dwood333 Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei..noen har lagt ut mitt tlfnr og boplass på blogspot.com.. dette SKAL jeg ha fjernet, men hvem kan jeg kontakte for å få fjernet dette???
Møffi Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 administrator på bloggen først? Deretter kanskje blogspot?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 administrator på bloggen først? Deretter kanskje blogspot? Prøv først med den som har lagt det ut. Jeg hadde selv en blogg på blogspot en gang som jeg prøvde å slette, men den ble liggende. Prøvde å kontakte dem, men fikk bare et automatisk svar om at de ikke kom til å svare...
dwood333 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2009 vedkomne som har lagt dette ut er ikke helt stabil å gjør dette bare for å være vanskelig å drittkjerring. har snakket med politiet også men de kan ikke gjøre noe pga bloggen er amerikansk.. har skrevet flere mailer til blogspot på brudd av personvern,men ikke hørt noe mer fra de..men har jo hørt at google finns i norge også da,evt å høre hva de mener jeg skal gjøre
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Har du hemmelig telefonnummer? Hvis ikke ligger det jo andre steder også. Hvorfor har vedkommende person lagt ut dette, er det noen du kjenner? Hvis han/hun ikke svarer deg, eller nekter å fjerne det så kan det være vanskelig å bli kvitt. Det er jo ikke bare på blogspot folk kan poste nær sagt hvor som helst, det kan de på facebook, myspace, diskusjonsgrupper, private hjemmesider, osv. Så det er veldig vanskelig å gardere seg mot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå