Gå til innhold

Renslighet nedentil

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet

Skal gå rett på sak her. Har vært sammen med tyen i over et år nå. Før hadde vi oralsex nesten hver gang vi hadde sex... men jeg husker å ha hatt en par opplevelser der nede som ikke akkurat stod til forventningene. Det både luktet og smakte ikke heeeelt rent. Ikke forferdelig, men NOK til at jeg ikke har vært så fristet til å gjøre det noe særlig... kun en sjelden gang. Og dette syns jeg er skikkelig kjipt! for jeg vil jo, men får meg ikke til å gjøre det...

Vi satt å skrev handleliste her om dagen, og jeg nevnte at vi trengte intimsåpe. Han svarte: "Vi?!" Jeg tenkte at det var en selvfølge at han også brukte dette. Men det gjør han tydeligvis ikke. Og da får jeg enda mindre lyst...

Blir man ren av bare vann?

Evt hvordan kan jeg fortelle om dette uten å si det rett ut.... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, delikat situasjon..

Kanskje dere kunne kjøpe egen intimsåpe for menn..asan har en type. Dersom denne står i dusjen så vil du kunne følge med på om den blir brukt.

Tror nok en blir nokså ren av bare vann, det vil nok renne litt såpevann forbi også..men man vil vel helst vaske ordentlig, også bak forhuden. Da må det intimvask til spør du meg;)

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet
Hmm, delikat situasjon..

Kanskje dere kunne kjøpe egen intimsåpe for menn..asan har en type. Dersom denne står i dusjen så vil du kunne følge med på om den blir brukt.

Tror nok en blir nokså ren av bare vann, det vil nok renne litt såpevann forbi også..men man vil vel helst vaske ordentlig, også bak forhuden. Da må det intimvask til spør du meg;)

Ja, syns dette er litt vanskelig...

Har tenkt tanken på å kjøpe den asan såpen for menn, men han ville jo synes det var rart at jeg bare kjøpte den og satte den i dusjen... Jeg er sikkert litt rar, men vil ikke at han skal bli fornærmet eller noe. Men samtidig, HVIS det var meg hadde jeg satt pris på å få vite det!

Han er ellers veldig renslig, dusjer hver dag og slik. Og han blir jo sikkert ganske ren av bare vann.

Syns ikke det er heelt greit å legge ut om dette, men når jeg er der nede, så lukter det litt dårlig av og til.. fra.. ja, lenger bak :s Og jeg kan jo ikke bare si dette rett ut. han vil jeg skal suge han, men får meg bare ikke til å fortelle han dette.

Skrevet

SA han at han brukte bare vann, eller bare tolket du det slik? Kan jo hende han bruker dusjsepen over alt. Eller lukten taler vel gjerne for seg selv...? Æsj...

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet
SA han at han brukte bare vann, eller bare tolket du det slik? Kan jo hende han bruker dusjsepen over alt. Eller lukten taler vel gjerne for seg selv...? Æsj...

Ja han sa han bare brukte vann.

Når jeg nevnte at vi trengte å kjøpe intimsåpe, ble han overrasket, og spurte "vi?" Og da spurte jeg om han ikke brukte det, og han svarte nei, at han bare brukte vann. Jeg ble litt overrasket, selv om det forklarer lukten... Jeg spute han om han trodde det bare var jenter som brukte intimsåpe, men det hadde han ikke noe svar på.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis typen min ikke er ren nok når jeg skal suge han sier jeg bare, "sorry gutten min men du må nok gå å vaske før jeg suger, denne har vært innestengt for lenge".

Ingen sure miner fra noen av oss.

Gjest Gjest
Skrevet

Du sier det luktet fra der bak...luktet det bæsj med andre ord? Selve penisen var ren, men rompa hadde "rester"?

Er noen som ikke vasker seg ordentlig i rompa. Man blir jo ikke helt ren ved å tørke seg bak med tørt toalettpapir etter et dobesøk. Man bare smører det litt utover.

Skrevet

Hvis dere har vært sammen i ett år bør du kunne ta opp dette uten særlige problemer. Det er viktig for menn og trekke forhuden tilbake og vaske godt, resten av "stellet" må også såpes inn og skylles godt, det er ikke nok at såpevannet bare renner over underlivet.

Endel menn trenger veiledning innen hygiene.

Skrevet
Ja, syns dette er litt vanskelig...

Har tenkt tanken på å kjøpe den asan såpen for menn, men han ville jo synes det var rart at jeg bare kjøpte den og satte den i dusjen... Jeg er sikkert litt rar, men vil ikke at han skal bli fornærmet eller noe. Men samtidig, HVIS det var meg hadde jeg satt pris på å få vite det!

Hvis du kjøper en asan for menn og setter i dusjen er det jo et rimelig bra hint uten at du trenger å si det direkte til han. Da BØR han jo skjønne tegninga og begynner kanskje å anvende såpen :)

Skrevet

Det holder med vann så lenge det vaskes ordentlig og ikke bare skylles.

Men ikke gi ham et hint. Bare si det rett ut, at du synes det kan være ubehagelig. Sjansen er mye større for at han tar tegninga da enn hvis du setter asan for menn i dusjen. Jeg tror nemlig ikke at mannen er idiot.

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet

Tusen takk for alle svar!

Hele greia har endt med at vi har sjelden sex, men det er sikkert pga andre ting i tillegg.

Jeg tror ikke jeg vil si det sånn direkte, "gå å vask deg"... Hadde nok likt å få høre det på en litt mer diskret måte selv. Men jeg tror nok jeg får ta meg en tur å kjøpe asan for menn. Han har vært borte hele helgen, men kommer hjem i morgen. Så får vi se han han rører såpen :-)

Skrevet
Det holder med vann så lenge det vaskes ordentlig og ikke bare skylles.

Men ikke gi ham et hint. Bare si det rett ut, at du synes det kan være ubehagelig. Sjansen er mye større for at han tar tegninga da enn hvis du setter asan for menn i dusjen. Jeg tror nemlig ikke at mannen er idiot.

Helt enig! Hint hjelper ikke for oss! Reina fakta er bra!

Og, det hjelper ikke bare å vaske med vann! Fordi det finnes masse bakterier på en penis, som ikke blir borte bare med vann. Blir jo bakterier etter å vært på do å tisset feks. Og mange menn tørker heller ikke penisen når de er ferdig. De bare tisser i vei, på med buksa, og så ut å gå tur igjen.

Skrevet

Hadde mannen min sagt direkte til meg at han ikke ville ha sex med meg eller gå ned der på meg fordi jeg luktet vondt hadde jeg blitt så flau og syntes det var så ubehagelig at jeg ikke vet hvor jeg skulle gjort av meg. DET hadde hvertfall vært en god ødelegger for sexlivet. Hadde satt mye større pris på å få vite det på en diskret måte og slippet å se han i øynene når han sa det, ved at han f.eks. hadde kjøpt en intimsåpe og satt i dusjen.

Gjest Gjest
Skrevet
Helt enig! Hint hjelper ikke for oss! Reina fakta er bra!

Og, det hjelper ikke bare å vaske med vann! Fordi det finnes masse bakterier på en penis, som ikke blir borte bare med vann. Blir jo bakterier etter å vært på do å tisset feks. Og mange menn tørker heller ikke penisen når de er ferdig. De bare tisser i vei, på med buksa, og så ut å gå tur igjen.

Jeg er mann, og av typen som helst vasker tissen min etter at jeg har tisset. Dessuten vil jeg helst dusje etter jeg har bæsjet også. Skjønner ikke at han vil ha ansiktet til pårørende her i skrittet hvis han aldri bruker såpe. Spør du meg, er det heslig. Vi lærte på skolen at underlivet skal vaskes hver dag. Ingen får gyve løs på underlivet mitt uten at det er rent...

Si det til mannen din at det er normalt og vaske underlivet for å unngå lukt og slikt. Bruker han underbuksene sine ei uke av gangen også?

Skrevet

Jeg lurer også på hva som menes med "lenger bak". Hjelper jo fint lite å vaske putstyret med asan, om det er danglebær som lukter vondt.. Få ham til å barbere rumphårene du, da blir rensligheten en helt annen.

Ellers vil jeg påpeke at det absolutt holder å vaske selve penisen kun med vann, men det holder jo ikke å bare skylle den. De ytterst få bakterierestene som skulle være igjen, lager hverken lukt eller smak, og kommer tilbake kort tid etter dusjing allikevel. Men man bør bruke en form for såpe uansett, for ballesvetten blir man ikke kvitt så lett med vann alene. Og den er vel heller ingen stor turn on..

Gjest Marlo
Skrevet

Nå kan det väre slik at det er t.ex. kostholdet som gjör at det lukter og smaker rart da.

Har som regel ikke noe imot å suge min kjäre, men etter han har spist enkelte matvarer så spiller det ingen rolle hvor ren han er der nede - suger ham ikke uansett.

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet
Jeg er mann, og av typen som helst vasker tissen min etter at jeg har tisset. Dessuten vil jeg helst dusje etter jeg har bæsjet også. Skjønner ikke at han vil ha ansiktet til pårørende her i skrittet hvis han aldri bruker såpe. Spør du meg, er det heslig. Vi lærte på skolen at underlivet skal vaskes hver dag. Ingen får gyve løs på underlivet mitt uten at det er rent...

Si det til mannen din at det er normalt og vaske underlivet for å unngå lukt og slikt. Bruker han underbuksene sine ei uke av gangen også?

Slik er jeg og. Han får ikke tilgang der nede før jeg vet at jeg er helt ren og nydusja. Jeg burde sikkert, som du sier, si til han at det er normalt å vaske underlivet for å ungå lukt og slik. Men man skulle da tro at folk visste dette?!

Og nei, han bruker ikke underbuksene sine en uke av gangen. Som sagt, han er ellers renslig og dusjer hver dag.

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet
Jeg lurer også på hva som menes med "lenger bak". Hjelper jo fint lite å vaske putstyret med asan, om det er danglebær som lukter vondt.. Få ham til å barbere rumphårene du, da blir rensligheten en helt annen.

Ellers vil jeg påpeke at det absolutt holder å vaske selve penisen kun med vann, men det holder jo ikke å bare skylle den. De ytterst få bakterierestene som skulle være igjen, lager hverken lukt eller smak, og kommer tilbake kort tid etter dusjing allikevel. Men man bør bruke en form for såpe uansett, for ballesvetten blir man ikke kvitt så lett med vann alene. Og den er vel heller ingen stor turn on..

Lenger bak= rumpa.

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet
Nå kan det väre slik at det er t.ex. kostholdet som gjör at det lukter og smaker rart da.

Har som regel ikke noe imot å suge min kjäre, men etter han har spist enkelte matvarer så spiller det ingen rolle hvor ren han er der nede - suger ham ikke uansett.

Det kan det være, men IKKE i dette tilfellet...

Gjest Smaragd
Skrevet

Min mann har fått beskjed om at det bare blir "action" om han er nydusjet, og at jeg bare føler det behagelig med action på meg - når jeg også er rimelig nydusjet.

Han syns ikke de er nødvendig, siden vi begge er renslige av oss - men godtar at jeg føler det sånn, og legger da som regel dusjingen til kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...