Gjest Gjestefrustrert Skrevet 6. juli 2009 #21 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har enda til gode å få orgasme ved sex og jeg har vært seksuell aktiv i ca 16 år. Selv om jeg er et håpløst tilfelle og du ikke er det så synes jeg det er egoistisk fra din side å forvente at det alltid skal være 50/50 når det gjelder å gi i sengen. Helt likt blir det sjelden. Selvfølgelig skal mannen kunne nyte et kjapt knull sent på kvelden uten å måtte tenke på om du kommer eller ikke. Om det er et problem for deg at du ikke kommer en sjelden gang så fiks det selv med fingre/vibrator. Gir du han aldri en spontan blowjob uten å forvente noe tilbake? Må han gi da også? Dessuten, hvorfor er alt så enormt orgasmefokusert? Du har et solid luksusproblem og jeg synes du er urettferdig og kravstor. Hilsen en som aldri har opplevd å få orgasme en eneste gang med noen partner. Jeg begynte å få orgasmer for 1 år tilbake (vært seksuelt aktiv i ca 5 år) og det var alt takket være at jeg fant ut mer og mer hvordan jeg virket samt at jeg fant en mann som visste hva han drev med!! Etter det så tenkte jeg faen, hva har jeg kastet bort tiden min på tidligere??? Nå er ikke jeg sammen med denne superelskeren lenger og min "nye" kjæreste har ikke samme kunnskapen! Da blir det frustrasjon ute & går... Ja, det er luksusproblem men VI KVINNER BØR FAEN SKJERPE OSS OG VOKNE SNART!!! Vi har kapasitet til både serieorgasmer og multiorgasmer, ikke godta at det ikke er sånn! Menn får alltid orgasme så den er grei liksom, men fy faen så mye urettferdig det er i sengen mellom kvinner & menn, vi aksepterer alt for mye! Folk som tar imot analsex bare fordi typene vil, folk som suger typen når han ikke går ned på dem, folk som aksepterer at orgasmer ikke er en del av sexen, menn som ikke vet at klitoris stimulering er EKSTREMT viktig for mange kvinner for å få orgasme på skikkelig vis (jeg trenger det ikke alltid men får sinnsykt mange flere og bedre orgasmer av det) og alt dette skyldes nok en ubalanse med det seksuelle mellom kvinne og mann i generasjoner! Vokn opp, girlpower!!! Sex skal være gjensidig nytelse!!
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #22 Skrevet 7. juli 2009 Luksusproblem?!!? Sånt kan bare en si som ikke har fått 'lov' til å ligge og vri seg i kåtskap og våkenhet etter at HAN har tømt seg og ligger og snorker, og det eneste man har igjen er lekkasje de neste timene. Nesten ikke mulig å ordne det selv heller da, med DE snorkelydene i øret. Og da snakker jeg om oss damene som faktisk kommer innen 15 minutter. Hva er det store problemet hans liksom! Ja, sef kan man gi uten å få noe tilbake innimellom. MEN hvor mange MENN gjør DET da?!!!? Jeg gir gjerne til menn som gir det samme tilbake. Men som oftest handler det om menn her som er VELDIG opptatt av sin egen finale og som ALDRI stiller opp for en rask slikk for HENNE uten å vente noe tilbake. For da er de så SLITNE da, skjønner du, eller ikke i STEMNING! Helt enig med TS! På tide at vi kvinner tar ut vårt potensiale. JEG gidder i hvert fall ikke lenger rote rundt med late, egoistiske menn.
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #23 Skrevet 7. juli 2009 Når skal kvinner lære at de har ansvaret for sin egen orgasme? Like mye som menn tar ansvar for sin! Det er pokker meg ikke verren enn at du onanerer deg i søvn etter en slik økt. Herregud hva folk klarer å lage problemer og konflikter av...
