Gjest BetattBerta Skrevet 5. juli 2009 #1 Del Skrevet 5. juli 2009 Traff en fyr helt tilfeldig for noen uker siden. Jeg var hos en venninne og han kom på besøk. Stjålne blikk osv. Jeg likte ham med en gang. Vi fikk kontakt og har holdt den siden. Vi treffes, overnatter, har sex, og alt det der, men vi har ikke snakket om hva som skjer videre. Jeg er så betatt og kjenner at jeg begynner å bli småforelsket. Jeg liker det ikke. Er redd for å investere følelser i noe som kanskje ikke blir noe av. Har blitt skuffet før, og har ikke lyst å havne der igjen. Vet jeg bør snakke med ham og få klarhet i hva han tenker, men får meg liksom ikke til å gjøre det! Når vi er sammen har vi det kjempebra. Vi ler mye, har fantastisk sex og snakker mye sammen. Vi gjør ikke så veldig mange ting sammen. Blir mest tv-titting. Jeg har allerede blitt introdusert for sønnen hans, og familien hans. Allikevel er det vanskelig å få seg til å ta dette opp. Tror egentlig jeg innerst inne er redd for at han skal "sende meg på båten." Vi er begge i begynnelsen av 30-åra, og har vært single en stund. Synes det er kjempefrustrerende å ha det slik, og vil helst finne ut av hva han tenker og mener og vil. Synes også jeg er tåpelig som skriver inn her. Hva hjelper vel det? Det er jo han jeg må snakke med. Tror jeg bare måtte lufte tankene mine litt. Takk til dere som gadd å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå