kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #41 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Kommuniserer ikke par sammen lengre? Er det helt ut? Det var inn i 1999, ikke fått med deg at den trenden er over? Endret 5. juli 2009 av kristian82
Minttu Skrevet 5. juli 2009 #42 Skrevet 5. juli 2009 Det var inn i 1999, ikke fått med deg at den trenden er over? En skulle nesten tro det til tider, hvert fall etter å ha lest en del her inne på KG
Jade Skrevet 5. juli 2009 #43 Skrevet 5. juli 2009 Det var inn i 1999, ikke fått med deg at den trenden er over? Ja. nå putter vi sånn info i Facebook: Sivilstatus: it's complicated (han vasker seg ikke bak) Hygiene: bruker asan og våtserviett etter nr.2-dobesøk Tar du'n i munnen? Nei, det lukter b*** der nede osv...
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #44 Skrevet 6. juli 2009 Har opplevd det samme som deg ts. Var i et forhold der det skrantet på hygienen til typen. I begynnelsen av forholdet dusjet han hver dag, og vi hadde mye oralsex. Luktet aldri vondt da.. Etter en stund ble han mindre og mindre hygienisk. Kunne bruke boxeren i flere dager i strekk og dusjet kun et par ganger i uka. Luktet såklart der nede fra, og jeg ble kvalm av tanken på oralsex. Jeg sa fra til han. Sa at jeg ville at begge skulle være rene når vi hadde sex/oralsex. Og sa at han måtte skifte boxer hver dag og dusje. Han skjønte det, men gjorde ikke noe med det.. Så takk gud det er slutt. synes du burde si det, eller bli med ham i dusjen som nevnt tidligere.
Rimmern Skrevet 6. juli 2009 #46 Skrevet 6. juli 2009 (endret) Nå sa vel vedkommende i denne saken at han vasket seg med bare vann. Men - det er slett ikke alle som trenger intimsåpe. Personlig bruker jeg sånn nøytral såpe når jeg har det - har jeg bare dusjsåpe er det problemfritt å bruke det under forhuden og i ræva. Og jeg har også kjent kvinner som bare bruker "vanlig" såpe der nede. Dette er mao. ganske individuellt, selv om spørrespalter for jente/kvinneblader sier at alle alltid må bruke intimsåpe. Endret 6. juli 2009 av Rimmern
Gjest Glør Skrevet 6. juli 2009 #47 Skrevet 6. juli 2009 Har aldri møtt noen som ikke blir rene av vann, så lenge man gnir og skrubber litt, trekker forhud tilbake osv. Jeg og kjæresten sier det til hverandre hvis den andre lukter for mye, og det er ingen som tar det ille opp. Og det er jo umulig for han å vite at dette er ett problem, så lenge du ikke tar det opp.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #48 Skrevet 6. juli 2009 Det du fikk kjeft for var at du mente at folk som dusjet og vasket seg med såpe daglig, var griser og lite hygeniske om de ikke OGSÅ stakk og skrubbet utstyret før de hadde oralsexJeg vet hva jeg fikk kjeft for. Jeg har ikke endret min holdning til renhold av underlivet. Du mener det ikke er SÅ nøye, jeg mener det er VELDIG nøye. Så enkelt er det, og det er forskjellen på oss to. Det har JEG ingen problemer med å forholde meg til. Men jeg er helt enig i at det føles litt bedre når du vet at mannen er helt rent og bruker intimsåpe der nede. Man får mer lyst å suge han da, liksomAkkurat! Som tatt rett ut av min egen lærebok for god oralsex Ingenting slår reaksjonen fra en jente som plasserer hodet mellom bena, og sier "mmm, så godt du lukter".. Skal love deg at hun setter pris på det, og viser takknemmeligheten med tidenes beste suging...
