Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fordi jeg synes jeg ser flere jenter enn gutter som er pene så er jeg ikke smart? Kanskje du skulle slutte å uttale deg om ting du ikke har grunnlag for?

Jeg kan vel alltids ta meg en tur ut for å pynte på statistikken din, men da må du nesten fortelle meg hvor jeg finner deg......? :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg kan vel alltids ta meg en tur ut for å pynte på statistikken din, men da må du nesten fortelle meg hvor jeg finner deg......? :lur:

Si til meg på forhånd da, så skal jeg også ta meg en tur ut - så sprenger vi statistikken til stjernedryss ;):fnise:

Endret av kristian82
Skrevet

:fnise: Her mangler det ikke på selvtillit.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hehe, ja kanskje det hadde fått meg på bedre tanker ;)

Skrevet
Si til meg på forhånd da, så skal jeg også ta meg en tur ut - så sprenger vi statistikken til stjernedryss ;):fnise:

Bare det ikke blir altfor mye skjønnhet for henne på èn gang så.. :jepp:

:fnise: Her mangler det ikke på selvtillit.

Eller selvironi. Stryk det som ikke passer :ler:

Hehe, ja kanskje det hadde fått meg på bedre tanker ;)

Ok, men det blir ikke noe mer enn klining første kvelden altså. Kanskje holde litt hånd & sånn... Jeg er en anstendig ung herre :gjeiper:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Bare det ikke blir altfor mye skjønnhet for henne på èn gang så.. :jepp:

Spørs det.... jeg er jo ikke akkuratt vant til å måtte takle sånt :sjenert:

Skrevet
Spørs det.... jeg er jo ikke akkuratt vant til å måtte takle sånt :sjenert:

Hvis det hjelper deg, kan jeg godt tre en papirpose over hodet på første daten :ler:

Skrevet
Hvis det hjelper deg, kan jeg godt tre en papirpose over hodet på første daten :ler:

En papirpose over hodet får jo ikke skjult de solbrune gladiator kroppene da. :fnise:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
En papirpose over hodet får jo ikke skjult de solbrune gladiator kroppene da. :fnise:

Dere kan jo eventuelt dekke til hele kroppen med grilldress...men da blir kanskje poenget med å pynte på statistikken min litt borte? :lur:

Skrevet

Nope! Derimot de markerte, barske ansiktene med de mørke panneluggene, colgatesmilene og de intense blikkene som ellers ville fått henne til å vri seg på stolen av ren vellyst :ler:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Nope! Derimot de markerte, barske ansiktene med de mørke panneluggene, colgatesmilene og de intense blikkene som ellers ville fått henne til å vri seg på stolen av ren vellyst :ler:

Oi, glemte å si at jeg liker best blonde... :filer:

Skrevet

:fnise::fnise: Ja, måtte absolutt tatt en del forhåndstiltak as, ellers hadde Stjernedryss gang på gang glidd av stolen mens hun parallelt ble rødere og rødere i kjakene :lur:

Skrevet
Oi, glemte å si at jeg liker best blonde... :filer:

Jojo, men her er det vel i bunn & grunn helheten som er viktig, eller? ;)

:fnise::fnise: Ja, måtte absolutt tatt en del forhåndstiltak as, ellers hadde Stjernedryss gang på gang glidd av stolen mens hun parallelt ble rødere og rødere i kjakene :lur:

Skulle vi plassert henne i en sacco-sekk mener du? :fnise:

Skrevet
Jojo, men her er det vel i bunn & grunn helheten som er viktig, eller? ;)

Skulle vi plassert henne i en sacco-sekk mener du? :fnise:

Ja, hadde nok vært tryggest det, eventult på en av de mattene noen folk har i dusjen som har slike sugekopper at man ikke glir på de. :fnise::fnise: Eller at vi bytter på å holde henne fast da - hindre at hun sklir fra oss. :ler:

Skrevet
Ja, hadde nok vært tryggest det, eventult på en av de mattene noen folk har i dusjen som har slike sugekopper at man ikke glir på de. :fnise::fnise: Eller at vi bytter på å holde henne fast da - hindre at hun sklir fra oss. :ler:

Hvorfor i all verden skulle vi holde henne fast? :filer:

Det er mer sannsynlig å anta at hun ganske umiddelbart ville klamret seg til meg med alt hun hadde og mobilisere av krefter :fnise:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Nå tror jeg dere fantaserer litt vel mye her :nei:

Skrevet
Hvorfor i all verden skulle vi holde henne fast? :filer:

Det er mer sannsynlig å anta at hun ganske umiddelbart ville klamret seg til meg med alt hun hadde og mobilisere av krefter :fnise:

Ja, men med gladiatorkroppene våre klare vi jo å holde henne rolig - ser for meg at vi bytter på å stå bak henne og holder henne rundt livet mens hun sitter.. ellers hadde hun vel bare blitt skliende rundt som en smørklatt i en stekepanne som konstant beveges. Men såklart den som holder må jo forvente at hun kommer til å gjøre kraftige fremstøt. :fnise:

Skrevet

Pøh, jeg og Brand er nok en dødelig kombo. :fnise:

Skrevet

Når du sier det, så synes kanskje jeg også at han har tatt av bittelitt.... :sjenert:

Pøh, jeg og Brand er nok en dødelig kombo. :fnise:

Dødelig for lattermusklene da? :ler:

Skrevet
Når du sier det, så synes kanskje jeg også at han har tatt av bittelitt.... :sjenert:

Dødelig for lattermusklene da? :ler:

Tror det kun er du og jeg som hadde ledd - ledd oss eventuelt i hjel - Brand. Stjernedryss hadde nok bare satt nesa i sky og sagt "dere drar da virkelig ikke opp penhetssnittet på menn". :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...