Gå til innhold

Halvblodsprinsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg bestilt billetter til premieren på neste Harry Potter-film, jeg gleder meg sånn!! :hoppe: 12 dager igjen :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk tak i premierebilletter den dagen de startet billettsalget. Gleder meg vilt! :hoppe:

Skrevet

Fikk du kjøpt til premieren på Akershus Festning i dag? Hvordan da? Jeg prøvde for en stund siden, men da var det utsolgt! :kjefte:

Gleder meg kjempemasse jeg og! Selv om jeg ikke får gått på den ordentlige premieren... :glare:

Skrevet

Var kanskje litt uklar, ja. Jeg tenkte på min lokale premiere :ler: Men også på kinoen her var det solgt ganske mye billetter allerede, til fredagspremieren altså.

Tabris, du skal på Akershus? Ahh, du må gi rapport her inne med en gang du har sett filmen ;)

Skrevet

Nei, jeg skal på Sandnes Kino, jeg. ;)

Skrevet

Ok, trodde dere hadde fått tak i billetter til premieren på Akershus festning jeg... :) Angrer skikkelig på at jeg ikke prøvde å kjøpe med en gang de ble lagt ut, de skal visst stæshe opp hele borgen så det blir skikkelig Hogwarts følelse! :heks:

Hm må nesten sjekke etterpå om jeg kan få billetter til fredagen jeg og!

Skrevet

Jeg har også billetter til fredagen =D Gleder meg villt!

Skrevet

Woohoo, nå har jeg fått meg billetter til fredagen og!! :bolledeig:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk tak i biletter til Akershus Festning - gleeeeeeder meg! :duskedame:

Skrevet

Bare en liten uke igjen nå! gleder meg syykt mye!! Tror dette er en av mine favoritt bøker!!

Hvilken av bøkene/filmene er deres favoritt? Og hva er dere mest spent på hvordan blir i denne filmen her?

Skrevet

Min favorittbok er PoA. Favorittfilm er vanskelig, men enten den første eller GoF.

Jeg tror jeg er mest spent på hvordan de skal få til scenen i tårnet på en best mulig måte. Jeg synes Michael Gambon er helt forferdelig som Dumbledore, så gleder meg ikke akkurat til at han får mer "screentime" i denne.

Skrevet

Favorittfilmen så langt er nok "Ildbegeret". Av bøkene, så tror jeg faktisk jeg heller mot Halvblodsprinsen. Så gleder meg litt ekstra ;)

Jeg er også spent på scenen i tårnet, men også den "grotten" er jeg spent på. Eller, er det en grotte? Når jeg leste så har jeg sett for meg en grotte, men på traileren ser ting veldig annerledes ut. Kanskje derfor jeg er litt spent :ler: Kanskje dere ikke engang aner hvilken scene jeg snakker om...

Skrevet

Jo, det skal være en grotte. Jeg har prøvd å ikke se alle bilder og scener fra filmen denne gangen, for å gjøre mest mulig til en overraskelse. :hoppe:

Skrevet

Gleder meg sykt jeg og, skal nok ikke se premieren, men regner med å se filmen enten på lør eller søn.

Har lest alle bøkene innen 3 dager etter verdenspremiere (bortsett fa den første da;)

Skrevet

Jeg gleder meg masse til å se filmen på fredag. Halvblodsprinsen er favorittboka mi, så jeg håper de klarer å formidle den godt nok. Er vanskelig med disse tykke bøkene gitt....

Gjest Purple Diamond
Skrevet

Dere som skal på Akershus festning er skikkelig heldige! Hørtes utrolig kult ut :jepp: Tror jeg skal se den på søndag - gleder meg MASSE!! :)

Skrevet

Dere som var på Akershus i går - var dere fornyd med filmen? Hørte det hadde blitt ganske heftig med naturlige spesialeffekter i form av været på slutten, hehe.

Jeg har nå sett film 1-5 på nytt for å lade opp, og gleder meg enda mer.

Tabris: Hva synes du er så forferdelig med Gambon som Dumbledore? Siden du skrev det, så har jeg forsøkt å tenke litt ekstra over det når jeg har sett filmene nå, og jeg synes han er minst like bra som Harris egentlig ;) Men, det er vel individuelt hvordan man har sett for seg ting. Jeg synes Harris blir for gammel og "stakkarslig" på en måte. Gambon er kanskje litt i overkant streng, men jeg synes egentlig det passer seg litt også.

Gjest Gjest
Skrevet

Filmen var grei den. Jeg syntes den var bedre enn den forrige, som jeg ikke likte i det hele tatt. Litt for mye romansekliss, jeg ville heller ha sett for eksempel scena med Gaunt-familien eller mer action på slutten, men humoren syntes jeg var veldig bra. Himmelen lyste opp noe veldig da vi så the Dark Mark over Hogwarts, og det passet jo absolutt perfekt!

Jeg var mest opptatt av to visse skuespillere egentlig, så jeg fikk faktisk ikke med meg begynnelsen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...