Gjest Rettpåsak Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Heisann, ser etter noe jeg kan ha shampoo, barberblad og barberskum på i dusjen. Har allerede en ting å intimsåpe og peeler på, men trenger mer plass i dusjen uten å måtte bøye meg ned for hver gang. Takk for svar.
Brand Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Heisann, ser etter noe jeg kan ha shampoo, barberblad og barberskum på i dusjen. Har allerede en ting å intimsåpe og peeler på, men trenger mer plass i dusjen uten å måtte bøye meg ned for hver gang. Takk for svar. Vil tro de fleste vvs-butikker og møbelbutikker har noe som kan passe ditt behov. Selv kjøpte jeg nylig to hjørnehyller til nettopp det formålet på Bohus.
Hilde! Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Nå vet jeg ikke helt hva du er ute etter da, men Åhlens har en del sånt, vet jeg. Var der jeg kjøpte min "dusj-hylle" (eller hva man skal kalle det).
Gjest Rettpåsak Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Googla Åhlens nå og de har kun butikker i Sandvika og Jessheim nærme Oslo, det blir litt langt for en som bor på Bjerke. Ikke har de noen nettbutikk heller.
LadyB Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Det er da Åhlens-butikker i Oslo! På Vika blant annet!
Lilith Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Åhlens har også butikk på Youngstorget, og i Kongensgate (Åhlens). Saape, eller hva de nå kaller seg for tiden, har sånne kjekke kurver med sugekopper som kan festes i dusjen. Veldig praktisk. Du finner dem bla på Aker Brygge.
Minttu Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 På Jernia har de slike hjørnehyller og sånn enten som man henger over dusjkabinettet eller setter fast med sugekopper.
Minttu Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Saape, eller hva de nå kaller seg for tiden, har sånne kjekke kurver med sugekopper som kan festes i dusjen. Veldig praktisk. Du finner dem bla på Aker Brygge. Lucky Duck heter det her nå hvert fall
TittTitt Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Europrice og clas olson har slike ting og til en billing penge. I mange varianter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå