Gjest Gjest_mann_* Skrevet 5. juli 2009 #41 Skrevet 5. juli 2009 Hadde prostitusjon blitt fullstendig lovlig, hadde det ikke vært så lukrativt å være hore lenger, og det hadde vært mindre enkelt for narkissjenter å pule seg til heroindosene sine. Det hadde blitt et anstendig yrke, omtrent som frisør.Eskorte i Australia.
waco Skrevet 6. juli 2009 #42 Skrevet 6. juli 2009 Grunnen til at jeg tror at menn flest er imot prostitusjon er at menn flest skjønner at det blir litt galt å lære kvinner å tjene penger på noe så naturlig som sex, - og egentlig virker det mer som svindel å ta seg betalt enn å betale for en illusjonshandling.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. juli 2009 #43 Skrevet 6. juli 2009 Grunnen til at jeg tror at menn flest er imot prostitusjon er at menn flest skjønner at det blir litt galt å lære kvinner å tjene penger på noe så naturlig som sex, - og egentlig virker det mer som svindel å ta seg betalt enn å betale for en illusjonshandling.Er det ikke naturlig for kvinner å bruke sex som et byttemiddel, hva er parforhold/ekteskap basert på?
Gjest Gjest_Adina_* Skrevet 6. juli 2009 #44 Skrevet 6. juli 2009 Er det ikke naturlig for kvinner å bruke sex som et byttemiddel, hva er parforhold/ekteskap basert på? Ja, kvinner har ingen seksualitet (som betyr 0 nytelse. De har jo ingen nytelses-organer!). Eneste grunnen til at kvinner går inn i forhold er fordi de kan få kjærlighet hvis de gir mannen sex 1 gang i uka. Menn forelsker seg aldri og går bare inn i forhold for å få sex, men de forkler det som kjærlighet for at ikke kvinnen skal ane noe.......... :kjefte: Fordi for menn dreier jo alt seg om , mens kvinner ikke har noe som helst slags seksualitet.......
Gjest Melchizedek Skrevet 6. juli 2009 #45 Skrevet 6. juli 2009 For prostitusjon??? Mitt inntrykk er at de fleste menn er det. Hva tror dere? Det kvinnesynet mange menn har skremmer meg..... Tja jeg synes synet kvinner har på menn er egentlig ikke bedre en hva menn har på kvinner,
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. juli 2009 #46 Skrevet 6. juli 2009 Ja, kvinner har ingen seksualitet (som betyr 0 nytelse. De har jo ingen nytelses-organer!). Eneste grunnen til at kvinner går inn i forhold er fordi de kan få kjærlighet hvis de gir mannen sex 1 gang i uka. Menn forelsker seg aldri og går bare inn i forhold for å få sex, men de forkler det som kjærlighet for at ikke kvinnen skal ane noe.......... :kjefte: Fordi for menn dreier jo alt seg om , mens kvinner ikke har noe som helst slags seksualitet.......Greit, prostituerte kvinner får betalt for nytelse, hva er så problemet? Menn(ikke tøffelhelter) ønsker sex oftere enn kvinner/kvinner trenger av en eller annen grunn ikke betale for sex.
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #47 Skrevet 6. juli 2009 Greit, prostituerte kvinner får betalt for nytelse, hva er så problemet? Menn(ikke tøffelhelter) ønsker sex oftere enn kvinner/kvinner trenger av en eller annen grunn ikke betale for sex. Slår meg på kneet og ler! Så du mener altså at de mennene som er horekunder er skikkelige MENN, mens de mennene som ikke gjør det, de er tøffelhelter?? Hva med de mennene som får den sexen de vil ha i gjennom kjæresten? Eller som evner å sjekke opp jenter? Håper jeg misforsto hva du mente, eller så er det noe av den gærneste vinklinga jeg noengang har hørt.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. juli 2009 #48 Skrevet 6. juli 2009 Hva med de mennene som får den sexen de vil ha i gjennom kjæresten? Eller som evner å sjekke opp jenter? Godt spørsmål, hva med de? Tør vedde på at de som er hyppige kjøpere av sex sier at de gladelig betaler for å slippe å være i forhold fordi det er så mye problemer, og at de derfor vil kjøpe uforpliktende sex istedet. Men: da kunne de jo bare ha gått for hyppige ONS?
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #49 Skrevet 6. juli 2009 Godt spørsmål, hva med de? Tør vedde på at de som er hyppige kjøpere av sex sier at de gladelig betaler for å slippe å være i forhold fordi det er så mye problemer, og at de derfor vil kjøpe uforpliktende sex istedet. Men: da kunne de jo bare ha gått for hyppige ONS? I alle fall så sier det sitt om man som horekunde, i tillegg presterer å si at det er vi horekunder som er ordentlige MENN, og de som ikke kjøper sex er bare tøffelhelter og sexuelt lite lystne menn. Jeg er verken tøffelhelt eller lite lysten, men for min del er det av moralske grunner, min egen selvrespekt, og min medfølelse for andre, heeeelt uaktuelt å kjøpe sex - og det er egentlig klin uavhengig av om jeg er populær blant jenter slik at jeg får frivillig sex eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #50 Skrevet 7. juli 2009 Men: da kunne de jo bare ha gått for hyppige ONS? Egentlig ikke. Jeg tror ikke de fleste klarer å skaffe seg ONS på et par minutter når det skulle være (midt på dagen, for eksempel). Det ligger mye mer arbeid bak et ONS enn å bare besøke en prostituert. Dessuten slipper man vel forventinger om at det skal bli noe mer enn bare sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå