Gå til innhold

Hva ville du betalt pr uke

Anbefalte innlegg

Gjest hytteeier
Skrevet

La oss si at du og kjæresten skulle leie en hytte ved fjellet en uke. Hytta hadde grei standard (ikke noe "luksushus", men mer som en liten, gammeldags hytte), flott utsikt og badevann i nærheten. Enkelt toalett, ingen dusj. Relativt kort avstand til nærmeste by.

Hva ville dere betalt pr uke?

Pr helg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
La oss si at du og kjæresten skulle leie en hytte ved fjellet en uke. Hytta hadde grei standard (ikke noe "luksushus", men mer som en liten, gammeldags hytte), flott utsikt og badevann i nærheten. Enkelt toalett, ingen dusj. Relativt kort avstand til nærmeste by.

Pr helg?

Jeg ville nok ikke betalt mer enn max 1000 kr pr uke for ei sånn hytte. Men det er kanskje fordi vi har tilgang på ei hytte som høres lik ut for 50 kr døgnet. Hos venner.

Hadde hytta ligget ved sjøen kunne jeg nok betalt mer.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Kommer an på hvor det er, når det er, hvor stor den er, hva slags terreng og tilbud/aktiviteter som finnes i nærområdet etc. Ta en titt på utleiehytter og se hva som er vanlig ukespris for tilsvarende hytter. Mange steder som leier ut, f.eks. disse.

En hytte med god beliggenhet (ikke ved sjøen), grei standard og f.eks. turterreng rett i nærheten kunne jeg fint gitt 3-4000,- kr. uka for.

Gjest Muppet
Skrevet

Min svoger leier ut en hytte som er nyutbygget og moderne, med dusj-baderom og utedo men bygd slik at det er som en vanlig do i et sidebygg, 4 soverom, stooor stue og kjøkken. Hytten ligger ved sjøen, har en liten båt og utsikt over hele området og havet utover horisonten.

Pris : 7500 kr per uke og slik har det vært i alle år.

Gjest Gjest
Skrevet

Pr helg?

Maks. 2.500 per uke.

Maks. 1.500 for en helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...