Ungjenta Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har nå prøvd å ringe timebestillinga til helsesenteret TO ganger, men uten resultat. Jeg har nå sittet i tilsammen opp mot et kvarters ventetid, og jeg begynner å bli sinna. Jeg bruker kontantkort til mobilen, og jeg har ikke penger til et nytt akkurat nå. Tingen er at nummeret til timebestillinga ser ut som et vanlig hjemnummer, så nå lurer jeg, koster det å ringe til offentlige numre penger? Og koster det penger å havne i telefonkø? Og er det LOV for de som at ansatt til å ta telefonen der å være det som nå er 13 minutter for sein til å komme tilbake på plassen sin etter lunsjpausen?
feuerstein Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg ville antatt at det koster penger ja, ville ikke tatt for gitt at noe utenom 800-serien er gratis, og selv 800 koster penger fra mobil, det er gratis fra fastlinje.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Jeg hater telefonkøer! Og mange ganger er det folk som ikke gidder å gjøre jobben sin, og heller sitte og skravle med hverandre, som sitter på den andre siden av telefonlinja. Og det må vi bruke penger på?? Synes det er utrolig irriterende! Og for å svare på spm ditt, Ja, man må betale når man sitter i telefonkø. (Jeg betalte 80 kr for 16 minutter på vent (la på før de tok tlf) da jeg prøvde å komme frem til et nav-kontor her om dagen.)
Gjest loren Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg hater telefonkøer! Og mange ganger er det folk som ikke gidder å gjøre jobben sin, og heller sitte og skravle med hverandre, som sitter på den andre siden av telefonlinja. Og det må vi bruke penger på?? Synes det er utrolig irriterende! Det har ikke falt deg inn at de faktisk snakker med andre kunder/brukere? De aller fleste får vel høre det hvis telefonstatistikken er på trynet- hos oss hadde vi ikke kunnet sitte å snakke istedet for å svare på ringenettverket, da hadde det blitt månelyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå