Gå til innhold

Betatt - av en fremmed

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lise-Lotte_*
Skrevet

De siste dagene har jeg hatt telefonkontakt med en saksbehandler i en av landets banker. Han har utvist en utrolig forståelse og fremtoning som har gjort meg helt matt. Etter å ha hatt problemer med en sak over lengre tid - fikk han saken i fanget og ordnet opp på 1 dag. Og han har en stemme som gjør meg mo i knærne :ler:

Aner ingenting om mannen - annet enn at dialekten forteller meg hvilken sted i landet han kommer fra. Så googlet jeg ham i kveld og fant ut at han er seks år eldre enn meg ..

Måtte bare skrive det ned - jeg føler meg helt fjollete her jeg sitter. Gift 2-barnsmor som sitter og gleder seg til mandag og en ny telefonsamtale :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tror du er ganske normal. Jeg opplever hvertfall slikt avogtil jeg også. Nå for tiden er det en person jeg avogtil treffer i jobbsammenheng, som jeg har blitt litt opphengt i. Har vel ikke veksla mer enn 5 ord med han, men gleder meg til å gå på jobb hver dag i tilfelle han dukker opp

Har følt meg litt fjollete jeg også :ler:

Gjest Gjest_Lise-Lotte_*
Skrevet
Hehe, tror du er ganske normal. Jeg opplever hvertfall slikt avogtil jeg også. Nå for tiden er det en person jeg avogtil treffer i jobbsammenheng, som jeg har blitt litt opphengt i. Har vel ikke veksla mer enn 5 ord med han, men gleder meg til å gå på jobb hver dag i tilfelle han dukker opp

Har følt meg litt fjollete jeg også :ler:

Ja, tror faktisk det er positivt med litt oppfriskning i hverdagen.

I mitt tilfelle så er det nok litt blanding av at han kom inn i livet mitt som en redningsmann - en stor helt :fnise: ,stemmen hans, at han tydeligvis har endel makt og samtig er så vennlig. Da jeg takket ham så svarte han "Takk selv - gleden er på min side" :rødme: That made my day :jepp:

Skrevet

Dette er helt vanlig. Selv om man har en partner, kan man også bli betatt av andre. Det viktige er hva man velger å gjøre ut av følelsene som ulmer :)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet (endret)

Åh,sånn har jeg det også med en verkstedsansatt,han har bare den herlige dialekta og er så koselig på tlf, men har aldri sett ham,hehe :) Morsomt det der

Endret av Iza'bella
Gjest Gjest_Lise-Lotte_*
Skrevet
Dette er helt vanlig. Selv om man har en partner, kan man også bli betatt av andre. Det viktige er hva man velger å gjøre ut av følelsene som ulmer :)

Det er så sant - men jeg er redd at om han sa at jeg måtte komme til hans by med signerte papirer så hadde jeg ikke nølt :ler:

Åh,sånn har jeg det også med en verkstedsansata,han har bare den herlige dialketa og er så koselig på tlf, men har aldri sett ham,hehe :) Morsomt det der

Ja, det er nok kanskje det at man ikke vet hvordan vedkommende ser ut som gjør det så pirrende - magien hadde nok sikkert blitt brutt om jeg hadde fått et ansikt til stemmen - umulig å vite.

Men som regel viser mennesker seg å se helt annerledes ut enn jeg hadde trodd på forhånd.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg husker jeg ble helt satt ut av en polsk gutt som jobbet for eksmannen min. Han jobbet en gang hjemme hos oss. Jeg jobbet turnus og vi pleide å spise lunch sammen. Det var hele tiden en spenning i luften helt fra første gangen vi så hverandre. Husker han skrev julekort til oss med små hint fra våre samtaler, men godt pakket inn slik at bare jeg forsto hva som lå bak.

Da han fikk vite at det var slutt mellom meg og eksmannen min tok han kontakt med meg, men jeg trakk meg. Han var for ung og jeg vet at han var en jeg kunne blitt veldig forelsket i. Noen har en sterk kjemi, og slike personer kan dukke opp selv om man er gift, men som Caramela sa: Det viktige er hva man velger å gjøre ut av følelsene som ulmer :)

Skrevet
Det er så sant - men jeg er redd at om han sa at jeg måtte komme til hans by med signerte papirer så hadde jeg ikke nølt :ler:

Hehe, jeg forstår hva du mener! En utrolig kjekk fyr jobber rett ved siden av min jobb, og han er innom omtrent hver eneste dag. Sommerfuglene danser i magen hver gang blikkene møtes, så ufattelig deilig. Fantaserer om hva jeg kan si, hvordan han vil være osv. Men for alt i verden ville ingen av disse tankene bli virkelighet, nettopp fordi jeg har en så flott kjæreste!

Men likevel... *sukk* Han er heit! :D

Gjest gabriela
Skrevet

Sånt er veldig vanlig. I dag opplevde jeg "crush" nummer på jobb :skratte:

Gjest Gjest_Lise-Lotte_*
Skrevet
Hehe, jeg forstår hva du mener! En utrolig kjekk fyr jobber rett ved siden av min jobb, og han er innom omtrent hver eneste dag. Sommerfuglene danser i magen hver gang blikkene møtes, så ufattelig deilig. Fantaserer om hva jeg kan si, hvordan han vil være osv. Men for alt i verden ville ingen av disse tankene bli virkelighet, nettopp fordi jeg har en så flott kjæreste!

Men likevel... *sukk* Han er heit! :D

Idag snakket jeg med ham på telefonen igjen :) for en stemme og for en mann :ler:

oioioi ... er nesten glad for at vi ikke bor i samme by :ler:

Skrevet
:fnise: Dette opplevde jeg her en dag også. Jobben min består av endel ringing, og plutselig satt jeg der med verdens fineste stemme på tråden. Nydelig sognedialekt, behagelig tonefall og en fryktelig hyggelig fyr. Hadde ikke så lyst til å avslutte den samtalen, for å si det sånn! Prøver å finne på en unnskyldning for å ringe tilbake, men kommer dessverre ikke på noe lurt...
Gjest Gjest_Lise-Lotte_*
Skrevet

Jeg får ham ikke utav hodet :tristbla:

I forrige mail sendte han meg mobilnummeret sitt - jeg måtte ikke være redd å ringe ham i ferien hvis jeg lurte på noe. Mulig han ser på meg som hvilken som helst kunde - men jeg føler at det ligger noe bakom ordene hans, kanskje bare noe jeg føler.

Har bestemt meg for å ikke ringe og ikke sende mail - bare vente og se det an.

Skrevet

Helt normalt - skjedd med meg og! det største, en kompis av noen venner av meg. Vi har vert på samme fester og møttes flere ganger, men egentlig aldri snakket sammen så mye.. Eer flere år siden dette startet, og flammen lyser opp hver gang jeg ser han!

Gjest Gjest_Lise-Lotte_*
Skrevet

Ja, jeg tror nok også det er ganske normalt .. men nå begynner jeg å lure på om jeg er blitt forelsket i denne mannen som jeg ikke aner noenting om? Får hjertebank hver gang jeg mottar mail fra ham og jeg tenker på ham hele tiden.

Det går nok over av seg selv .. med tidens hjelp. Akkurat nå så er det litt deilig å ha disse kriblingene ..

Vet ikke om han er gift eller samboer, vet bare hvor han jobber og når han skal ha ferie. :ler: Han vet endel mer om meg - bla at jeg er gift :ler: Ja, dette er nok liv laga :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...