Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er stekepanner forbruksvarer hos dere også? De blir ødelagte hos meg etter 1-2 år. Bruker nesten alltid plaststekespader, men de blir ripete etterhvert allikevel. Pleier å kjøpe noen til ca 2-400 kr på jernia.

Nå skal jeg kjøpe ny, og lurer på om jeg skal legge litt mer penger i den, for at den skal vare lenger, eller blir de ripete like fort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Vi også bytter ut vår, men ikke annenhvert år. For å si det sånn så blir ikke vår behandlet bra. Vi bruker plast ja, men vi putter den i oppvaskmaskinen støtt og stadig.

Den vi har hatt nå har vi hatt en stund. Super fornøyd!! Jamie Oliver sin stekepanne. Kan ikke se at den har blitt kjørt i maskinen heller!

Skrevet

Vi bruker jernstekepanner, og er superfornøyd med det. Og de blir jo bare bedre av å bli brukt.

Skrevet

Jeg bruker også hovedsaklig jernpanner. Har 2 stykker, en stor og en som passer til 2 biffer ;-)

I tillegg har jeg en teflonpanne som jeg har hatt i flere år. Men siden jeg aldri skraper i den, bare steker karbonader og fisk i den, holder den seg uten å bli ripete. Jeg er også nøye med å vaske den i såpevann med en gang den er brukt.

Skrevet

Jeg kjøpte forresten en ny en på jernia, som har kostet 385, og nå bare kostet 99 :) Veldig fornøyd med prisen hvertfall, så får vi se hvor lenge den holder :gjeiper:

Skrevet

Har en jernstekepanne, som har holdt i de seks årene jeg og sambo har vært sammen, og han hadde hatt den i flere år før vi ble sammen. Er veldig fornøyd med den, så lenge den er i en del vil den bli brukt :) Har en teflonpanne (tror det er det, hmm..), og den ble ripete og buler litt etter et knapt år ^^ Kommer ikke til å kjøpe det igjen, ikke en billigvariant ihvertfall.

Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet

Skal snart flytte og pga overgang til induksjonskomfyr så skal jeg skifte ut det meste av gryter og panner.

Jeg har mest lyst til å kjøpe meg en skikkelig gammeldags stålpanne - som er stål tvers gjennom - da slipper jeg de irriterende skrapene i bunnen.

Men har ikke funnet noen ordentlige stålpanner - noen som vet?

Jernpanner og jerngryter orker jeg ikke ha - de er altfor tunge og uhamslige.

Nei, en skikkelig stålpanne hadde vært tingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...