panter Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg og exen har vært fra hverandre i ca 4,5 mnd. Hadde da vært sammen i mange år. Vi hadde en del kontakt med hverandre etter bruddet. Jeg eller hun som tok kontakt. Ca 1, 2 ganger i uka. Med og uten alkohol. Fikk alltid tilbakemelding at dette var kjekt og komplemanger på hvordan jeg så ut: hun spurte også ofte ser dette fint ut, er håret bra, ser jeg tykk ut osv. Nevnte også flere ganger at hun ikke var på jakt etter noen mann. ( Dette vet jeg ikke stemmer har fått vite fra sikkre kilder at hun har datet 2 stykker) Etter og ha hatt slik kontakt i ca 3,5 mnd, sa jeg til henne hva jeg følte for henne ( på en fest ) og ville ha henne tilbake. det endte med at jeg ble med henne hjem for og forstette samtalen. Vi la oss i senga hennes hun beholt klærne på. Hun lå i armkroken min, vi snakket i noen timer. både om forholdet og andre ting. Hun fortalte at hun ikke likte bo der vi bodde så vis det skulle bli oss så måtte vi selge. jeg sa det går helt greit. da skiftet hun teama igjen... Denne natta forttalte jeg at jeg ikke orket og ha kontakt med henne så lenge det ikke ble oss igjen. Vi la oss til og sove. når vi da stod opp snakket hun om alt vi skulle gjøre denne dagen. ( jeg tenkte husker hun ikke hva jeg sa i går) Jeg sa jeg ikke orket å ha en kjek dag med henne for så og ta kveld. bedre jeg går nå. Når klærne var tatt på og jeg skulle gå ga hun meg en hard og god klem og begynte og grine. jeg hold henne i noen minutter og slapp henne, men hun slapp ikke meg. jeg holdt rundt henne i noen minutter til og sa nei nå må jeg gå. hele denne tiden gråt hun. Det gikk 14 dager uten noen form for kontakt, jeg savnet henne veldigt. så ringte hun og lurte på noen ubetydelige ting som hun kunne funnet ut av selv. Vi snakket en liten stund om løst og fast. etter et par dager etter denne samtale klarte jeg ikke lengre og ikke ha kontakt med henne. Jeg hadde noen papirer som måtte skrives under på av henne. og avtalte når jeg kunne komme til henne slik at hu kunne skrive under. Så kom dagen da papiret skulle skrives under på. Det var veldig bra vær denne dag så jeg spurte om hun ville bli med på byen en tur og ta en kopp kaffe. hun sa nei jeg er ikke kledd opp til dette, men vi kunne kjøre og bestille oss mat på en takeaway. Jeg viste hun kansje skulle shoppe dagen etter sammen med en vennine. Jeg spurte henne om hadde avtalt dette med venninen, noe hun ikke hadde gjort. Skal vi shoppe ? Da sa hun du med en litt spak stemme, trodde du ikke ville ha kontakt jeg. jeg svarte at jo jeg har tenkt litt, er litt dumt og kaste vekk det fine vennskapet våres. hun svarte men du vil jo noe annet en det jeg vil og hun ikke ønsket en ny episode slik den siste dagen våres var. jeg tok fram igjen vennskapet og nevnte at hun var min beste venn. Hun svarte jeg var også hennes beste venn. Jeg spurte da på nytt skal vi gå og shoppe i morgen. Da lyste hun opp og snakket med en veldig munter stemme jo det kan vi. jeg satt i noen minutter til og sa nei nå får jeg gå. Hun spurte skulle ikke vi gå og ta oss noe takeaway. jeg svarte jeg har kjøpt middag til i dag, kan ikke du ha den middagen i morgen heller. jeg sa nei og gikk hjem. Neste dag hentet jeg henne og vi shoppet og avsluttet med og gå på kafe. Nå nevte hun at det hadde været kjekt og reise til danmark, men hun hadde ingen og reise med. Jeg svarte vis du spør om jeg vile reise med deg så kan jeg det. Da snakket hun om hvor vi kunne reise i danmark og om en del fine plasser der. Så sporet hun litt av. jeg spurte igjen om vi skulle reise elller ikke. hun svarte jo vi kunne se på det. Vi kjørte hjem og hun sa denne dagen hadde været kjekk. Jeg følte meg som en gressmatte med tanke på turen til danmark. hva i hel.... er det hun tenker, vil hun vente og se om det er noen andre som vil reise med henne og vis ikke så kan vi. Dette vil jeg ikke finne meg i. Heldigvis så rinte hun meg noen dager senere og snakket om ditt og datt, ville aldri legge på heller. jeg måtte finne på en unnslylding etter 50 min slik at jeg kunne legge på. ( hadde da sankket i 20 min tideligere denne dag ) i løpet av denne samtale fikk jeg til et nytt møte. samme som alltid når vi treffes hun smiler er glad snakker om ditt og datt, og når jeg skal gå, dette har vært en kjek dag. Jeg fikk iallefall tatt fram Danmarksturen og sa jeg må legge planer for sommeren og trenger og vite om vi skal reise eller ikke. hun svaret jeg har ikke tenkt så mye på det, trenger du svar nå eller kan det vente litt ut i uken, jeg svarte nei kan får svar ut i uken. Når vi snakker sammen sier hun veldig ofte. jeg kunne tenke meg og se den kinoen, filmen, gå ut på byen. Jeg føler dette er et spørsmål til meg om jeg vil bli med henne. noen ganger sier jeg vi kan gå på byen vi vis du vil. da kommer det berømte svaret, det kan vi se på. ???? andre ganger sier jeg bare javel sier du det. Jeg lurer på om dere jenter har noen gode svar på hva alt dette betyr. Er hun ferdig med meg eller er det noe her ?? Hva ville dere gjort i en slik situasjon ? Hva skal jeg svare når hun sier jeg kunne tenke meg og gå på den kinoen. eller jeg har så lyst og gå ut på fredag, men har ingen og gå med.?
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Hun holder deg på gress til noe bedre dukker opp.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Jepp, den brutale mannen har brutalt rett her.
Gjest singel lesbe Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 For meg virker det umiddelbart som om dere kommuniserer litt forbi hverandre. Du kan i alle fall vinne på å spørre henne rett ut om hva hun ønsker. "Da sa hun du med en litt spak stemme, trodde du ikke ville ha kontakt jeg.". I det du skriver så fremkommer det at du må gå når dere er sammen, at du må legge på telefonen, og at du ikke kan utsette den planlagte middagen. Disse tingene kan tolkes som om du ikke strekker deg så langt for å være sammen med henne. Spør henne rett ut, fortell hva du føler. Bli bedre kjent med hverandre hvis dere fortsetter, kommuniser mer direkte. Lykke til.
panter Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 For meg virker det umiddelbart som om dere kommuniserer litt forbi hverandre. Du kan i alle fall vinne på å spørre henne rett ut om hva hun ønsker. "Da sa hun du med en litt spak stemme, trodde du ikke ville ha kontakt jeg.". I det du skriver så fremkommer det at du må gå når dere er sammen, at du må legge på telefonen, og at du ikke kan utsette den planlagte middagen. Disse tingene kan tolkes som om du ikke strekker deg så langt for å være sammen med henne. Spør henne rett ut, fortell hva du føler. Bli bedre kjent med hverandre hvis dere fortsetter, kommuniser mer direkte. Lykke til. Jeg har fortalt henne hva jeg føler og hva jeg vil. Hun sier hun ikke har de følesene for meg og at det er for sent. Men får også høre at hun har det kjedeligt og sliter. Nå vil hun finne seg en ny leilighet pga hun ikke trives der. men har ikke råd jeg føler hun gikk i fra meg og trodde at nå skulle alt bli så mye bedre. men som ikke er blitt det. Føler også hun ikke vet helt hva hun har gjort at det ikke har godt helt opp for henne. flere av hennes venninner sliter i sitt forhold og noen har gått i fra hverandre. Nevnte for henne at den ene venninnen ikke kom til og gå i fra mannen sin hun bare sier at hun vil men kommer ladri til og gjøre det. Hun snakker med sine venniner og anbefaler og backer dem opp til og gå. Dette var hun enig i. Så jeg sitter med Det store ??? Vet hun ikke selv hva hun vil
Rosalie Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har fortalt henne hva jeg føler og hva jeg vil. Hun sier hun ikke har de følesene for meg og at det er for sent. Men får også høre at hun har det kjedeligt og sliter. Nå vil hun finne seg en ny leilighet pga hun ikke trives der. men har ikke råd jeg føler hun gikk i fra meg og trodde at nå skulle alt bli så mye bedre. men som ikke er blitt det. Føler også hun ikke vet helt hva hun har gjort at det ikke har godt helt opp for henne. flere av hennes venninner sliter i sitt forhold og noen har gått i fra hverandre. Nevnte for henne at den ene venninnen ikke kom til og gå i fra mannen sin hun bare sier at hun vil men kommer ladri til og gjøre det. Hun snakker med sine venniner og anbefaler og backer dem opp til og gå. Dette var hun enig i. Så jeg sitter med Det store ??? Vet hun ikke selv hva hun vil Les innlegget ditt selv. Hun vet utmerket godt hva hun vil, og det er å IKKE være sammen med deg. Jeg skjønner ikke hvorfor du drar kjedsomhet og kjip leilighet inn i denne sammenhengen, ei heller at venninner av henne er for feige til å gå.
panter Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2009 Les innlegget ditt selv. Hun vet utmerket godt hva hun vil, og det er å IKKE være sammen med deg. Jeg skjønner ikke hvorfor du drar kjedsomhet og kjip leilighet inn i denne sammenhengen, ei heller at venninner av henne er for feige til å gå. Grunnen til jeg drar inn at leiligheten og at noen venniner har problemer i sitt forhold til sin mann er : Etter hun flyttet ut var leiligheten hun bodde i så kjekk har jeg det ikke koselig osv. Nå er leiligheten for liten har ikke skikkelig terrase osv. Med andre ord det virker som hun leter etter ting som skal gjøre hverdagene kjekkere. Føler hun ikke klarer og se at det er meg hun savner. så nå er det leiligheten som er feil. Når det gjelder venninene spesielt bestevenninen så sliter hun i sitt forhold. mitt problem med min ex er bare barnemat i forhold. At dette paret har slete har jeg hørt en liten stund før jeg og min ex gikk i fra hverandre og mye etter vi har gått i fra hverandre. Har sammenlignet venninen med den type jente som blir slått hjemme men venter til det skal orde seg. Jeg sa til exen min her om dagen at hun aldri kom til og gå fra mannen sin, men at hun gjerne vil og bruker sin frustasjon når hun snakker med andre venniner som sliter i sitt forhold og backer dem opp til og gå. siden dette er noe hun vil men ikke får til. dette innrømmet exen min, ja det var gjerne sånn. Men er enig at jeg går sikker på gress til hun har funnet noe bedre. Men har ikke lyst til og tenke at hun kan være så ond. Jeg tenker mye på den danmarksturen som hun nevnte, hva skal jeg gjøre reise eller ikke.
Gjest Aryel Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Kjære deg, det er stygt å si det men er desverre slik veldig mange jenter er, de vil ha trygghet, ha en i bakhånden til de har den neste..... hva så om hun kommer tilbake til deg, hvor lenge varer det? Hvor lenge før hun igjen takker for seg å drar..? jada hun sier sikkert at det i såfall ALDRI vil skje igjen, men tro du meg..det vil det.. Kan du leve med den usikkerheten? Ikke dra på tur med henne, ikke gi mer av deg selv, ikke vær en hun kan bruke når hun trenger det å ikke bry seg om ellers. DETTE er din sjanse til å starte på nytt, ikke la henne brenne deg enda mer!!!!
Pokahonta Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Jupp.. Du vil ha mere enn dette i et forhold min venn, Frigjør deg slik at du kan være åpen for å treffe en fantastisk jente. Jeg lot eksen min ha meg på gress så ALT for lenge.. var bare bortkastet tid. Kjenner igjen måten du analyserere det meste på. Det gjorde jeg også. Min eks var min aller beste venn, og jeg trodde jeg ikke kunne gjøre noe uten han. Det kan jeg! Tror det er halmstrå.. kom deg videre. Du høres ikke spesielt sjarmerende ut når du går og henger og lengter etter små tegn, lar henne manipulere om det blir dannmark eller ikke.. Kom deg avgårde. Bort fra eksen!!!!!!!!!
panter Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2009 Kan jeg spørre om hvor gammel du og hun er? Jeg er 32 hun er 30
Gjest qwe Skrevet 8. juli 2009 #12 Skrevet 8. juli 2009 da burde dere begge stikke fingren i jorden å ta dere sammen, fortsetter du som du gjør kommer du til å ende opp kun som en dørmatte. Fortsetter hun som hun gjør kommer hun til å ende opp utbrukt å alene. ta dere sammen, si takk og farvell og kom dere videre i livet, dere er ikke ungdommer lengre.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Jeg er 32 hun er 30 Og dere henger begge igjen i fjortisverdenen. Gro deg hår på balla og få deg noe selvrespekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå