikke blan dere inn uansett. Takk
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har ingen problem med å se at det er vondt å bli bedratt. Det var flere som slet med min - og vår - utroskap i ettertid, ikke bare våre partnere. Men slik er livet - vi er alle sterke og svake på ulike punkt. Men jeg visste jo med meg selv at mens det pågikk påvirket det ikke mitt forhold til min samboer der og da. Det var først da det ble oppdaget at krisen oppstod. Jeg angrer ikke på at jeg var utro. Det jeg angrer på var at jeg var for feig til å bryte lenge før utroskapen ble aktuell.
Gjest sterk_taper Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har ingen problem med å se at det er vondt å bli bedratt. Det var flere som slet med min - og vår - utroskap i ettertid, ikke bare våre partnere. Men slik er livet - vi er alle sterke og svake på ulike punkt. Men jeg visste jo med meg selv at mens det pågikk påvirket det ikke mitt forhold til min samboer der og da. Det var først da det ble oppdaget at krisen oppstod. Jeg angrer ikke på at jeg var utro. Det jeg angrer på var at jeg var for feig til å bryte lenge før utroskapen ble aktuell. Jeg skjønte ikke helt om det er samme person som skrev denne tittelen, eller om det var en ny... men i alle fall, jeg klarer aldri å forstå tankegangen til utro personer, har diskutert endel nå, men føler at vi kom til et stengt vei nå, når vedkommende (hvem som helst) innrømmer at de ikke angrer overfor utroskap selv om damene har vært snille, selv om de innser at dette er feil, sårende, knusende men de tar det skritte likevel, så er saken mer eller mindre knyttet til personligheten dems. Er man snil/slem, barmhjertig/ubarmhjertig, følsom/kald, hvis man mangler empati, så har man virkelig et problem her i livet, og det tyder på at vedkommende ikke kommer til å lykkes i livet. selv om de ikke ser det, men livet er mer smaksfull og rolig hos en troende man med sin kone og barn ENN det er hos en fyr som flyr fra det ene til den andre uten noen spesielle grunn....
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 Joda, det var jeg som svarte deg først - som ga deg svaret over. Og helt enig - med ditt siste svar er jeg enig i at vår såkalte diskusjon er til veis ende.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2009 #13 Skrevet 6. juli 2009 takk for din kommentar, men det er en samtale mellom meg og han. Samtalen foregår med full annonymytet. jeg skrev at jeg ønsket en ÅPEN samtale, dermed er vedkommende fri til å la være å svare på spørsmål han ikke vil. Vær så snill å ikke blan dere inn uansett. Takk Den der tok virkelig kaka! Når er KG blitt din private sfære, hvor du kan bestemme hvem som kan svare eller ikke?!
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #15 Skrevet 6. juli 2009 takk for din kommentar, men det er en samtale mellom meg og han. Samtalen foregår med full annonymytet. jeg skrev at jeg ønsket en ÅPEN samtale, dermed er vedkommende fri til å la være å svare på spørsmål han ikke vil. Vær så snill å ikke blan dere inn uansett. Takk Så se til helvete å ring hverandre og slutt å forsøpple KG med dette våset.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #16 Skrevet 6. juli 2009 Så se til helvete å ring hverandre og slutt å forsøpple KG med dette våset. er vel heller du som forsøpler kg... KVINNEguiden, ikke brutalemanneguiden.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2009 #17 Skrevet 6. juli 2009 er vel heller du som forsøpler kg... KVINNEguiden, ikke brutalemanneguiden. Vel, nå skal jeg forsvare han for en gangs skyld Han har sine spesielle meninger, men han er hvert fall aldri uhøflig mot andre brukere. I motsetning til mange andre.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #18 Skrevet 6. juli 2009 Vel, nå skal jeg forsvare han for en gangs skyld Han har sine spesielle meninger, men han er hvert fall aldri uhøflig mot andre brukere. I motsetning til mange andre. Jo, han har vært uhøflig mot meg.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #19 Skrevet 6. juli 2009 Jo, han har vært uhøflig mot meg. Vet du hva.. Det er mange her inne som har vært "uhøflig" overfor meg.. Her uttaler man sine meninger og da blir det ofte sånn, enkelt og greit. Prøv heller å overse det som ikke faller i god jord Ellers bør man vel regne med at hvem som helst svarer i en tåd som blir lagt ut her, det er vel også litt av vitsen vel?? Det betyr ikke at man må høre på alt vettu...
Gjest nobilian Skrevet 6. juli 2009 #20 Skrevet 6. juli 2009 Hehe, dette var morsom lesning.. -Hei, er det noen utro personer her som kan samtale sivilisert med meg? -Ja, jeg. -ER DU KLAR OVER HVA DU HAR GJORT, DIN KALDE EMPATILØSE JÆVEL?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå