twinklestar Skrevet 6. juli 2009 #1 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjenner noen som kommer fra utlandet som skal tilbringe to netter i Oslo. De vil gjerne ha hjelp til aa faa anbefalt hotell. De har en liten datter paa 3 aar. De onsker bra standard paa hotellet, men trenger ikke vaere av de aller dyreste. Er det noen som kan hjelpe meg med tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvis du skriver litt mer om preferanser, hvor de ønsker å bo, typerom, osv. så blir det mye enklere å gi bra tips. Nå er jeg ikke noen ekspert på barnevennlige hotell, men renger med det er en prioritering. Thon hotell spektrum er greit, billig og sentralt. der kan man også få twinrom som er relativt store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #3 Del Skrevet 6. juli 2009 jeg bodde endel på best western anker hotel når jeg var i oslo i forbindelse med jobb, overraskende bra - særlig sett i forhold til hva man betaler. området har blitt ganske ok de siste årene, hotellet er rent og nyoppusset. Hyggelig betjening og utmerket frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #4 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjenner noen som kommer fra utlandet som skal tilbringe to netter i Oslo. De vil gjerne ha hjelp til aa faa anbefalt hotell. De har en liten datter paa 3 aar. De onsker bra standard paa hotellet, men trenger ikke vaere av de aller dyreste. Er det noen som kan hjelpe meg med tips??? Anbefalt hotell i Oslo hvis man ikke er avhengig av å bo midt i sentrum. Anbefaler å finne et hotell litt unna Oslo S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvis du skriver litt mer om preferanser, hvor de ønsker å bo, typerom, osv. så blir det mye enklere å gi bra tips. Nå er jeg ikke noen ekspert på barnevennlige hotell, men renger med det er en prioritering. Thon hotell spektrum er greit, billig og sentralt. der kan man også få twinrom som er relativt store. Takk for svar alle sammen. De onsker gjerne et barnvennlig hotel sentralt i Oslo. Prisklasse maks 1000-1200kr per natt (rom med 2 senger + barneseng). Skal sjekke ut Thon hotell og Best Western Anker. Soria Moria tror jeg kanskje blir litt langt unna. Tar gjerne i mot flere tips og erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Del Skrevet 7. juli 2009 http://www.hotell.no/ Her på avansert søk kan du søke på barn og familie. SAS hotellet på holbergs plass synes jeg er fint, sentralt men ikke midt i gryta liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. juli 2009 #7 Del Skrevet 7. juli 2009 Thon Hotel Cecil er fint, kan fåes rimelig og ligger veldig sentralt. Tror ikke jeg ville anbefalt Anker, syns området er ekkelt (jeg jobber i nærheten) selv om hotellet er nyoppusset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #8 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er utrolig mange hoteller å velge fra i Oslo. Flere firma tilbyr også korttidsleie av leiligheter som kan være et bra alternativ til hotellrom (prismessig ganske likt tror jeg). Diverse overnatting i Oslo. Ta også en titt på Tripadvisor sine sider. Der har de anbefalinger fra brukerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 7. juli 2009 #9 Del Skrevet 7. juli 2009 Perminalen er veldig, bra, sentralt og billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #10 Del Skrevet 7. juli 2009 Perminalen er veldig, bra, sentralt og billig! Hvis du synes Perminalen er veldig bra, så begynner jeg å lure.. Jeg ville styrt unna Anker hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå