Gå til innhold

Ny printer - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Trenger ny printer til hjemmebruk. Gjerne en multimaskin med scanner og kopifunksjon i tillegg. Ser etter en rimelig type (max 1000-1500,-), må ha farger så da er vel laser utelukket.

Noen som har gjort noen gode/dårlige kjøp i det siste som vil kommer med anbefalinger/advarsler?

Videoannonse
Annonse
Gjest Minst mulig prakk
Skrevet

Det finnes gode fargelasere til hjemmebruk.

Selv kjøpte jeg en HP 2600N som riktignok veier 18kg, men har 4 fargetonere som i innkjøp koster mer enn skriveren. Nå er det kanskje kommet andre typer.

OK, med fargelaser får du ikke fotoprint, men det har aldri bekymra meg. Heller det enn å rote med blekkpatroner som irriterer både hvis de tørker eller om de går tomme før du aner...dyre er _de_også_.

Men kombinert med scanner/kopi er det mer å sette seg inn i.

Skrevet

HP er god og har vunnet mange tester oppigjennom.

Hva skal du bruke den til ? Vil du ha en med kopi/scan og print så kjøper du HP Photosmart All-in-one . Det finnes også bra vanlige blekkskrivere. Ikke kjøp de billigste hvis du ønsker bra fotokvalitet.

Jeg har en HP C6280 som funker fett. Jeg kjøpte skrivere i august ifjor, og først nå har patronene gått tomme, og jeg har brukt den flittig til å skrive ut oppgaver, innleveringer, presentasjoner hver uke gjennom disse månedene.

Du får ofte med fotopatroner, slik at du kan sette disse inn hvis du vil skrive ut bilder. Jeg skrev ut noen feriebilder med normal kvalitet, og bildene ble flotte forde, og de henger i rammer eller i album, som vanlige bilder =) Det er veldig lett å bytte patroner.

Laserprinter er kjekt hvis du skal skrive ut mye papir.. ofte er det kontorer eller småbedrifter som har disse. Det går fort, men du kan ikke skrive ut foto som kvalitet med blekkskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...