Gjest vidunder Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Heisann! Beklager hvis jeg poster feil også i et kvinneforum fy fy, men det er vel kanskje besteplassen å spørre. er gutt på 18år som er meget forelsket en og vi holder på seriøst og ville prøve å få fatt på noen av tankene mine.. Noen formeninger om dette lille diktet? En gang et savn Noen ganger et helvette Hele tiden lengter jeg Lengter etter tid med deg Tiden med deg gir ro i meg Ingenting er bedre, enn å vite du er der For når du er nær, finnes det ikke noe bedre Flere stunder vil det bli Tiden vil kanskje gli forbi Men en ting er sikkert Det er ikke ofte jeg er sikker Men jeg er sikker på at denne gang Denne gang, skal det ikke bli et helvette Det skal bli himmel Det skal gi meg ro Kanskje det skal bli oss to
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Heisann! Beklager hvis jeg poster feil også i et kvinneforum fy fy, men det er vel kanskje besteplassen å spørre. er gutt på 18år som er meget forelsket en og vi holder på seriøst og ville prøve å få fatt på noen av tankene mine.. Noen formeninger om dette lille diktet? En gang et savn Hva var et savn bare en gang - og hvorfor bare èn? Noen ganger et helvette Hva da? Og kutt ut den ene "t" i "helvete". Hele tiden lengter jeg Lengter etter tid med deg Finn et nytt ord enn "lengter" under eller over. Tiden med deg gir ro i meg Ingenting er bedre, enn å vite du er der For når du er nær, finnes det ikke noe bedre Flere stunder vil det bli Tiden vil kanskje gli forbi Det hørtes bra ut. Men hva menes med at "tiden vil kanskje gli forbi"? Gli forbi hva da? Men en ting er sikkert Det er ikke ofte jeg er sikker Men jeg er sikker på at denne gang Denne gang, skal det ikke bli et helvette Her høres det ut som om du har negative erfaringer. Det er kanskje ikke lurt å nevne i diktet at du har blitt sviktet og hatt det dårlig med andre jenter. Det skal bli himmel Det skal gi meg ro Kanskje det skal bli oss to ...Om du synes det er greit å la en jente se at hun er "din reddende engel" som skal gi deg ro og himmel.
Ethereal Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Hvis du har skrevet det selv, så er jo det veldig søtt, da
Gjest -vidunder- Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Hvis du har skrevet det selv, så er jo det veldig søtt, da hehe ja, skrev det selv før i dag:) Men vil egentlig jenter/damer at det skal være søtt? xD og til deg over: ja har hatt negative "vibes" tidligere pga jeg har klart å såre de:) Og det er MANGE stunder jeg savner henne osv:) Og alt dette vet hun, derfor tok jeg å skrev dette. Vi har snakket mye om det osv:) Diktet kan gjerne høres puslete ut, tok meg 5min faktisk:) Men takk for kritikk, all kritikk er god kritikk:)
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Men vil egentlig jenter/damer at det skal være søtt? xD Men takk for kritikk, all kritikk er god kritikk:) Nja, det finnes mange dårlige kritikker også... Men nei, mange damer liker ikke at det så søtt...du bør se an damen og vurdere om hun tåler det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå