Gå til innhold

Upassende klessplagg for barn!

Anbefalte innlegg

Gjest gjest i dag
Skrevet

Mannen min kjøpte et svært upassende klessplagg til vår 4 år gamle datter. Jeg ble så opprørt at jeg ba han ryke og reise. Vi er på talefot igjen nå, men jeg ønsket bare å sende et signal. Jeg fatter ikke at det er mulig å bli så dum som han, eller at man kan få kjøpt sånt på Ebay! Han sa det bare var guttehumor da han og noen kompiser bestilte det på Ebay. Han kan være så barnslig noen ganger at jeg ble kanskje ikke så veldig overrasket. Det er en rosa t-skjorte for barn til fire år. Og teksten foran var som dette:

TUNNEL CLOSED!

UNDER CONSTRUCTION!

(pil ned mot skrittet)+et veiskilt med forbudtmerke eller noe.

Hvordan hadde du liksom reagert hadde din datter fått noe sånt?? Overreagerte jeg kanskje? Jeg synes det er kvalmt. Prøver å finne ut hvor han kjøpte det hen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufattelig dårlig humor. Hva i all verden tenker han på?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det der var jo bare kvalmt og umodent gjort. Tror jeg hadde begynt å lure på hele mannen, når han syns det der er morsomt på sin egen lille datter.

Skrevet

Herregud!!! Jeg hadde blitt fly forbannet! Synes ikke du overreagerer. Skjønner han nå at det er helt borti natta, eller synes han fortsatt at jenta kunne gått med t-skjorten??? Hadde jeg skulle tatt ham tilbake skulle han først ha forstått hvilken kjempetabben han hadde gjort og så langskjems i lengre tid! Seksualisere sitt eget barn på den måten.. Blir kvalm ja!

Som Imli sier: Smakløst!

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Når jeg startet å lese innlegget ditt, så tenkte jeg at dette nok en gang sikkert var et innlegg der en mor har blitt overhysterisk og reagert på at en far hadde kjøpt en bikini eller noe til sin lille prinsesse.

Så leste jeg hva han faktisk hadde kjøpt, og jeg ble helt sjokkert! Hva faen sier jeg bare! Hvem er det som lager slike t-skjorter egentlig? Finnes mange humoristiske og "drøye" utsagn, men dette her er det væreste jeg har lest.

Æsj!!! Og at en far faktisk kunne kjøpe noe sånt er for meg HELT ufattelig.

Skrevet

Kast t-shirten, og kjøp en ny til gubben med teksten; IDIOT på.

Skrevet

LOL @ Titti72!!

Eller kjøp en t.skjorte til deg selv der det står "I'm with stupid" og med pil mot ham.

Skrevet

Jeg hadde blitt irritert på han for at han i det hele tatt kjøpte et sånt plagg til en 4 år gammel jente. Men jeg hadde blitt fly forbanna på de som lager klærne og på de butikkene som selger sånne klær. Jeg har flere ganger kommet over den type klær til små jenter og jeg blir bokstavelig talt sjokkert over at det finnes sånne klær til små jenter. Hva i alle dager tenker klesbransjen på når sånne klær blir laget?

Gjest sånn erre
Skrevet
Jeg hadde blitt irritert på han for at han i det hele tatt kjøpte et sånt plagg til en 4 år gammel jente. Men jeg hadde blitt fly forbanna på de som lager klærne og på de butikkene som selger sånne klær. Jeg har flere ganger kommet over den type klær til små jenter og jeg blir bokstavelig talt sjokkert over at det finnes sånne klær til små jenter. Hva i alle dager tenker klesbransjen på når sånne klær blir laget?

"Penger."

"Hvem bryr seg?"

Klesbransjen gir jo faen, som alle andre bransjer. De lager et produkt, og de prøver å få solgt det. Hvis det ikke fantes nok idioter som kjøper det så hadde de ikke laget det.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det var nå enda noe å ragere på.

Har ei datter på ti, tror jeg gjør det samme.

Kanskje jeg skal bytte ut det som stod med TUNNEL OPEN!

YOU ARE WELCOME! med pil ned mot tissen i stedenfor. :ler:

Ville ikke det vært verre?

Ja, jeg synes det var var morsomt og jeg ser ikke problemet. Er vel pedofile dere er redde for, vel, de går ikke etter hva det står på et klesplagg. Og når de ser henne så ser dem jo at det er stengt uansett, og det uten å se henne naken til og med.

Det finnes verre ting her i verden enn hva som står på en t-skjorte.

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg synes det er litt sånn "på-kanten-morsomt" med sparkebukser som ser "fuck milk, give me a beer", men denne var smakløs, kvalm, og direkte upassende!

Jeg hadde blitt fly forbanna, og i tillegg også sendt en melding til media om hvor denne er kjøpt henne!

ÆSJ!!!!!

Skrevet

Enig med alle dere som sier at dette var smakløst. Dessverre har jeg ikke kraftuttrykk nok som beskriver en så vanvittig handling.

Nå kan du bestille ganske mye rart på nettet. Også egne tekster.

Kjøp en til mannen hvor det står:

Fireworks

(Still) out of order

(og en pil ned)

Be han gå med denne i sommer som straff.

Gjest Gjest
Skrevet

Dumme dumme mann! Jeg ville blitt fly forbanna og stilt spørsmålstegn ved det meste ved denne mannen.

Ja, det er ille at det produseres sånt. Men det er jo nettopp p.g.a idiotene som kjøper det at dette finnes.

Dette er det verste jeg har hørt, og direkte kvalmt. Er denne mannen helt som han skal i topplokket sånn til vanlig? Sikker på det?

Skrevet

Jeg er langt ifra prippen, og kan le av mye rart. Men det der var bare smakløst... Barn skal ikke gå rundt med seksuelle vitser på klærne sine.

Håper mannen din skjønner hvor dumt det var nå, og klarer å tenke klarere i fremtiden. Skjønner veldig godt at du ble sinna.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville blitt sur, t-skjorten er jo morsom i seg selv. Likevel synes jeg det er upassende at en fireåring går med en sånn, t-skjorte, så ville nok la det forbli som en morsom greie, men aldri brukt den.

Skrevet

Helt upassende!! Som en del har nevnt, ville helt klart stillt spørsmål ved denne mannen.. Ingen respekt for sin datter, og kvalmende. Til deg som sa at du ville kjøpe en slik til datteren din, stakkars datter sier jeg bare..

Skrevet
Ja, det var nå enda noe å ragere på.

Har ei datter på ti, tror jeg gjør det samme.

Kanskje jeg skal bytte ut det som stod med TUNNEL OPEN!

YOU ARE WELCOME! med pil ned mot tissen i stedenfor. :ler:

Ville ikke det vært verre?

Ja, jeg synes det var var morsomt og jeg ser ikke problemet. Er vel pedofile dere er redde for, vel, de går ikke etter hva det står på et klesplagg. Og når de ser henne så ser dem jo at det er stengt uansett, og det uten å se henne naken til og med.

Det finnes verre ting her i verden enn hva som står på en t-skjorte.

Regner med (eller håper) dette er et tulleinnlegg, men det er da ikke pga pedofile at de fleste her reagerer. Det er pga seksualisering av små barn. Det er faktisk en stor forskjell på det... Pedofile finner nok sine ofte uansett hva de har på seg. Men det er unødvendig å fremstille en fireåring som bevisst sin egen seksualitet.

Gjest Gjest
Skrevet

Herre.. jeg eier ikke humor i den retninga i det hele tatt. Det er bare ynkelig av voksne folk å gjøre sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...