Gjest leiseg Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg et objektiv, tamron 18-200, - den ville ikke gå lenger enn 35mm, - hva skjer????.... Er det defekt eller hvorfor låste det seg? :/ *leiseg* Hva skjer nå? Får jeg nytt mot kvittering eller?
Sander Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Det kanskje noe trøbbel med den lille skyveknappen som brukes til å låse zoomen så den ikke sklir ut av seg selv? Kan den knappen fortsatt skyves fram og tilbake? Hvis du ikke får lirket den løs, er det bare å levere objektivet tilbake der du kjøpte det. De vil kanskje forsøke å reparere det før de gir deg et nytt.
Gjest lseg Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Det kanskje noe trøbbel med den lille skyveknappen som brukes til å låse zoomen så den ikke sklir ut av seg selv? Kan den knappen fortsatt skyves fram og tilbake? Hvis du ikke får lirket den løs, er det bare å levere objektivet tilbake der du kjøpte det. De vil kanskje forsøke å reparere det før de gir deg et nytt. Hm, - jeg har prøvd all mulig knapper, - når jeg tok ut og inn objektivet fra kamerahuset så kunne den zoome, - men når jeg tok den tilbake til 18 mm, - og skulle zoome ut igjen så den stoppet ved 35 igjen. Ja, utrolig dårlig omde skal reparere, - stoler ikke helt på, - betalte jo masse penger for det, - utrolig skuffet. gleder meg å gå til butikken og se hva som skjer i morgen. takk.
Gjest Gjest_Styx_* Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Hm.. Har du vært uforsiktig med det? Slikt kan hende om det har fått et slag eller om det har kommet sand inn i systemet.. Du får ta det med tilbake til butikken og håpe det er en garantisak.
Gjest leiseg Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Hm.. Har du vært uforsiktig med det? Slikt kan hende om det har fått et slag eller om det har kommet sand inn i systemet.. Du får ta det med tilbake til butikken og håpe det er en garantisak. Jeg har behandlet den veldig pen, - bare 3 dager gammel, - ingen støt, - ingenting. Den bare lå i hylla fredelig før jeg dro den med ut så vips.... Ja, - fikk byttet idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå