Gå til innhold

for hvor mange personer har du følt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maki_*
Skrevet

Hvor mange personer i ditt liv har du følt var "the one" der og da,når du var forelsket eller i forhold med vedkommende?

Jeg følte det slik med min første samboer,jeg var helt knust da vi gjorde det slutt. Har hatt den følelsen en gang senere med en annen person også.

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest emmeline
Skrevet

Kun han jeg er sammen med nå. Aldri kommet dit med noen andre.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

2 personer, dessverre gikk det i dass

Gjest Maxtor
Skrevet

Ingen som jeg har ansett som the one and only.

Men han jeg er med er rett for meg på dette tidspunktet.

Gjest Gjest
Skrevet

1 før det nåværende forholdet mitt

Skrevet

Har aldri, og kommer aldri, til å omtale noen som The One. Men det å se for meg og ha tro på at vi kan tilbringe resten av livet sammen, har jeg bare gjort med han jeg nå er gift med.

Gjest bintou90
Skrevet

Ha følt det for en! Håper det varer :)

Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet

Det har jeg følt minst 10 ganger - men veldig seriøst og langvarig forhold har jeg hatt 3 ganger. Nå har jeg vært gift med min siste store forelskelse i 20 år.

Jeg er engang sånn at jeg må være bånn forelsket for å klare å være sammen med en mann .. derfor har jeg følt at dette er det helt store hver gang forelskelsen min har blitt gjengjeldt.

Skrevet

Er litt forsiktig med sånne betegnelser, men han jeg er gift med nå, er den eneste jeg har sett for meg et liv sammen med. Andre jeg har vært forelsket i, har jeg ikke kommet lengre enn til "her og nå"-stadiet med.

Skrevet

Nå tror jeg ikke på den eneste rette, så det kommer jeg aldri til å hverken si eller føle, det er flere man kan passe sammen med avhengig av tid, sted, livssituasjon etc etc.

Når man planlegger å gifte seg ser man jo for seg en felles fremtid, og jeg har aldri inngått noe forhold uten å mene noe med det, så der og da så tror man jo gjerne på det forholdet man er i....

Gjest Gjest
Skrevet

Haha, jeg omtalte min mann i ti år som "the one" for første gang i dag faktisk. Jeg har aldri følt det før ham. Med alle før ham visste jeg at det ikke kom til å vare livet ut. Etter et år sammen med ham visste jeg at det var en sjangs for at vi to kunne klare det.

Jeg har aldri trodd på "the one", men det kjennes virkelig ut som om min mann er den eneste ene som jeg kan føle så sterkt for og som jeg noen gang kan ha det så bra sammen med.

Gjest Gjest
Skrevet
Det har jeg følt minst 10 ganger - men veldig seriøst og langvarig forhold har jeg hatt 3 ganger. Nå har jeg vært gift med min siste store forelskelse i 20 år.

Jeg er engang sånn at jeg må være bånn forelsket for å klare å være sammen med en mann .. derfor har jeg følt at dette er det helt store hver gang forelskelsen min har blitt gjengjeldt.

Jeg er også sånn at jeg må være bånn forelsket for å være sammen med en mann. Jeg har elsket flere menn en han jeg er gift med. Likevel har jeg klart å skille følelsene mine fra et realistisk bilde av om forholdet likevel kommer til å vare livet ut. Jeg har, og kommer alltid til å, elske eksen min, men det betyr ikke at han var den rette for meg likevel, noe jeg var klar over når jeg var sammen med ham.

Den nærheten jeg har med min mann er noe langt annet enn den fantastiske forelskelsen, og jeg håper jeg er så heldig at det blir med denne ene.

Skrevet

to ganger. første gangen i et forhold som kun varte 3 mnd. andre gangen 7,5 år.. dessverre ble jeg skuffet i begge tilfeller. håper inderlig jeg får oppleve følelsen av å ha funnet "mannen for livet" igjen.. mister jo litt troen. han jeg er sammen med nå blir det nok ikke.. en strålende type, men ikke min livsledsager.. sukk

Gjest Gjest_Maki_*
Skrevet

Poenget mitt med tråden var vel egentlig bare for å se om det er flere en meg som har følt denne følelsen for flere,ergo at det kan være mer enn bare 1 person som er rett for deg,ikke nødvendigvis bare 1 i hele verden liksom :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg har møtt tre menn jeg kunne ha hatt langvarige forhold med. Den ene av dem var jeg sammen med i fjorten år, den andre bodde på andre siden av landet, så det ble vel egentlig aldri utforsket helt og så er det han jeg er sammen med nå. Det er ganske nytt ennå, da.

Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet
Nå tror jeg ikke på den eneste rette, så det kommer jeg aldri til å hverken si eller føle, det er flere man kan passe sammen med avhengig av tid, sted, livssituasjon etc etc.

Når man planlegger å gifte seg ser man jo for seg en felles fremtid, og jeg har aldri inngått noe forhold uten å mene noe med det, så der og da så tror man jo gjerne på det forholdet man er i....

Helt enig med deg :) I ettertid kan jeg jo se at endel av disse forholdene ikke hadde livets gang - av forskjellige grunner. Men der og da elsket jeg gutten så intenst at jeg var sikker på at det ville bli oss to for resten av livet.

Skrevet

Én, han som i dag er min kjæreste. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...