Gjest heisn fra gutt Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei alle sammen Jeg har et lite dilemma, jeg har en vennine som jeg er seksuelt titrukket av... og vil ha et knullevenn forhold me henne... Kan noen fortelle/gi meg råd om hvordan jeg skal få dette til??? Ps. vil ikke høre om at det ødelegger vennskap, o.s.v...
Polly Ester Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Spørre henne... Er vel ikke så mye annet du kan få gjort?
Gjest yeah Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Spørre henne... Er vel ikke så mye annet du kan få gjort? ikke forføre henne på noen måte liksom??
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 ikke forføre henne på noen måte liksom?? kanskje ikke så lurt i tilfelle hun legger mer i det en du som bare vil ha en pulevenn, da blir det fort dårlig stemning etterpå hvertfall
Gjest Marlo Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Jeg hadde nok bare spurt rett ut. Det forhindrer at misforståelser oppstår senere. Legg kortene på bordet med en gang, så dere begge er klar over hvordan dette skal gjöres. Hadde ikke värt meg imot å hatt en pulevenn om jeg hadde värt singel, og hadde nok blitt mer smigret enn fornärmet om noen hadde spurt meg.
Gjest knuspre Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Personlig hadde jeg spurt henne om hva hun synes om dette med å ha sex med venner. Svarer hun positivt, er det vel bare å "hinte"/spørre henne rett ut. Men ellers ville jeg ha tenkt på dette godt. Hvis hun sier nei, er det en mulighet at det kommer til å bli et anstrengt venneforhold etterhvert.. Lykke til i allefall!
waco Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Uansett så er det avvisninger og avslag som ødelegger et vennskap da.
Polly Ester Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 ikke forføre henne på noen måte liksom?? Nei, for som Iza'bella også sa over her; tror ikke det er lurt i dette tilfelle da det ikke er snakk om noe som kan bli et kjærlighetsforhold, men bare knullekompiser... da bør man ha reglene klare på forhånd så det ikke blir misforståelser...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå