Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Sambo'en og jeg kommer relativt ofte samtidig. Hun synes orgasmen hennes blir mye sterkere da, men kan ikke peke på akkurat hvorfor. Jeg spurte om det ikke bare var psykisk, men dette avkreftet hun. Hva kan være grunnen til dette tro? Hun vet det tydeligvis ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Sikkert fordi at hun kjenner at du nærmer deg orgasmen din, og at hun da blir vannvittig kåt av dette. En annen ting er at kanskje hun ikke kommer i det hele tatt, men blir ofte allikevel nok stimulert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Sikkert fordi at hun kjenner at du nærmer deg orgasmen din, og at hun da blir vannvittig kåt av dette. Nei, hun tror ikke det er dette det kommer av. Hun mener hun kjenner noe fysisk, men er ikke sikker på hva. Kanskje er det sammentrekningene i penis som stimulerer henne ekstra!? . En annen ting er at kanskje hun ikke kommer i det hele tatt, men blir ofte allikevel nok stimulert. Og joda, hun kommer ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Kan tenkes at sammentrekningene i penis kan være med på å stimulere G-punktet litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 Tja, nå har vi faktisk ikke klart å stimulere g-punktet hennes. Hun får ingen nytelse av å bli stimulert der i det hele tatt. Men det er da andre følsomme steder der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Hender også at det går for min og meg samtidig, men da er det somregel han som kommer pga min orgasme. Sammentrekningene mine er visst ganske så kraftige Kanskje det er noe av det samme dere opplever, bare andre veien? Jeg merker også at min mann blir litt ekstra "gira" når han merker at det ikke er så lenge før jeg kommer, da kjører han litt ekstra hardt på, når han da "bunner meg" eller stanger mot livmorhalsen så har jeg det ekstra godt.. det er helt fantastisk :D Men jeg tror dette er mye avhengig av hvilken stilling, for oss er det hvertfall det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #7 Del Skrevet 2. august 2003 har ikke peiling, for jeg har aldri opplevd å få det samtidig med han under samleie. Har fått det samtidig i 69 stillingen, så beklager kan ikke hjelpe mye her nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå