Gå til innhold

Stor lysekrone til max 5000kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt stort spisebord av eik, og nå trenger vi en stor Lysekrone, helst i svart. MEn vi vil ikke betale 10.000kr, det er litt i d meste laget.

Har funnet lysekroner på feks, skeidar, bolia, bohus, men de blir for små. Vi er på utkikk etter en litt stor lysekrone som ser ut som krystall :)

Noen som selger en brukt eller vet om noen bra butikke,r så hadde jeg blitt evig takknemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hvor du bor da. Det finnes jo lysbutikker i de aller fleste store byer vil jeg tro og som kan ha noe sånt, men pris aner jeg ikke. Ellers kan du jo se på finn.no eller andre nettsider som selger brukt, kanskje noen er i nærheten av deg så du kan dra å se den før du kjøper?

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

www.netthandelen.no (Jeg kjøpte min sorte store her, men det var før jul)

www.ebay.com

www.finn.no

Ellers har Living mange, og her er det salg nå.

Har også sett mange pene på Skeidar etc. hvor du skriver at du har vært.

(Husk at du kan kjøpe lysekroner, og spraylakkere sort. Kjempe tøft!)

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet
Vi har kjøpt stort spisebord av eik, og nå trenger vi en stor Lysekrone, helst i svart. MEn vi vil ikke betale 10.000kr, det er litt i d meste laget.

Har funnet lysekroner på feks, skeidar, bolia, bohus, men de blir for små. Vi er på utkikk etter en litt stor lysekrone som ser ut som krystall :)

Noen som selger en brukt eller vet om noen bra butikke,r så hadde jeg blitt evig takknemlig :)

Lampehuset har ganske mange lysekroner.

Denne er sort med ekte krystaller. Den er større enn den ser ut på bildet. :)

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Christiania Belysning har en fin en til ca. 5000kr

Finnes som 6-arm og en stor 9-arm i både sort og hvitt.

http://christiania-belysning.no/sider/prod...mp;ParentID=260

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

Det står brun på sidene til CB, men den er mer eller mindre sort.

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet
Det står brun på sidene til CB, men den er mer eller mindre sort.

Den er brun. Vi har en slik på hytta. Veldig tøff, og fin str. men jeg syntes denne passer best til hytta. (Men smak og behag....=

Gjest Gjest
Skrevet

Mesterlys har greie priser og fint utvalg. Har sett en del store krystalllysekroner der, til under 5000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...