Brand Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Fordi jeg synes jeg ser flere jenter enn gutter som er pene så er jeg ikke smart? Kanskje du skulle slutte å uttale deg om ting du ikke har grunnlag for? Jeg kan vel alltids ta meg en tur ut for å pynte på statistikken din, men da må du nesten fortelle meg hvor jeg finner deg......?
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg kan vel alltids ta meg en tur ut for å pynte på statistikken din, men da må du nesten fortelle meg hvor jeg finner deg......? Si til meg på forhånd da, så skal jeg også ta meg en tur ut - så sprenger vi statistikken til stjernedryss Endret 5. juli 2009 av kristian82
The Kitten Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Jeg kan vel alltids ta meg en tur ut for å pynte på statistikken din, men da må du nesten fortelle meg hvor jeg finner deg......? Her mangler det ikke på selvtillit.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Jeg kan vel alltids ta meg en tur ut for å pynte på statistikken din, men da må du nesten fortelle meg hvor jeg finner deg......? Hehe, ja kanskje det hadde fått meg på bedre tanker
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 Si til meg på forhånd da, så skal jeg også ta meg en tur ut - så sprenger vi statistikken til stjernedryss Bare det ikke blir altfor mye skjønnhet for henne på èn gang så.. Her mangler det ikke på selvtillit. Eller selvironi. Stryk det som ikke passer Hehe, ja kanskje det hadde fått meg på bedre tanker Ok, men det blir ikke noe mer enn klining første kvelden altså. Kanskje holde litt hånd & sånn... Jeg er en anstendig ung herre :gjeiper:
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Bare det ikke blir altfor mye skjønnhet for henne på èn gang så.. Spørs det.... jeg er jo ikke akkuratt vant til å måtte takle sånt
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2009 Spørs det.... jeg er jo ikke akkuratt vant til å måtte takle sånt Hvis det hjelper deg, kan jeg godt tre en papirpose over hodet på første daten
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 Hvis det hjelper deg, kan jeg godt tre en papirpose over hodet på første daten En papirpose over hodet får jo ikke skjult de solbrune gladiator kroppene da.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 En papirpose over hodet får jo ikke skjult de solbrune gladiator kroppene da. Dere kan jo eventuelt dekke til hele kroppen med grilldress...men da blir kanskje poenget med å pynte på statistikken min litt borte?
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2009 En papirpose over hodet får jo ikke skjult de solbrune gladiator kroppene da. Nope! Derimot de markerte, barske ansiktene med de mørke panneluggene, colgatesmilene og de intense blikkene som ellers ville fått henne til å vri seg på stolen av ren vellyst
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 Nope! Derimot de markerte, barske ansiktene med de mørke panneluggene, colgatesmilene og de intense blikkene som ellers ville fått henne til å vri seg på stolen av ren vellyst Oi, glemte å si at jeg liker best blonde...
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #12 Skrevet 5. juli 2009 Nope! Derimot de markerte, barske ansiktene med de mørke panneluggene, colgatesmilene og de intense blikkene som ellers ville fått henne til å vri seg på stolen av ren vellyst Ja, måtte absolutt tatt en del forhåndstiltak as, ellers hadde Stjernedryss gang på gang glidd av stolen mens hun parallelt ble rødere og rødere i kjakene
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. juli 2009 Oi, glemte å si at jeg liker best blonde... Jojo, men her er det vel i bunn & grunn helheten som er viktig, eller? Ja, måtte absolutt tatt en del forhåndstiltak as, ellers hadde Stjernedryss gang på gang glidd av stolen mens hun parallelt ble rødere og rødere i kjakene Skulle vi plassert henne i en sacco-sekk mener du?
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #14 Skrevet 5. juli 2009 Jojo, men her er det vel i bunn & grunn helheten som er viktig, eller? Skulle vi plassert henne i en sacco-sekk mener du? Ja, hadde nok vært tryggest det, eventult på en av de mattene noen folk har i dusjen som har slike sugekopper at man ikke glir på de. Eller at vi bytter på å holde henne fast da - hindre at hun sklir fra oss.
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2009 Ja, hadde nok vært tryggest det, eventult på en av de mattene noen folk har i dusjen som har slike sugekopper at man ikke glir på de. Eller at vi bytter på å holde henne fast da - hindre at hun sklir fra oss. Hvorfor i all verden skulle vi holde henne fast? Det er mer sannsynlig å anta at hun ganske umiddelbart ville klamret seg til meg med alt hun hadde og mobilisere av krefter
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #16 Skrevet 5. juli 2009 Ja, hadde nok vært tryggest det, eventult på en av de mattene noen folk har i dusjen som har slike sugekopper at man ikke glir på de. Eller at vi bytter på å holde henne fast da - hindre at hun sklir fra oss. Nå tror jeg dere fantaserer litt vel mye her
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #17 Skrevet 5. juli 2009 Hvorfor i all verden skulle vi holde henne fast? Det er mer sannsynlig å anta at hun ganske umiddelbart ville klamret seg til meg med alt hun hadde og mobilisere av krefter Ja, men med gladiatorkroppene våre klare vi jo å holde henne rolig - ser for meg at vi bytter på å stå bak henne og holder henne rundt livet mens hun sitter.. ellers hadde hun vel bare blitt skliende rundt som en smørklatt i en stekepanne som konstant beveges. Men såklart den som holder må jo forvente at hun kommer til å gjøre kraftige fremstøt.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #18 Skrevet 5. juli 2009 Nå tror jeg dere fantaserer litt vel mye her Pøh, jeg og Brand er nok en dødelig kombo.
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #19 Skrevet 5. juli 2009 Nå tror jeg dere fantaserer litt vel mye her Når du sier det, så synes kanskje jeg også at han har tatt av bittelitt.... Pøh, jeg og Brand er nok en dødelig kombo. Dødelig for lattermusklene da?
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #20 Skrevet 5. juli 2009 Når du sier det, så synes kanskje jeg også at han har tatt av bittelitt.... Dødelig for lattermusklene da? Tror det kun er du og jeg som hadde ledd - ledd oss eventuelt i hjel - Brand. Stjernedryss hadde nok bare satt nesa i sky og sagt "dere drar da virkelig ikke opp penhetssnittet på menn".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå