Gå til innhold

kattungen spiser ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maj_*
Skrevet

kattungen på 4 uker har spist svært lite de siste to dagene. Han virker ellers frisk og er veldig leken og aktiv. Trenger jeg å bekymre meg så lenge han ikke virker slappere enn før?

Videoannonse
Annonse
Gjest KatzenThang
Skrevet
kattungen på 4 uker har spist svært lite de siste to dagene. Han virker ellers frisk og er veldig leken og aktiv. Trenger jeg å bekymre meg så lenge han ikke virker slappere enn før?

Mange katter spiser mindre nå pga varmen og drikker mer vann. Er kattungen hard på magen eller er den også helt normal? Det kan være at han er lei av maten, lurt å variere. Men trenger sikkert ikke å være noe alvorlig, gi det hvertfall mer enn to dager. :)

Skrevet
Mange katter spiser mindre nå pga varmen og drikker mer vann. Er kattungen hard på magen eller er den også helt normal? Det kan være at han er lei av maten, lurt å variere. Men trenger sikkert ikke å være noe alvorlig, gi det hvertfall mer enn to dager. :)

nei magen er myk, men ikke så rund som den pleier da.

han får morsmelkerstatning og har akkurat startet med litt oppbløtet tørrfor, men spiser ike noe særli av noen av delene

Gjest KatzenThang
Skrevet (endret)
nei magen er myk, men ikke så rund som den pleier da.

han får morsmelkerstatning og har akkurat startet med litt oppbløtet tørrfor, men spiser ike noe særli av noen av delene

Kan hende at det er pga at han nettopp har startet å spise ny mat som du nevnte:) Men jeg vet ikke så jeg tør ikke å påstå at det ikke overhode er noe galt. Vet bare at katten min også har gitt meg endel bekymringer opp gjennom tidene, hvor alt egentlig har gått bra. Håper noen andre kan svare deg med et sikkert svar, som har opplevd noe lignende feks. Lykketil.

Endret av KatzenThang
Gjest Gjest
Skrevet

nå har jeg git han litt bløtmat fra den voksne katten i huset og jamen spiste han.

men finnes det bløtmat for kattunger so inneholder nok næring som de trenger når de er så små?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...