Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tigress
Skrevet

Eg lever ikkje nett kvar dag som om det skulle vere den siste, det trur eg ville bli masete, men eg lever, definitivt.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Synest det var interessant å lese svarene her:)

Skrevet

Jeg lever!!

Jeg har det fantastisk nå, de to siste årene har vært kjempebra! :) Så jeg kan absolutt ikke klage..

Skrevet

Jeg synes jeg har omtrent like deler lever og eksisterer, men jeg øver meg på å få mer lever :)

Har en del ting som må falle på plass i livet mitt før jeg kan si at jeg lever helt og fullt slik som jeg ønsker, men satser på at det kommer ;)

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg lever og nyter livet.

Er så heldig at jeg føler at livet er akkurat slik jeg vil ha det.

Her i Norge har alle muligheten til å leve det livet de ønsker, så vi er utrolig priviligerte.

Gjest Alhelí
Skrevet

Det er lett å føle at man lever livet, når man har det bra.

Det er vanskeligere å føle at man lever livet, når man ikke har det fullt så bra.

All ære til dem som greier å leve, til tross for utfordringer.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Kan du med hånden på hjertet si at du lever livet fullt ut?

Nei.

Her og nå? Nyter du hver dag og "lever som om det var din siste"

Nei.

eller tenker du ofte: "i morgen, neste uke, neste måned, neste år skal jeg...." og lurer på hvor livet ditt egentlig ble av..

Nei. Men livet mitt er total meningsløst for det om.

Er du fornøyd med livet ditt så langt og hvis ikke; hva angrer du på?

Angrer ikke på en dritt. Men min mor bør angre på å ha satt meg til verden!

Det jeg forbanner i verden er at ens egne øsnker og meninger ikke passer inn i den overflaiske sfæren kvinner legger opp til. Jeg er alt annet enn en materialst og lever heller for dype kick enn siste kuleste bilen, feteste båten og de dyreste feriene. Å bry seg om menneeskene og hva som er bak er ikke noe som har verdi i verden i dag og er således meningsløse egenskaper. Så får vi se om en klarer å bli mer materialistisk og om det gjør livet litt mindre poengløst å leve.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg lever og nyter livet.

Er så heldig at jeg føler at livet er akkurat slik jeg vil ha det.

Her i Norge har alle muligheten til å leve det livet de ønsker, så vi er utrolig priviligerte.

Ikke faen! Klasseskillene er stadig økende. Vi får flere og flere fattige. Om få år vil vi ha samme sosiale forskjeller som i USA. Send FRP til makta og vi vil ha egosamfunent i full blomst før 2010 er omme. Norge i dag er et av de kvalmeste landene en kan leve i. mer arrgoante, kyniske og overfladiske mennesker skal du lete lenge etter!

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet
Ikke faen! Klasseskillene er stadig økende. Vi får flere og flere fattige. Om få år vil vi ha samme sosiale forskjeller som i USA. Send FRP til makta og vi vil ha egosamfunent i full blomst før 2010 er omme. Norge i dag er et av de kvalmeste landene en kan leve i. mer arrgoante, kyniske og overfladiske mennesker skal du lete lenge etter!

Måtte vært fælt å være så bitter som du - hjelpe meg for en syting. Hvorfor ikke prøve å delta i samfunnet og bli kjent med mennesker i stedet for å sitte hjemme foran PC`en og spre eder og galle?

For min egen del så er livet slett ikke perfekt, har mistet mennesker som stod meg nær og har et barn som er narkoman, men jeg kan ihvertfall med hånden på hjertet si at jeg gjør det beste utav det. Jeg jobber med det som er vanskelig hver dag - hvilket gjør at jeg klarer å se at jeg innerst inne er heldig stilt og har et veldig bra liv.

Hvis man selv opptrer på en høflig og skikkelig måte så vil man bli møtt av andre på samme måte ..

Skrevet

Jeg føler abslutt at jeg lever, men som andre i denne tråden har nevnt: Livet er både hverdag og fest. Naturlig nok er det flest hverdager, men det er heller ikke negatiivt, da å gå på jobb, trening og besøke/få besøk av venner, er både hyggelig og greit.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hvis man selv opptrer på en høflig og skikkelig måte så vil man bli møtt av andre på samme måte ..

Aldri opplevd.

Skrevet

hehe... og på tross av negativiteten, bitterheten og naget. Så hender det at brutalis glimrer med innsikt og gode formuleringer hist og her! Og han har en litt betatt gjestedamebeundrer på nettet...! :rødme:

Som selv er litt blind for alt det fantastisk fine hun har oppnådd i livet, fordi hverdagene ofte er litt fulle av "må ting" og rutine. Men som tidvis får anledning til å glitre i kveldslyset og nyter hvert øyeblikk!

Takk for påminnelsen!

Skrevet

Jeg har selv tenkt på dette mangeg ganger - dette med å leve eller bare eksistere. Jeg tror at livet er hverdagene, og vår oppgave er å gjøre hverdagene spesielle og gode - for noen betyr dette fallskjermhopping og jordomseiling, for andre kan det bety å nyte vinden mot ansikten mens man ligger på et svaberg en sommerdag - definisjonene av "å leve" er mange.

Jeg er ganske ung, men ofte redd for å ta "gale" valg og ende opp med å angre på ting jeg gjorde/ikke gjorde når jeg blir eldre. Men slike garantier har man aldri, og man må ofte gjøre det som føles riktig på gitt tidspunkt og være takknemlig for alle erfaringer.

Selv går jeg på et yrkesrettet studie som jeg er ferdig med om to år, bor sammen med min kjæreste, og prøver å fylle hverdagene med fine ting: Turer, vennebesøk, fester, gode filmer, musikk, "hjemme-spa" også videre. Jeg har mange ambisjoner, f eks å jobbe utenlands og å reise til mange forskjellige land, men innser at all ting har sin tid, og mange ting må man faktisk utsette noen ganger. :)

Håper alle får levd livet sitt akkurat slik de vil det og håper at alle kan legge seg om kvelden og føle seg bra. :)

Gjest pastapappa
Skrevet

Ja, jeg lever! Etter 8 års pause er jeg endelig virkelig tilbake. Årene hvor jeg kun eksisterte var tunge, jeg var ikke sikker på om jeg noensinne ville leve igjen, men nå har jeg det bedre enn før tragedien inntraff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...