Gå til innhold

Objektiv-zoom låste seg?

Anbefalte innlegg

Gjest leiseg
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg et objektiv, tamron 18-200, - den ville ikke gå lenger enn 35mm, - hva skjer????....

Er det defekt eller hvorfor låste det seg? :/ *leiseg*

Hva skjer nå? Får jeg nytt mot kvittering eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kanskje noe trøbbel med den lille skyveknappen som brukes til å låse zoomen så den ikke sklir ut av seg selv? Kan den knappen fortsatt skyves fram og tilbake? Hvis du ikke får lirket den løs, er det bare å levere objektivet tilbake der du kjøpte det. De vil kanskje forsøke å reparere det før de gir deg et nytt.

Skrevet
Det kanskje noe trøbbel med den lille skyveknappen som brukes til å låse zoomen så den ikke sklir ut av seg selv? Kan den knappen fortsatt skyves fram og tilbake? Hvis du ikke får lirket den løs, er det bare å levere objektivet tilbake der du kjøpte det. De vil kanskje forsøke å reparere det før de gir deg et nytt.

Hm, - jeg har prøvd all mulig knapper, - når jeg tok ut og inn objektivet fra kamerahuset så kunne den zoome, - men når jeg tok den tilbake til 18 mm, - og skulle zoome ut igjen så den stoppet ved 35 igjen.

Ja, utrolig dårlig omde skal reparere, - stoler ikke helt på, - betalte jo masse penger for det, - utrolig skuffet. gleder meg å gå til butikken og se hva som skjer i morgen. takk.

Gjest Gjest_Styx_*
Skrevet

Hm.. Har du vært uforsiktig med det? Slikt kan hende om det har fått et slag eller om det har kommet sand inn i systemet.. Du får ta det med tilbake til butikken og håpe det er en garantisak.

Gjest leiseg
Skrevet
Hm.. Har du vært uforsiktig med det? Slikt kan hende om det har fått et slag eller om det har kommet sand inn i systemet.. Du får ta det med tilbake til butikken og håpe det er en garantisak.

Jeg har behandlet den veldig pen, - bare 3 dager gammel, - ingen støt, - ingenting. Den bare lå i hylla fredelig før jeg dro den med ut så vips....

Ja, - fikk byttet idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...