Gå til innhold

Noka-dietten,den hjelper.

ellapille

Anbefalte innlegg

Nå har jeg begynt på noka dietten,bruker bare den + grønnsaker på kvelden,skal holde på sånn noen dager for å komme skikkelig i gang.

Kroppen får de vitaminene og mineralene den skal ha,men ikke så mye karbohydrater og fett.

Så nå får jeg vel i meg ca 1000 kilohjul og kroppens forbrul uten trening er 2-3000 hver dag.

Jeg drikker mye vann fordi jeg skal jo ikke svime av på grunn av væskemangel heller,etterhvert skal jeg begynne å spise igjen.

på under 3 dager har jeg nå tatt av meg 2,8 kg. Selvfølgelig er det bare vann som går først,men det er gøy å¨se at det hjelper.

Skal prøve å gå ned 10 kg,men det blir på laaaaaaaaaaang tid.

Har hørt så mye om noka,at nå ville jeg prøve det.Smakene er skikkelig gode. Nutrilett smaker bæsj i forhold.

Brukte nutrilett for 12 år siden,da gikk jeg ned 5 på fryktelig lang tid og la på meg 10 kg etterpå.

Denne gangen må jeg skjærpe meg.Jeg har så lyst til å bruke klærne mine i skapet og få på meg noen kjoler igjen.

Så om noen vil gå ned i vekt og funderer på å prøve noka kuren så kommer dere ikke til å angre.

Den virker og metthetsfølelsen kommer faktisk med en gang og ikke etter en halvtime som det tar med tabletter og piller.

Alle søsknene mine er overvektige,Så det ligger litt til slekta også.

Jeg er 160 cm høy og veier i dag 81 kg,jeg må ned til 71-73 kg,da er jeg fornøyd. Med en alder på 32 og har 3 barn så blir sikkert ikke vekta så ille i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...