Gå til innhold

EL-test med fullt utslag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Vi bestemte oss for at jeg skulle slutte på minipillen etter siste brett (19.juni). For å følge med på om og evt.når EL kom tilbake kjøpte jeg inn CB EL-test. Testet den dagen jeg hadde kjøpt de, ca.1uke etter pille slutt uten utslag. Men pga.utrolig ømme bryster og murring nederst i magen testet jeg igjen lørdag og søndag kveld med fullt utslag. Noen som har erfaring med CB EL-test? Kan denne testen bli forvirret av evt.graviditet? Har lest om det du sted, men vet at eneste sikre test for det er graviditetstest... Men... Jeg kan i allefall håpe at syklusen er tilbake og at kanskje spiren sitter om ikke altfor lenge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig vanlig å få utslag på el tester i to dager, men hvis man er gravid får man også utslag på el testene.....ikke lett dette, så eneste måten å finne ut om du virkelig er gravid på er nok å ta en graviditetstest :)

Lykke til ;)

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Okei, jeg får ta en graviditetstest om TR ikke kommer. Men hvordan slår EL-testen ut om det er graviditet den slår ut på? Hvor mange dager er det vanlig at EL-testen slår ut?

Skrevet
Okei, jeg får ta en graviditetstest om TR ikke kommer. Men hvordan slår EL-testen ut om det er graviditet den slår ut på? Hvor mange dager er det vanlig at EL-testen slår ut?

Ikke helt sikker, men tror el testen slår ut på hcg også :) Tror det er vanlig med ca to dager positiv el test ;) Så hvis du tar en el test i morgen og den er positiv, så kan det nok være noe annet enn el ;)

Skrevet

Jeg har fått positiv el-test to dager på rad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...