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #49 Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg vet hva jeg fikk kjeft for. Jeg har ikke endret min holdning til renhold av underlivet. Du mener det ikke er SÅ nøye, jeg mener det er VELDIG nøye. Så enkelt er det, og det er forskjellen på oss to. Det har JEG ingen problemer med å forholde meg til. Akkurat! Som tatt rett ut av min egen lærebok for god oralsex Ingenting slår reaksjonen fra en jente som plasserer hodet mellom bena, og sier "mmm, så godt du lukter".. Skal love deg at hun setter pris på det, og viser takknemmeligheten med tidenes beste suging... Du vet ikke hva du fikk kjeft for nei, virkelighetsoppfatningen din er rett og slett skremmende! Du er tydeligvis av typen som spytter og slenger dritt til 3 karer som står og venter på bussen, for så når de tar igjen si "jeg gjorde da vitterlig ingenting, jeg sto bare her og plystret og så på fuglene, mens disse aggresive voldsmennene fløy på meg". Håper du i alle fall er klar over at du vrir og vender og fornekter ting, men er nok redd - og det er enda mer alvorlig - at du er en av de typene som lever i den egne lille verden og ikke evner å ta selvkritikk/ konstruerer din egen virkelighet. Lykke til videre MM, jeg er dødsurenslig fordi jeg dusjer og vasker meg daglig, men ikke hysterisk flyr og skrubber utstyret til blods før oralsex. Endret 6. juli 2009 av kristian82
Gjest Lena2 Skrevet 6. juli 2009 #50 Skrevet 6. juli 2009 Jeg vet hva jeg fikk kjeft for. Jeg har ikke endret min holdning til renhold av underlivet. Du mener det ikke er SÅ nøye, jeg mener det er VELDIG nøye. Så enkelt er det, og det er forskjellen på oss to. Det har JEG ingen problemer med å forholde meg til. Akkurat! Som tatt rett ut av min egen lærebok for god oralsex Ingenting slår reaksjonen fra en jente som plasserer hodet mellom bena, og sier "mmm, så godt du lukter".. Skal love deg at hun setter pris på det, og viser takknemmeligheten med tidenes beste suging... Hysterimannen e tilbake ser jeg.
kristian82 Skrevet 6. juli 2009 #51 Skrevet 6. juli 2009 Har telt til 1.000.000.084, så nå sier jeg bare whatever fela fiolin.
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 7. juli 2009 #52 Skrevet 7. juli 2009 min kjære lar meg ikke suge han med mindre han har dusjet først.. og de gangene det lukter litt, eller eventuelt er igjen litt såperester, har jeg bedt han skylle den en gang til! Det gjør han med glede, fordi han vet hva premien er ;) Det må gå an å prate med kjæresten sin om ting! Det blir jo sååå mye bedre for han, når du synes han smaker godt!!
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #53 Skrevet 7. juli 2009 Hadde kjæresten min latt være å bruke såpe nedentil og attpåtil luktet, så ville jeg blitt provosert. Jeg hadde aldri klart å la være å si det. Ts, du må bare skjerpe deg og si dette rett ut til han. Det går an å si at det er på grunn av at han ikke bruker såpe at dere ikke har sex så ofte. Da vil han nok skjønne problemet. Spør han deg ut om dette får du bare svare hvordan det er. Ikke nødvendig å pakke det inn. Det er tross alt ditt sexliv det går utover, og det er vel ganske viktig? Jeg blir også provosert av mennesker som lukter svette. Synes det er hensynsløst overfor omgivelsene. Hadde kjæresten min luktet svette, hadde jeg garantert bedt han bruke deodorant. Hadde du ikke turt det heller, ts?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #54 Skrevet 7. juli 2009 Hadde kjæresten min latt være å bruke såpe nedentil og attpåtil luktet, så ville jeg blitt provosert. Jeg hadde aldri klart å la være å si det. Ts, du må bare skjerpe deg og si dette rett ut til han. Det går an å si at det er på grunn av at han ikke bruker såpe at dere ikke har sex så ofte. Da vil han nok skjønne problemet. Spør han deg ut om dette får du bare svare hvordan det er. Ikke nødvendig å pakke det inn. Det er tross alt ditt sexliv det går utover, og det er vel ganske viktig? Jeg blir også provosert av mennesker som lukter svette. Synes det er hensynsløst overfor omgivelsene. Hadde kjæresten min luktet svette, hadde jeg garantert bedt han bruke deodorant. Hadde du ikke turt det heller, ts?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #55 Skrevet 7. juli 2009 Jeg syns bare du skal si ifra hvis det plager deg så mye. På en grei måte selvsagt, så kan du jo kompensere med å gi han en ekstra god blowjob etterpå :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå