Gå til innhold

Beste forsikringstilbud for ungt par som nettopp har flyttet sammen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor i forsikringsselskapjungelen finner vi de beste tilbudene? Vi trenger først og fremst innboforsikring.

Kan vi forsikre oss som par, eller må vi gjøre det hver for oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er mulig at en av dere har mulighet til å få rimelig innboforsikring dersom banken deres også tilbyr dette. Dere trenger bare én innboforsikring, men dere bør dele på kostnaden tilknyttet denne.

En mulighet er å kontakte forskjellige forsikringsselskaper og innhente tilbud og sammenligne disse. Eller er det noe som heter Innboforsikreren som kan innhente tilbud for deg. Jeg har ikke brukt disse selv, og vil anbefale deg å lese igjennom nettsidene deres før du kontakter dem. Finn også ut av hvilke forsikringsselskaper de innhenter tilbud hos.

Lykke til på jakten. Selv har jeg Storebrand, og synes den er rimelig, men har også andre forsikringer hos dem som sikkert gir en lavere pris.

Endret av ejoty
Skrevet

Enda viktigere enn å se seg blind på pris er det å se på forsikringsvilkårene. Hjelper lite om forsikringen var billig i utgangspunktet om den ikke dekker skaden når uheller er skjedd.

Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå inn på Finansportalen. Der finner du en oversikt over forskjellige typer forsikringer de forskjellige forsikringsselskapene har og hva de dekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...