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #24 Skrevet 7. juli 2009 Nå er ikke jeg sammen med denne superelskeren lenger og min "nye" kjæreste har ikke samme kunnskapen! Så setil hevlete å gi han den kunnskapen da! Hva tror du at du er sammen med? Et medium som leser tanker?! Om du ikke evner å formidle dine øsnker og behov så er det DU som har et problem her,
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #25 Skrevet 7. juli 2009 Luksusproblem?!!? Sånt kan bare en si som ikke har fått 'lov' til å ligge og vri seg i kåtskap og våkenhet etter at HAN har tømt seg og ligger og snorker, og det eneste man har igjen er lekkasje de neste timene. Nesten ikke mulig å ordne det selv heller da, med DE snorkelydene i øret. Og da snakker jeg om oss damene som faktisk kommer innen 15 minutter. Hva er det store problemet hans liksom! Ja, sef kan man gi uten å få noe tilbake innimellom. MEN hvor mange MENN gjør DET da?!!!? Jeg gir gjerne til menn som gir det samme tilbake. Men som oftest handler det om menn her som er VELDIG opptatt av sin egen finale og som ALDRI stiller opp for en rask slikk for HENNE uten å vente noe tilbake. For da er de så SLITNE da, skjønner du, eller ikke i STEMNING! Helt enig med TS! På tide at vi kvinner tar ut vårt potensiale. JEG gidder i hvert fall ikke lenger rote rundt med late, egoistiske menn. Gjelder ikke alle menn det her! Jeg er mann og liker å gi samboer uten å forvente noe tilbake. Vi gjør begge bra ting for hverandre, men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg slikker mye mer enn hun suger siden hun ikke liker det noe særlig. I tillegg rimmer jeg henne også (slikking av endetarmsåpning) fordi hun elsker det, men hun har ikke lyst til å gjøre det på andre. Til tross for det gjør jeg det hver gang vi har sex, klager ikke på at hun ikke vil på meg fordi jeg vet hun vil gjøre enkelte andre ting jeg liker. Altså, tingen er at ting behøver ikke være 50-50 fordelt hele tiden.
Gjest Shelob Skrevet 7. juli 2009 #26 Skrevet 7. juli 2009 Uff Brutal Mann, du høres bare så erkebitter ut noen ganger, jeg får helt vondt i magen. Men - det jeg skulle spørre om er - er det ok å gi seg selv orgasme i disse tilfellene? Jeg kan godt fingre meg til det jeg, bare jeg får kline litt meg han, eller ligge over han eller et eller annet, så skal nok det gå fint.. men jeg tør liksom ikke helt, det er litt flaut - vil han synes det er bra tro? Eller føle seg utilstrekkelig? Nå er han ikke det da, men det hender jo han er råkåt og kommer mye fortere enn meg.
Gjest Blubberella Skrevet 7. juli 2009 #27 Skrevet 7. juli 2009 Hvis man overhodet ikke har lyst på sex, så lar man være. Det blir bare frustrasjon og følelse av skuffelse når man ikke er med på notene. Hvis man derimot bare er litt sliten/trøtt/ikke helt in the mood, men likevel tenker at det kunne ha vært godt med en omgang, synes jeg man burde hive seg rundt. Av erfaring vet jeg at det som oftest blir bra når man bare har kommet igang. Men i slike tilfeller er det kanskje også vanskeligere å oppnå orgasme, og da må man enten godta at orgasmen uteblir eller prøve å ordne moroa selv. Sex kan da være bra selv om orgasmen mangler? Ihvertfall hvis du vanligvis oppnår orgasme, for da klarer du noe slett ikke alle kvinner klarer! Og når man har problemer med å få opp dampen fordi lysten var litt laber i utgangspunktet, kan man jo ikke forvente at mannen skal klare å fikse saken for deg... Jeg blir så frustrert av alt maset om orgasme og nøyaktig arbeidsfordeling i senga. Så lenge man har det fint sammen i senga og begge tar hensyn til hverandres behov og ønsker, tåler man fint en og annen kjappis uten orgasme eller litt ensidig nytelse der den ene får all oppmerksomhet og sovner som en stein etterpå. Så lenge det ikke alltid er den ene personen som får all gleden mens den andre er frustrert, ser jeg ikke problemet. Forøvrig er jeg enig i at man må kunne kommunisere i senga og si ifra hva man liker og ikke liker. Ingen er tankelesere... I tillegg må man faktisk ta ansvar for egne orgasmer. Hvis jeg ikke får orgasme (som jeg svært sjeldent får ved samleie uten bruk av leketøy), nyter jeg likevel sexen, og sørger heller for å ta frem leketøyet etterpå og ordne biffen selv. Jeg vet at kjæresten min er hensynsfull og tenker på min nytelse, men jeg tar likevel ansvar for at jeg får den nytelsen jeg vil ha.
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #28 Skrevet 7. juli 2009 Uff Brutal Mann, du høres bare så erkebitter ut noen ganger, jeg får helt vondt i magen. Men - det jeg skulle spørre om er - er det ok å gi seg selv orgasme i disse tilfellene? Jeg kan godt fingre meg til det jeg, bare jeg får kline litt meg han, eller ligge over han eller et eller annet, så skal nok det gå fint.. men jeg tør liksom ikke helt, det er litt flaut - vil han synes det er bra tro? Eller føle seg utilstrekkelig? Nå er han ikke det da, men det hender jo han er råkåt og kommer mye fortere enn meg. Bitter? Jeg er forbannet over kjerringer som syter over manglende morro i senga men som ikke gidder å gjøre noe for å få bra sex. Som jeg skrev over her, dere er ikke sammen med et tankelesende medium. Mao så må dere kvinner kommunisere hva dere vil. Og det du sier over her er meget normalt og veldig givende for begge parter. (Har du en mann som ikke takler dettte så bytt mann!) Sex er ikke flaut, sex er dyrisk!
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #29 Skrevet 7. juli 2009 Bitter? Jeg er forbannet over kjerringer som syter over manglende morro i senga men som ikke gidder å gjøre noe for å få bra sex. Som jeg skrev over her, dere er ikke sammen med et tankelesende medium. Mao så må dere kvinner kommunisere hva dere vil. Og det du sier over her er meget normalt og veldig givende for begge parter. (Har du en mann som ikke takler dettte så bytt mann!) Sex er ikke flaut, sex er dyrisk! Enig!
Gjest gift Skrevet 7. juli 2009 #30 Skrevet 7. juli 2009 Du må ligge på rygg i 5 minutter for å tilfredsstille han, det er jo ikke spesielt stor innsats fra din side. Jeg synes ikke du har gjort deg fortjent til en halvtimes+++ oppvartning med fingring og slikking for at du også skal få orgasme bare pga dette, men det hadde jo vært fint en gang i blant å gitt noe tilbake. Men som kjent blir vi gutter veldig trøtte etter sex. Be han ta en runk neste gang. Av og til runker han når jeg ikke vil, men da hender det at jeg også blir kåt av det han driver med og så gjør vi det sammen, mens vi ser på hverandre, eller så slikker han meg etterpå...mmm deilig.....
Fjesingen Skrevet 7. juli 2009 #31 Skrevet 7. juli 2009 Det blir digg etter noen jukk, uansett om en er trøtt eller ikke har lyst, gjør det ikke? Sliter du med å komme, kjøp en vibrator og bruk den på deg selv mens han jukker på...
Gjest Shelob Skrevet 7. juli 2009 #32 Skrevet 7. juli 2009 Bitter? Jeg er forbannet over kjerringer som syter over manglende morro i senga men som ikke gidder å gjøre noe for å få bra sex. Greit det. Som jeg skrev over her, dere er ikke sammen med et tankelesende medium. Mao så må dere kvinner kommunisere hva dere vil. Og det du sier over her er meget normalt og veldig givende for begge parter. (Har du en mann som ikke takler dettte så bytt mann!) Sex er ikke flaut, sex er dyrisk! Men over til det vikitgere: eh - tror du jeg skal "spørre" eller skal jeg bare fingre meg i vei mens jeg råkliner han..? Og selvfølgelig klår helt vilt på den deilige brystkassa hans!
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #33 Skrevet 7. juli 2009 Men over til det vikitgere: eh - tror du jeg skal "spørre" eller skal jeg bare fingre meg i vei mens jeg råkliner han..? Og selvfølgelig klår helt vilt på den deilige brystkassa hans! Du tar inititativ seff! Men husk å innvie han i hva som skal skje. Sånn på et passende tidspunkt mellom nå og når du begynner å fingre deg selv. Husk og å vinkel dt som noe du vil at han skal nyte å se og være med på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå