Gå til innhold

Frustrasjon i sengen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjestefrustrert
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om gutten din var kåt & ville ha seg mens du egentlig ikke var såå giret på sex...du ville ikke skuffe han, så dere hadde sex likevel med den følge av at du ble selvsagt tirret under akten...men etter at han har kommet, så kommer ikke du og er nå gått fra å være kanskje trøtt & sliten, til seksuelt frustrert....du ønsker at han skal hjelpe deg til å komme før han sovner, men han er nå for trøtt til det og legger seg til å sove....du får nå ikke sove engang, fordi du føler at noe er halvveis avbrutt og samtidig angrer grovt på at du gav han det han trengte når du egentlig ikke var så giret, for så å ikke få det du trengte i retur.....tenker jeg helt klønete her? Er gutten ego? Er jeg for "snill" med å ikke ha lyst til å si nei til sex? Bør jeg "kreve" at han tar seg mere tid når jeg ikke er helt med fra starten av?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skjer dette ofte?

Hvis dette skjer ofte så må du enten si nei du er ikke kåt. Eller så må du be han gjøre deg kåt så dere begge får glede av sexen.

Gjest Gjest
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det! VELDIG frustrerende for deg og egoistisk av ham. Skjer dette ofte - og særlig hvis han aldri gjør gjengjeld når DU er mest gira, men er veldig opptatt av sin egen finale - så må du si fra. Ikke det hyggeligste man sier fra om, men eneste mulighet. Jeg for min del måtte til slutt avbryte samleiet for at typen skulle greie å skjønne hva jeg mener. MEN når typen er SÅ egoistisk og lite interessert i å gi tilbake, så er det hele ganske trist. Det ble slutt og jeg sleit faktisk seksuelt i en periode etterpå.

Gjest Gjestefrustrert
Skrevet

Ja men han er jo så bortskjemt ellers siden jeg blir så sinnsykt kåt så fort og av den grunn ikke trenger så mye oppvarming etc for å få de heftigste multiorgasmene, men når jeg IKKE er i den modusen så tror han at samme behandling fungerer likevel...

Ja jeg skal lære meg å si NEI NEI NEI! Ta deg ett runk, din dritt..... men elsker jo fyren, så...

Dessuten så skal han ha meg til å runke og suge han mens han selv ikke har lyst til å slikke meg....fuck it!

Skrevet

neste gang får du stoppe før han kommer og kreve en orgasme før han får en... Hvis ikke, snur du rævva til og legger deg til å sove! Da blir det andre boller :ler:

Skrevet

Hvis det ikke skjer ofte hadde jeg bare lagt meg godt til rette med vibratoren, jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten din er utrolig egoistisk! Jeg klarer ikke å komme under samleiet, men han fingrer meg alltid til orgamsme når han selv har fått sin :) Det bør du også kreve at han gjør! Han han er "for trøtt" er en dårlig unnskyldning. Jeg har spurt typen min om akkurat dette, orgasme og trøtthet, og han sier at det ikke er noe problem å holde seg våken etterpå.

Skrevet (endret)
Kjæresten din er utrolig egoistisk! Jeg klarer ikke å komme under samleiet, men han fingrer meg alltid til orgamsme når han selv har fått sin :) Det bør du også kreve at han gjør! Han han er "for trøtt" er en dårlig unnskyldning. Jeg har spurt typen min om akkurat dette, orgasme og trøtthet, og han sier at det ikke er noe problem å holde seg våken etterpå.

glem det.. var litt fo kjapp.. Ser det nå.. hehe!

Endret av CeeCee
Gjest Gjest
Skrevet

Du må ligge på rygg i 5 minutter for å tilfredsstille han, det er jo ikke spesielt stor innsats fra din side. Jeg synes ikke du har gjort deg fortjent til en halvtimes+++ oppvartning med fingring og slikking for at du også skal få orgasme bare pga dette, men det hadde jo vært fint en gang i blant å gitt noe tilbake. Men som kjent blir vi gutter veldig trøtte etter sex.

Be han ta en runk neste gang.

Gjest Gjestefrustrert
Skrevet

Jeg er generelt veldig aktiv i sengen og ligger ikke bare på rygg i 5 minutter nei....men om jeg er TRØTT, sliten og egentlig ikke så kåt men han vil likevel, så er jeg mindre aktiv ja og lar han få sitt kan du si, men jeg er fremdeles mindre aktiv enn når jeg er helt VILL!!! (elsker sex, så...)

Ja jeg synes det er latskap å ikke tilfredsstille meg til jeg kommer etter at han har kommet så til den som skrev bare avbryte før HAN har kommet å kreve en orgasme først, ikke umulig!!! Enten bør han kunne slikke meg til en klitt orgasme før han begynner med noe annet, ellers bør han fingre meg til jeg kommer etter at han har kommet som en her sa, ellers så bør han bare finne på noe annet & la meg være i fred og sove istedet for å "vekke meg til live" for så å sovne selv, få en god natts søvn, mens jeg ligger der frustrert og har lyst på mer kuk!

Jeg skal forøvrig stikke inn å bestille meg en gigantisk vibrator bare på pur F!!!! :enig:

Gjest Gjest
Skrevet
Ja jeg synes det er latskap å ikke tilfredsstille meg til jeg kommer etter at han har kommet

Om du hadde sugd/runket/ridd han til orgasme hadde jeg forstått deg, men ikke når du bare ligger der og skræver "for han". Da kan du ikke kreve noe tilbake og har egentlig bare deg selv å takke for at du lot det skje.

Gjest Gjestefrustrert
Skrevet
Om du hadde sugd/runket/ridd han til orgasme hadde jeg forstått deg, men ikke når du bare ligger der og skræver "for han". Da kan du ikke kreve noe tilbake og har egentlig bare deg selv å takke for at du lot det skje.

Og du er en gutt regner jeg med???? Nesten HVER gang vi har sex suger jeg han, rir meg selv og han til orgasme og gjør alt jeg kan for at begge har det fantastisk men det er når jeg er full av LYST! Av og til hadde det vært fint at HAN faktisk gikk ned på meg også, slikket meg og kjørte meg, gi og ta er bra!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Og du er en gutt regner jeg med???? Nesten HVER gang vi har sex suger jeg han, rir meg selv og han til orgasme og gjør alt jeg kan for at begge har det fantastisk men det er når jeg er full av LYST! Av og til hadde det vært fint at HAN faktisk gikk ned på meg også, slikket meg og kjørte meg, gi og ta er bra!!!

Joda, men nå snakker vi jo ikke om de gangene. Nå snakker vi sent på kvelden og en kjappis før sovetid. Deg på rygg, han gjør jobben selv. Om dette ikke funker for deg bør du heller si nei og be han ordne seg på andre måter.

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet

Herregud.. blir så oppgitt over enkelte av svarene her. Skjerp dere a gutter, det er virkelig ikke det det er snakk om her

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje det er jentene som bør begynne å skjerpe seg. At det er en plikt å tilfredsstille deg - jeg kan ikke tenke meg noe som er mer drepende for lysten, eller som er mindre motiverende enn det. Hvem er det du tror du er? Om du ikke ville ha sex skulle du sagt nei, og om du vil ha mer etter jeg er ferdig får du gjøre meg kåt igjen. Jeg er ikke noen gigolo, har ikke av/på bryter, går ikke på batterier osv.

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat som jeg må gjøre deg kåt for å få sex må du gjøre meg kåt også. Pliktsex er ikke aktuelt, jeg er veldig imot å bruke sex som handelsvare. Gå ned på noen uten å være kåt er rett og slett kvalmt, at jenter i det hele tatt kan ønske noe sånt. Å klage og kreve hjelper sikkert på mange andre områder men ikke i senga. Ikke med en gutt som har respekt for seg selv.

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet

Nå sier ikke jeg at det er en PLIKT å tilfredsstille jenter heller.

Er helt enig jeg, men les innlegget til TS en gang til.

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet
Akkurat som jeg må gjøre deg kåt for å få sex må du gjøre meg kåt også. Pliktsex er ikke aktuelt, jeg er veldig imot å bruke sex som handelsvare. Gå ned på noen uten å være kåt er rett og slett kvalmt, at jenter i det hele tatt kan ønske noe sånt. Å klage og kreve hjelper sikkert på mange andre områder men ikke i senga. Ikke med en gutt som har respekt for seg selv.

det er jo det jeg mener, han må jo jobbe for at hun skal få lyst også! snakker ikke om pliktsex!

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan hadde du reagert om gutten din var kåt & ville ha seg mens du egentlig ikke var såå giret på sex...du ville ikke skuffe han, så dere hadde sex likevel med den følge av at du ble selvsagt tirret under akten...men etter at han har kommet, så kommer ikke du og er nå gått fra å være kanskje trøtt & sliten, til seksuelt frustrert....du ønsker at han skal hjelpe deg til å komme før han sovner, men han er nå for trøtt til det og legger seg til å sove....du får nå ikke sove engang, fordi du føler at noe er halvveis avbrutt og samtidig angrer grovt på at du gav han det han trengte når du egentlig ikke var så giret, for så å ikke få det du trengte i retur.....tenker jeg helt klønete her? Er gutten ego? Er jeg for "snill" med å ikke ha lyst til å si nei til sex? Bør jeg "kreve" at han tar seg mere tid når jeg ikke er helt med fra starten av?

Jeg har enda til gode å få orgasme ved sex og jeg har vært seksuell aktiv i ca 16 år. Selv om jeg er et håpløst tilfelle og du ikke er det så synes jeg det er egoistisk fra din side å forvente at det alltid skal være 50/50 når det gjelder å gi i sengen. Helt likt blir det sjelden. Selvfølgelig skal mannen kunne nyte et kjapt knull sent på kvelden uten å måtte tenke på om du kommer eller ikke. Om det er et problem for deg at du ikke kommer en sjelden gang så fiks det selv med fingre/vibrator. Gir du han aldri en spontan blowjob uten å forvente noe tilbake? Må han gi da også?

Dessuten, hvorfor er alt så enormt orgasmefokusert?

Du har et solid luksusproblem og jeg synes du er urettferdig og kravstor.

Hilsen en som aldri har opplevd å få orgasme en eneste gang med noen partner.

Gjest Gjest
Skrevet
Nå sier ikke jeg at det er en PLIKT å tilfredsstille jenter heller.

Er helt enig jeg, men les innlegget til TS en gang til.

Slapp av, noen av oss menn nyter å gi også. Dama pleier å få et par klit. orgasmer før penetrering og så en eller flere vaginale orgasmer før jeg spruter. Nyter å se at hun har det godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...