Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Jeg får ikke sett bildene på facebooksiden til mannen min (får bare frem at han har 16 bilder tagget av seg selv, men jeg kommer bare inn på profilbildet). Han tror det har noe med mine innstllinger å gjøre, men hvordan skal jeg i så fall forandre dette?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Kan det kanskje hjelpe å slette profilen for så å legge den til på nytt???
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Det er nok hans innstillinger og ikke dine. Han har stillt inn slik at ingen skal kunne se bilder tagget av ham. Men altså, han er jo mannen din, så hvorfor spør du ikke bare ham i stedet for her?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Har spurt han og han har prøvd å finne noe på sine innstillinger, men finner ikke noe galt. er bare meg og bestekompisen han som ikke ser bildene og han vil jo gjerne at vi skal se skrytebildene hans Men da prøver jeg mest sannsynlig å slette han om jeg ikke får noen gode svar av dere da.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Har spurt han og han har prøvd å finne noe på sine innstillinger, men finner ikke noe galt. er bare meg og bestekompisen han som ikke ser bildene og han vil jo gjerne at vi skal se skrytebildene hans Men da prøver jeg mest sannsynlig å slette han om jeg ikke får noen gode svar av dere da. Han har kanskje lagt dere som limited profile.
Malibulita Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Det er nok innstillingene til den som har lagt ut bildene. Han har nok stilt inn slik at bare hans venner kan se bildene han legger ut, og da får ikke du sett dem om du ikke er venn med han. Selv om du er venn med mannen din, som er tagget i bildet.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Det er nok innstillingene til den som har lagt ut bildene. Han har nok stilt inn slik at bare hans venner kan se bildene han legger ut, og da får ikke du sett dem om du ikke er venn med han. Selv om du er venn med mannen din, som er tagget i bildet. Jeg forstod at TS her siktet til at det var bilder som mannen selv hadde lagt ut? Ellers ville jeg vært enig i det du skriver.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Andre har tagget han, det er de bildene jeg ikke ser. I går gikk vi gjennom både mine og hans innstillinger og vi finner ikke ut av dette. Og det er jo rart at det bare er meg og en til som ikke kan se bildene hans. Vi har prøvd å slette hverandre som venner for så å bli venner igjen og det hjelper heller ikke. Jeg er ikke felles venn med personen som har lagt ut bildene, men jeg er ikke blokkert. Dessuten er det få av mannen mine sine venner som er venn med han som har lagt ut bildene, men alle kan likevel se dem. Skjønner ikke dette her.
juliane Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Det har ingenting med hverken dine eller mannen din sine innstillinger å gjøre, men kun med den personen som har lagt ut bildene. Hvis du er helt sikker på at andre som kan se bildene heller ikke er venner med den som eier bildene, kan det være at de er med i samme nettverket som ham, og at han har valgt at venner + de i samme nettverk får sett bildene.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Hvis du er helt sikker på at andre som kan se bildene heller ikke er venner med den som eier bildene, kan det være at de er med i samme nettverket som ham, og at han har valgt at venner + de i samme nettverk får sett bildene. Det samme tenkte jeg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå