Gå til innhold

Sexdebut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forandrer livet seg etter at man debuterer? Blir man mer moden eller annerledes etter en debut? Er sexdebuten en milepæl?

Har aldri hatt sex...

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

Livet forblir det samme

Man modnes neppe av å ha pult en gang ; )

Og nei, sexdebuten er ikke noe milepæl..

Gjest Gjest
Skrevet

Når man leser en del av innleggene her inne så får man i hvert fall ikke inntrykk av at man blir mer moden jo mer man har gjort det ;)

Skrevet
Forandrer livet seg etter at man debuterer? Blir man mer moden eller annerledes etter en debut? Er sexdebuten en milepæl?

Har aldri hatt sex...

Mulig du vil føle deg litt mer voksen, hvis flere av dine venninner/kompiser har hatt sex vil du sikkert føle deg mer som "en av dem". Jeg debuterte sent (senere enn de fleste venninnene mine hvertfall) og jeg følte meg alltid litt dum når de snakket om sex, jeg viste jo ikke helt hva det dreide seg om. Akkurat den biten hjalp mye etter at jeg hadde debutert, da ble jeg litt mer som "en av dem". Litt mer voksen på en måte, følte meg jo som en drittunge før jeg hadde hatt sex, når de fleste av venninnene mine var svært aktive på det området allerede.

Skrevet

Var det noen av dere som så annerledes på livet før og etter debuten? Som i "nå er jeg endelig kvinne/mann og voksen"?

Skrevet
Var det noen av dere som så annerledes på livet før og etter debuten? Som i "nå er jeg endelig kvinne/mann og voksen"?

Jeg så nok annerledes på livet, men det hadde lite å gjøre med overgangen barn/voksen.

Store deler av ungdomstiden slet jeg med en utrolig lav selvtillit over det motsatte kjønn, og oppførte meg uhyre klønete overfor disse.

(noe jeg fremdeles faktisk kan være i stand til hvis jeg blir mer forelsket enn jeg har godt av) :gjeiper:

Men jeg fikk en aha-opplevelse av at en kvinne faktisk var tiltrukket av meg, og at hun viste det til de grader.

Jeg hadde problemer med å takle det i starten, noe jeg også ga uttrykk for.

Hun kunne på sin side ikke forstå mitt lave selvbilde, men det grunnlaget hun la for at jeg senere skulle klare å føle meg verdifull, medførte så absolutt en "ny æra" i mitt liv. :)

Skrevet

Ingenting forandrer seg.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Ja, helt klart.

Første gangen er det nemlig en engel som åpenbarer seg, sex-engelen som kristendomsbøkene for øvrig ikke lærer en noe om i skolen. Så det det blir en liten surprise!...

Neida, det er ikke så mye som forandrer seg. Det var selvfølgelig deilig å gjøre det første gangen og en helt ny følelse som man lett kan bli avhengig av :lur:

Men livsmessig er det jo ikke noen spesiell forandring. Kanskje en del enklere å relatere til samtaler med andre venner om sex når man faktisk har hatt det selv som enkelte nevner over her og man slipper å føle seg helt blank neste gang man har sex selv om man ikke blir noen sex-ekspert av et ligg.

Skrevet
Mulig du vil føle deg litt mer voksen, hvis flere av dine venninner/kompiser har hatt sex vil du sikkert føle deg mer som "en av dem". Jeg debuterte sent (senere enn de fleste venninnene mine hvertfall) og jeg følte meg alltid litt dum når de snakket om sex, jeg viste jo ikke helt hva det dreide seg om. Akkurat den biten hjalp mye etter at jeg hadde debutert, da ble jeg litt mer som "en av dem". Litt mer voksen på en måte, følte meg jo som en drittunge før jeg hadde hatt sex, når de fleste av venninnene mine var svært aktive på det området allerede.

Dette følte jeg også.

Følte meg litt rakere i ryggen rett og slett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...