Gå til innhold

Red Hot Chili pepper - hva heter sangen??

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Er det noen som vet om det fines en Red Hot Chili Pepper sang som har noe slikt i seg : "My life is so confusing"???" I'am so confusing " elelr noe sånt .....den har en veldig vakker melodi - men jeg finner ikke ut hva den heter ......og vet ikke mer av teksten ....eller hvor gammel den er ... :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste chilisangen jeg kan navnet på er en nyyydelig ballade som heter "Under the bridge"

Gjest lurven
Skrevet
Er det noen som vet om det fines en Red Hot Chili Pepper sang som har noe slikt i seg : "My life is so confusing"???" I'am so confusing " elelr noe sånt .....den har en veldig vakker melodi - men jeg finner ikke ut hva den heter ......og vet ikke mer av teksten ....eller hvor gammel den er ... :-?
jeg tror det er under the bridge
Skrevet

Det var sangen som heter : "My friends".........det var ikke noe med condusing - så det var ikke rart jg ikke fant den ...

Det jeg gjorde var å gå inn på en side med masse sanger og gitargrep - og der er det også mulig å høre litt fra sangene - så jeg gikk inn på den gruppen - og begynte å lytte - og fant den :D

men takk for responsen :P

Skrevet

Hehehe .......ok det Lurven .....søtt av deg å hjelpe ..... :wink:

:D

Gjest lurven
Skrevet

fyr løs da

lengter etter å dele av min kunnskap

Skrevet

hehe ..kommer ikke på noe ....eh jo ...ta en kikk på den tråden om Pink Floyd ...kanskje du vet mer der :wink:

:ler:

:D

Skrevet

Det også?? Huff da ....bikkjene da? :o

jammen mye man ikke vet !

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...