Gå til innhold

En fin ting når solen begynner å gjespe.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lanista_*
Skrevet

Det er Juli. Det er varmt. Alle går rundt som om de nettopp kom opp fra stranden for å kjøpe softis. Det er greit. Som sagt, så er det varmt. Men som mann med heterofile aner, gleder jeg meg til litt kjøligere vær. Klar det er fint å se jenter i shorts og sandaler. Men jeg syns det er litt kjedelig. For mye kropp, for lite kvinnelighet på en eller annen måte.

Vanskelig å beskrive. Jeg forstår at jeg er den sære her.

Men jeg gleder meg til den tiden hvor damer går kledd med enten skjørt eller bukser med nylonstrømper og ballerinas eller pumps. Gjerne ballerinas. Det er så flott med nylonstrømper. Så feminint:) Pent uten å prøve på en måte. Jeg blir i godt humør og innser at en eller annen voldelig kvinnegruppe aldri nådde frem. At damer liker fortsatt å være damer. Det gjør meg i godt humør. Vanskeligere å se om sommeren. Da er alle opptatt av å se brunest ut. Uansett kjønn.

Sikkert bare teit å skrive dette, men det var mine tanker her og nå. Jeg skal snart nattbade. Om ett par timer. Og oppføre meg ordentlig. Og ikke skrive mer som dette:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lanista sin venn
Skrevet

Jævla bra innlegg, Ass! Sikkert. Skjønte ikke det med ballerinasko og dritt! Men faen det er varmt! Bli med å bade, da!! Kommer du?? Førstemann får den siste ølen!

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener trådstarter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...