Bagett Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Takk for alle svar;D Endret 6. juli 2009 av Bagett
Hamster Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Jeg synes du så pen/søt ut ja, litt utydelig bilde da.
Gjest anti-Hunk Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Du er midt på treet, akkurat som meg. Og sannsynligvis kommer du til å ende opp med noen som meg - en midt på treet fyr. Deprimerende, ikke sant?
Gjest *Mim* Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Jeg syns du ser ut som ei søt jente. Men det er ikke sikkert det er så lurt å legge ut bilder av seg selv for fri kommentering på nettet. Ikke alle er like greie, dessverre.
Dyregod Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Jeg så på bildet ditt før jeg leste alt, og tenkte: Hun var jo en søt jente, har hun så dårlig selvtillit? Jeg forstår at det er godt med bekreftelser, er sånn selv jeg... Men jeg lover deg at det alltid er noen som vil synes du er en flott jente, uansett hva du tror... Det mener jeg. Og ut i fra bildet virker du som en søt jente ihvertfall...
amare Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 det er mange som skulle ønske at de så ut som deg!! får du masse oppmerksomhet ute eller?
Gjest Lommerusk Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest KatzenThang Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 (endret) Søt synes jeg. Endret 6. juli 2009 av KatzenThang
Bagett Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2009 det er mange som skulle ønske at de så ut som deg!! får du masse oppmerksomhet ute eller? Nei,det får jeg ikke...eller...av folk over 40 og 50 årene...hehe...men litt gamle...jeg har ikke fått så mye oppmerksomhet a yngre egentlig!
Bagett Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2009 Absolutt ingen grunn til å ha dårlig selvtillit på grunn av utseendet, synes jeg. Husk også at selvtillit kommer innenfra og ut, ikke omvendt. Jeg er også rimelig sikker på at et smil ville kledd det ansiktet helt perfekt hihi,takk
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 Du ser ut som en søt jente, bare for å ha sagt det først. Men jeg tenker at selvtillit handler ikke kun om utseende. Om 100 stk her inne sier du er søt/pen, og to sier du er helt vanlig, hva gjør det med selvtilliten din? Selvtillit går på følelsen av egenverd, mestring, trygghet på egen person. Ikke utelukkende på hvordan man ser ut.
Gjest Aryel Skrevet 6. juli 2009 #13 Skrevet 6. juli 2009 Tror ikke noe på at du har selvtillit på bunn, da hadde du ikke ekspondert deg på denne måten... du er rett og slett litt usikker, slik som de aller aller fleste av oss er og du kommer ikke til å bli bedre før du slutter å overfokusere på ditt eget utseendet og heller legge vekt på andre ting... Utseendemesiig er du helt vanlig og det bør du ta som ett kompliment istedte for å bli mer deppet, se deg i rundt , deter nok av folk som er født med lang verre lyter enn du kan rope på deg, sett pris på at du er normal og har en kropp som fungerer
Gjest Gjest_Henning_* Skrevet 6. juli 2009 #14 Skrevet 6. juli 2009 I stad fikk jeg en god ide! Jeg tenkte å teste ut noe siden selvtilliten min ligger på bunn nå. Og det har den gjort en stund. og det hadde vært deilig å føle seg bedre og få bedre selvtillit! Svar ÆRLIG! <-------- Hvem syntes jeg er pen/søt eller noe anna? Husk: Vær ÆRLIGE! Det smarteste du kan gjøre er å ta kontakt med fastlegen din for å få han til å henvise deg til en psykolog. Jeg har sett for mange jenter som sliter psykisk pga at de er for opphengt i utseendet sitt. For din egen del. Kontakt legen din. Ikke hør på hva som blir sagt på KG. Skaff deg selv hjelp.
Gjest Gjest_anna_* Skrevet 6. juli 2009 #15 Skrevet 6. juli 2009 - Det går vel ikke så mye på om man er søt/ikke søt, det er så mange andre kvaliteter og egenskaper som gjør en person til et helt menneske. Foreslår også at du ikke fokuserer så mye på utseendet.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #16 Skrevet 6. juli 2009 Selvtillit er et misforstått begrep hos mange. En del kobler det opp mot utseende, og skjønner ikke at en pen person kan ha dårlig selvtillit. Da må jeg nesten le. Her er definisjonen på selvtillit: Selvtillit er individets tiltro til sin evne til å prestere. Det kan handle om arbeid, skole eller sosiale sammenhenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå