Gjest TS Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har det "problemet" at jeg kun blir tiltrukket av menn som er en god del eldre enn meg... Gjerne 30-35 år gamle menn, og selv er jeg 18. Er jeg den eneste? Leste litt i tråden "hvor går aldersgrensa di på en sexpartner?", men der skriver ikke folk så mye om preferanser... Selv er det nærmest utelukket for meg å ha et forhold til en gutt på min egen alder, seksuelt eller ellers. Skal aldri si aldri da, men det er iallefall VELDIG sjelden jeg blir tiltrukket av menn under 25
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Det samme opplever jeg, så du er ikke den eneste! Er selv 19, og føler meg tiltrukket av eldre menn. Jeg aner ikke hvorfor, men blir bare det.
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Er vel mange jenter på 18-20 som liker menn som er 25+, ikke noe unormalt det. Er jo bare hyggelig
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Se på Celina Midelfart, hun har alltid gått etter eldre menn. ;-) Erfaring og selvtillit tiltrekker
Brand Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har det "problemet" at jeg kun blir tiltrukket av menn som er en god del eldre enn meg... Gjerne 30-35 år gamle menn, og selv er jeg 18. Er jeg den eneste? Leste litt i tråden "hvor går aldersgrensa di på en sexpartner?", men der skriver ikke folk så mye om preferanser... Selv er det nærmest utelukket for meg å ha et forhold til en gutt på min egen alder, seksuelt eller ellers. Skal aldri si aldri da, men det er iallefall VELDIG sjelden jeg blir tiltrukket av menn under 25 Ikke uvanlig i det hele tatt, selv om man oftest hører at det går "motsatt vei", altså at unge gutter tenner på voksne kvinner. (MILF) Og jeg tror det har noe med at man ønsker en person man føler seg trygg sammen med. En person som har opplevd litt i livet, og føler seg trygg på seg selv grunnet livserfaring på godt og vondt. Mange vil vel si at et slikt forhold ikke kan lykkes, pga at de to personene er på to forskjellige stadier i livet. Selv har jeg aldri hatt erfaring med vesentlig yngre jenter, og kan ikke uttale meg. Likevel synes jeg du skal gjøre det du føler er riktig for deg selv. Så lenge du finner en mann som er eldre enn deg selv, og som behandler deg bra, er det det viktigste.
Gjest Person ovenfor Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Jeg ser alltid to ganger etter en kjekk mann som er litt eldre (25+). Jeg tenner på eldre menn. Har ikke noe problem med menn/gutter på min alder, men eldre menn.. *drool* Det er noe med dem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå