Gjest imli Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Finnes det badesko til små barn? Synes "alle" hadde badesko (sånne myke gummisandaler) da jeg var liten, men i dag ser jeg det ikke noe sted, kun de såkalte crocs'ene, som gir for liten støtte til foten for små barn, og vel heller ikke finnes i så små størrelser som sønnen min må ha. Han bruker str 21. Noen som vet? Endret 5. juli 2009 av imli
Gjest Fugl Fønix Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har sett mange sånne helt myke, i lignende materiale som crocs. Her selges de på økonomisko. De går langt ned i størrelsen. Ellers har jeg sett lignende bland baby/barnetøy inne på butikker som lindex.
MarianneE Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Vi har kjøpt noe som ligner på Økonomisko til 99 kr. de hadde helt ned i str 18-19
Gjest imli Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Takk for tips, får lete litt mer neste gang jeg er i byen
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Vi fant noen kjempefine badesko på Spar Kjøp. De kostet bare 59,- paret. Husker ikke hvor langt ned størrelsen gikk da, men de minste var ganske små.
Gjest imli Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Hm, får se på nettsidene deres da, vi har ikke Spar kjøp her. Men takk for tips, kanskje det går an å bestille
Ulrikke Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har kjøpt badesko til snuppa på Obs. Husker dessverre ikke hvor langt ned de gikk i størrelsene.
Gjest imli Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har kjøpt badesko til snuppa på Obs. Husker dessverre ikke hvor langt ned de gikk i størrelsene. Hm. der har vi også vært, men fant ikke noe. Må lete nøyere kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå