Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tigress
Skrevet (endret)

Eg trur eg ser ganske bisk ut, eg har eit ganske hardt andlet, og kan ikkje tenkje meg at det ikkje ser biskt ut når eg ikkje går rundt og smiler, og er eg i mi eiga verd gr eg ikkje rundt og smiler.

Endret av Tigress
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg går alene og har det travelt, så ser jeg nok sur ut, tenker jeg. Men jeg er fortsatt blid inni meg.

Hvis jeg går sammen med noen, spesielt små barn, smiler vi og ler masse.

Men har litt aversjon mot folk som smiler absolutt hele tiden. Godt humør må komme fra hjertet.

Skrevet

Jeg har ikke et naturlig smilefjes, så jeg ser vel sur ut når jeg går i mine egne tanker på gata. Smiler når jeg tenker på/ser noe morsomt/koselig eller når jeg møter noen jeg kjenner da, og er stort sett i godt humør. Synes likevel ikke det er overvettes morsomt når fulle folk skal "muntre meg opp" på vei hjem fra byen :filer:

Skrevet
Nei, jeg vil at dem alle skal hate meg eller tenke at jeg ser helt røskende forbannet ut! Og innimellom har jeg et selvmedlidende uttrykk som jeg har spesialisert meg på.

:fnise:

I Oslo prøver jeg faktisk å se sur ut. Har noe med at hvis man smiler til noen her så risikerer man å bli offer for plystring/stygge perverse tilrop og blikk som omtrent kler av deg.

Men i Bergen smiler jeg til folk, og de smiler tilbake:)

Jeg smiler innimellom til folk i Oslo, og de smiler tilbake.

Har fått høre at jeg har et blidt ansikt, og blir ganske ofte møtt med et smil av folk jeg møter på gata, men gjør definitivt ikke noe forsøk på å se ekstra hyggelig ut.

Skrevet

Har ikke et surt ansikt, så jeg ser vel helt nøytral ut tenker jeg. Syns ikke det er så festlig når folk stirrer på meg på gata, så når det er sol og jeg kan gå med solbriller føler jeg meg heldigvis litt mer usynlig.

Skrevet

Jeg ser stort sett blid ut og smiler til folk paa gata. Har dog oppdaget at enkelte menn ser paa dette som en invitasjon, saa jeg er desverre blitt noedt til aa bli mer forsiktig med blikkontakt. Det synes jeg er synd.

Vet ikke helt hvordan jeg ser ut naar jeg er helt inne i mine egne tanker, kan hende jeg ser litt sur ut da.

Skrevet

jeg har vel et typisk smile fjes :D så sant jeg ikke er lei meg eller sint, ser jeg oppriktig glad ut.. noe jeg stort sett alltid er :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...