Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Vi bestemte oss for at jeg skulle slutte på minipillen etter siste brett (19.juni). For å følge med på om og evt.når EL kom tilbake kjøpte jeg inn CB EL-test. Testet den dagen jeg hadde kjøpt de, ca.1uke etter pille slutt uten utslag. Men pga.utrolig ømme bryster og murring nederst i magen testet jeg igjen lørdag og søndag kveld med fullt utslag. Noen som har erfaring med CB EL-test? Kan denne testen bli forvirret av evt.graviditet? Har lest om det du sted, men vet at eneste sikre test for det er graviditetstest... Men... Jeg kan i allefall håpe at syklusen er tilbake og at kanskje spiren sitter om ikke altfor lenge...
Lucky? Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Er veldig vanlig å få utslag på el tester i to dager, men hvis man er gravid får man også utslag på el testene.....ikke lett dette, så eneste måten å finne ut om du virkelig er gravid på er nok å ta en graviditetstest Lykke til
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Okei, jeg får ta en graviditetstest om TR ikke kommer. Men hvordan slår EL-testen ut om det er graviditet den slår ut på? Hvor mange dager er det vanlig at EL-testen slår ut?
Lucky? Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Okei, jeg får ta en graviditetstest om TR ikke kommer. Men hvordan slår EL-testen ut om det er graviditet den slår ut på? Hvor mange dager er det vanlig at EL-testen slår ut? Ikke helt sikker, men tror el testen slår ut på hcg også Tror det er vanlig med ca to dager positiv el test Så hvis du tar en el test i morgen og den er positiv, så kan det nok være noe annet enn el
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå